Dvouválcové endurko s pohonem kardanem z roku 1985... takový jednorožec mezi motorkami :)
Výška jezdce: 179 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Moto Guzzi NTX 750: Nebylo právě v nabídce
Yamaha TW 200: Nebyla právě v nabídce a navíc Guzzi je guzzi
Honda XL 250 R/S: Guzzi je guzzi, aspoň teda pro mě
První dojmy - Prvně jsem ji uviděl na fotce a zamiloval jsem se. Moje oblíbená značka dělala "čistokrevné" enduro (dokud nezjistili, že kardan do terénu nemá ty správné zdvihy). Rozmlouvali mi ji i největší Guzzi autority, ale marně, jak byla jedna za dobrou cenu k dispozici, hráblo mi a šel jsem do ní.
Recenze
Prvně jsem svou Rozáru viděl na fotce na inzerát a od té doby mi nevylezla z hlavy. I když mi ji rozmlouvali, že to moc nejede a moc to nebrzdí, a proti Brevě je to naprd svezení, stejně jsem si nedal říct a koupil ji. Je to typický barnfind po dědovi, který ji dotáhl z Německa a jezdil na ní, dokud mohl. Potom šla do stodoly a pak ji dědicové poslali dál. Co taky s ní, když nikdy neměla papíry.
Na fotce jsem se do ní zamiloval a když jsem ji viděl poprvé naživo, byla to totální láska. Motorka z roku 85 a má plně nastavitelné odpružení Öhlins, kotoučové brzdy, elektrický starter, USD vidle, prostě moderní motorka. Neuvěřitelné, co se produkovalo ve světě v roce 1985.
Před prvním projetím šla samozřejmě na servis. Nový startér, nové pneu, repase tlumičů a brzd, nová baterie, bohužel i blinkry a kus kapoty. Ale když se chce, všechno jde a já se mohl poprvé svézt. No pánové, když mi ji rozmlouvali, měli pravdu, nejede to, nebrzdí to, spojka je strašná posilka, ale ten pocit, když na té vysoké koze sedíte je naprosto k nesrovnatelný s čímkoli. Totální paráda, sedmé nebe, orgasmus, zážitek, který nezapomente a chcete znovu a znovu.
Pěkná recenze, pěkný stroj!
Jo dvouval od guzzi ničím nenahradíš.
(y) (y) (y) (y) (y) (y)
Tak si to užívej znovu a znovu...
...