Moto Guzzi V35 (1988)
Žiželice, sakul88Motor 650 dvou ventil, otevřené filtry, 30 dell orta , a nějakej leštěnej hliník.
1977 | 1978 | 1979 | 1980 | 1981 | 1982 | 1983 | 1984 | 1985 | 1986 | 1987 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||||||
Objem | 346 cm3 | ||||||||||
Výkon | 19.7 kW (26.8 koní) | ||||||||||
Výkon při otáčkách | 7600 ot/min | 7900 ot/min | |||||||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||||||
Chlazení | Vzduch | ||||||||||
Uspořádání válců | Vidlicový | ||||||||||
Počet válců | 2 | ||||||||||
Rozvod | OHV | ||||||||||
Ventilů na válec | 2 | ||||||||||
Vrtání | 66 mm | ||||||||||
Zdvih | 50.6 mm | ||||||||||
Kompresní poměr | 10.8 : 1 | 10.5 : 1 | |||||||||
Počet rychlostí | 5 | ||||||||||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | ||||||||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||||||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||||||
Rozměr přední pneu | 3.00-18 | 90/90-18 | 100/90-16 | ||||||||
Rozměr zadní pneu | 3.25-18 | 100/90-18 | 110/80-18 | ||||||||
Pohotovostní hmotnost | 175 kg | 185 kg | 173 kg | ||||||||
Objem nádrže | 16 l | 17 l | |||||||||
Maximální rychlost | 148 km/h | 151 km/h | 145 km/h |
Od Gufo(1984)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Veteráni | Bazar - staré Moto Guzzi | 11 | 4.6.2014 09:10 | ||
Italské | cikus zije! | 16 | 26.1.2013 13:00 | ||
Výběr motorky | Zapeklitý výběr 25kW motorky | 44 | 18.2.2012 15:49 | ||
Opravy a údržba | Benzíííín Superquality | 74 | 9.8.2010 17:53 | ||
Výběr motorky | Klasika ze 70. - 80. let | 11 | 15.4.2010 19:45 |
Motor 650 dvou ventil, otevřené filtry, 30 dell orta , a nějakej leštěnej hliník.
Starý dobrý italský traktor. Nejmenší z takzvaných malých bloků, tedy řad V35, V50 a V65.
Malá kráska, na kterou jsem se moc těšil. Nádherný zvuk, krásně ovladatelná, prostě nádhera. Přes zi...
Dvouválcové endurko s pohonem kardanem z roku 1985... takový jednorožec mezi motorkami :)
Můj dětský sen pravá nefalšovaná imola od Moto Guzzi
Nádherný Tétéčko z Mandela z roku kdy jsem chodil na základku.
Tak už je prodaná... Byla to V35 Imola, velmi pěkný motocykl v naprosto originálním stavu a bez sebe...
Tahle motorka nikdy nezestárne, ten zvuk tomu se prostě nedá odolat guzzina se zkrátka nezapře, každ...
Moto Guzzi V35 TT, krásná enduro koza, která se jen tak nevidí.
Moto Guzzi V35C rok výroby 1984 po úpravách, repasovaný kardan :-)
Starý dobrý italský traktor. Nejmenší z takzvaných malých bloků, tedy řad V35, V50 a V65.
Nádherný Tétéčko z Mandela z roku kdy jsem chodil na základku.
Dvouválcové endurko s pohonem kardanem z roku 1985... takový jednorožec mezi motorkami :)
Moto Guzzi V35 TT, krásná enduro koza, která se jen tak nevidí.
Můj dětský sen pravá nefalšovaná imola od Moto Guzzi
Malá kráska, na kterou jsem se moc těšil. Nádherný zvuk, krásně ovladatelná, prostě nádhera. Přes zi...
příjemná,velice výkonná motorka,dobře sedí,je vhodnější na rychlejší jízdu,má úžasný zvuk......
Klasika, krasny vzhled i zvuk..
Na 350 neskutečnej zvuk! Kdekoliv s ní projedu, tak si každej myslí, že to je tak750.
Moto Guzzi V35C rok výroby 1984 po úpravách, repasovaný kardan :-)
25. října jsem zkoušel odolnost konstrukce při pádu za mokra na kruháči. Výsledkem jsou 2 oděrky na ...
Včera jsem si dovezl motorku ze servisu Motogart, kde mi rozchodili neustále dušení při vyšších otáč...
Bohužel jsem musel motorku poslat k doktorovi (do motogart)! "Vše" funguje, chytne na poprvé, ale ne...
namontován zadní blatník, opravena zadní elektorinstalace. Po pár několika minutách zapojení i blink...
1.9. - sestaveny brzdiče. vše nově nastříkané na původní černou barvu, nové destičky, těsnící gumičk...
Motor | |
---|---|
Spojka | 7.0/10 |
Průběh výkonu | 6.5/10 |
Vibrace | 6.5/10 |
Převodovka | 7.0/10 |
Mechanická hlučnost | 7.5/10 |
Zvuk | 9.5/10 |
Spolehlivost | 8.0/10 |
Brzdy | 8.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 5.0/10 |
Těsnost tlumičů | 8.5/10 |
Tuhost rámu | 5.5/10 |
Jízda | |
Sport | 6.0/10 |
Město | 6.0/10 |
Cestování | 7.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | - |
Ceny servisu | - |
Servisní síť | - |
Dostupnost dílů | - |
Nabídka doplňků | - |
Servisní intervaly | - |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 5.5/10 |
Pohodlí spolujezdce | 5.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | - |
Ochrana jezdce cestování | 3.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 3.0/10 |
Světla | 6.0/10 |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
1996 | ppko | workshop_manual_v35_.pdf | 3.3 MB | Návod na obsluhu v němčíně |
1985 | Saxman | mg_v35_v50c.pdf | 1.5 MB | italský manuál |
1985 | Saxman | mg_v35_v50c.pdf | 1.5 MB | italský manuál |
1985 | KRoman47 | workshop_manual_v35.pdf | 34 MB | Návod v angličtině |
1985 | KRoman47 | v_35c.pdf | 22 MB | Uživatelský manuál v AJ |