
Moto Guzzi V7 2014
29.04.2014
06.11.2019
07.06.2019
07.11.2018
29.07.2017
08.11.2016
23.10.2015
02.10.2014
27.09.2014
06.06.2014
06.11.2013
29.04.2012
27.03.2012
09.10.2010
17.09.2010
2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | |
---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||
Objem | 744 cm3 | ||||
Výkon | 36 kW (49 koní) | 37.5 kW (51 koní) | 35 kW (47.6 koní) | 36.2 kW (49.2 koní) | |
Výkon při otáčkách | 6800 ot/min | 6200 ot/min | |||
Točivý moment | 55 Nm | 58 Nm | 60 Nm | 57.9 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 3600 ot/min | 5000 ot/min | 2800 ot/min | 5000 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | ||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||
Chlazení | Vzduch | ||||
Uspořádání válců | Vidlicový | ||||
Počet válců | 2 | ||||
Rozvod | OHV | - | |||
Ventilů na válec | 2 | ||||
Vrtání | 80 mm | ||||
Zdvih | 74 mm | 744 mm | |||
Kompresní poměr | 9.6 : 1 | - | |||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||
Startér | - | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 5 | ||||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | ||||
Typ rámu | Trubkový | Dvojitý kolébkový | - | ||
Materiál rámu | ocel | - | |||
Zdvih předního odpr. | 130 mm | - | 130 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 118 mm | - | 110 mm | ||
Brzdy vpředu | kotouč | ||||
Rozměr předního kotouče | - | 320 mm | |||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | - | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||
Přední kolo | 18 " | - | |||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | - | |
Rozměr přední pneu | - | 100/90-18 | |||
Rozměr zadní pneu | - | 130/80-17 | |||
Rozvor | 1449 mm | - | 1449 mm | ||
Úhel hlavy řízení | 27.5 ° | - | 27.5 ° | - | |
Závlek předního kola | 109 mm | - | 109 mm | - | |
Výška sedla | 805 mm | 780 mm | |||
Suchá hmotnost | 198 kg | 179 kg | - | ||
Pohotovostní hmotnost | - | 181 kg | 190 kg | ||
Objem nádrže | 17 l | 22 l | 21.95 l | ||
Rezerva | - | 3.79 l | |||
Maximální rychlost | 170 km/h | 175 km/h | 170 km/h | - | |
První cena | - | 269990 Kč | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Kolik V mají nové AGM akumulátory a jak je nabíjíte | 32 | 27.2.2023 07:42 | ||
Italské | Chod motoru u MG V7 | 26 | 2.9.2022 11:49 | ||
Pokec o motorkách | Pirelli Sportdemon vs. Metzeler Lasertec na V7 | 14 | 5.6.2022 22:09 | ||
Italské | Moto Guzzi V7 racer 2014 - domácí servis | 16 | 6.5.2022 16:30 | ||
Přestavby | Zkrácený zadek na Moto guzzi V7 | 0 | 26.2.2020 11:00 | ||
Opravy a údržba | Moto Guzzi V7 cuká - vyřešeno | 20 | 13.8.2018 19:39 | ||
Italské | Samolepka Eni na Moto Guzzi | 6 | 18.8.2016 19:22 | ||
Italské | Zkušenosti s Moto Guzzi V7 | 53 | 22.6.2016 08:32 | ||
Italské | Jaké zrcátka? (boční) | 7 | 22.5.2013 09:44 |
Pro mě nejkrásnější motorka na trhu.
Je to 200kg železa ,jen 50 koní ,motorka konstrukčně ze 70 let, akorát s ABS, protiskluzem zadního k...
Tak tohle je motorka se kterou jsme se taky dlouho hledali :-)
5 let jsem ji měl na ploše monitoru a snil o tom jak na ní jednou budu jezdit. Studia uběhla jak vod...
No, tak mám co jsem chtěla :D spokojenost největší. Po 5 letech opět v sedle. Děti měli přednost, a...
Jak říká Honza Průcha, přemotorovaná čtyřicetiosmi koňová voňavka...
Prostě další Italka v garáži...
S Ohlins v zakladu nejlepsi pomer cena/vykon mezi vsema V7.
Jedním slovem italka :-) je nahlas ( arow ), temperamentní, kamarád to popsal - v tom motoru je sele...
Motorka od Moto Guzzi. Dle mého soukromého názoru je to nejhezčí motorka, která se v současné době v...
S Ohlins v zakladu nejlepsi pomer cena/vykon mezi vsema V7.
Je to 200kg železa ,jen 50 koní ,motorka konstrukčně ze 70 let, akorát s ABS, protiskluzem zadního k...
tenhle stroj není pro každýho...
5 let jsem ji měl na ploše monitoru a snil o tom jak na ní jednou budu jezdit. Studia uběhla jak vod...
No, tak mám co jsem chtěla :D spokojenost největší. Po 5 letech opět v sedle. Děti měli přednost, a...
Prostě další Italka v garáži...
Pro mě nejkrásnější motorka na trhu.
Jedním slovem italka :-) je nahlas ( arow ), temperamentní, kamarád to popsal - v tom motoru je sele...
Motorka od Moto Guzzi. Dle mého soukromého názoru je to nejhezčí motorka, která se v současné době v...
Jak říká Honza Průcha, přemotorovaná čtyřicetiosmi koňová voňavka...
MG V7III racer
Tak včera poslední pěkný den a poslední vyjížďka. Motorka mě baví pořád víc a víc. Po přitvrzení zad...
Tak jsem si nastavil páčky obou brzd, spojky a řadičky, vyrovnal zrcátka a hned padne lépe do ruky. ...
S odvahou nejdál dojedeš.
Zemplínská Šírava
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.0/10 |
Spojka | 6.8/10 |
Vibrace | 7.0/10 |
Převodovka | 7.3/10 |
Mechanická hlučnost | 8.3/10 |
Zvuk | 9.3/10 |
Spolehlivost | 9.3/10 |
Brzdy | 7.8/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.3/10 |
Těsnost tlumičů | 8.0/10 |
Tuhost rámu | 7.0/10 |
Jízda | |
Sport | 7.7/10 |
Město | 7.7/10 |
Cestování | 5.7/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.3/10 |
Ceny servisu | 8.5/10 |
Servisní síť | 6.0/10 |
Dostupnost dílů | 5.7/10 |
Nabídka doplňků | 9.0/10 |
Servisní intervaly | 8.7/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 5.5/10 |
Pohodlí spolujezdce | 2.5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 3.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 1.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 1.0/10 |
Světla | 6.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Moto Guzzi V7 Stone | Levnější alternativa k Raceru |
Jawa 350 OHC Special | Moc krásná, skoro jsem si pro ni už šel, resp. pro její alternativu od Rometa, ale najednou se v inzerci objevil zánovní Racer a já měl jasno |
Triumph Bonneville T100 | Racer byl můj dávný sen už od prvního představení. Navíc jsem si nebyl jistý, jestli je skok z třiapuly na Bonneville vhodný. Přeci jen má o dalších 20 kW víc |
Moto Guzzi V7 Stone | Nudnější, ale cenově zajímavější :) |
Ducati Scrambler | Vzhledově vyhrál Racer na plné čáře.. |
Yamaha XT 500 | Sehnat v dobrém stavu není nejsnažší ikdyž jsem v německu nejednu zrenovovanou viděl, pak je z ní krásnej veterán |
Triumph Scrambler | To samé co T100 |
Triumph Bonneville T100 | Toužil jsem po něm snad 10 let a když už jsem měl peníze srdce se přiklonilo k Itálii |
Kawasaki W 800 | Krásnej motor, ale nesedí mi sedlo a barvy |
Triumph Scrambler | Guzzi je Guzzi :-) |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Harley Davidson XL 883N Iron | menší, horší posaz, na cafe moje kilogramy navíc tak nevyniknou. |
Royal Enfield Continental GT | Proti RE je MG V7 Racer moc načančaná, krásná ale trochu moc silná vrstva make upu :-). Jinak motor V7 je skvělej. |
Triumph Thruxton 900 | Protože jsme našel o něco exklusivnější edici Thruxtona a to edici ACE :-) |
Triumph Thruxton 900 | málo anglické :) taloš špageti |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2017 | Kohlstein | v7_iii_special.pdf | 2.6 MB | Owner´s manual 2017 V7 III |
2015 | MarioV2 | v7-ii-abs.pdf | 11 MB | V7 II ABS servisní manuál |
2015 | MarioV2 | gu120.pdf | 3.6 MB | Katalog náhradních dílů. |
2015 | MarioV2 | v7-racer-ii-v7-spe.pdf | 1.7 MB | Uživatelská příručka V7 II ENG SPA |
2014 | Mark09 | motoit-magazine-n-15.pdf | 11 MB | Moto Guzzi V7 2014 |
2014 | Mark09 | bmw_cafe_racers_test.pdf | 6.9 MB | Impressionen Café Racer |
2013 | Pavhead | v7racer.pdf | 5.3 MB | |
2012 | MarioV2 | moteur750ie-miug3_12.pdf | 8.1 MB | Motor 750 IE MIU G3 servisní manuál |
2011 | Pavhead | v7racer.pdf | 5.3 MB | moto guzzi v7 racer owners manual pdf |