Je to 200kg železa ,jen 50 koní ,motorka konstrukčně ze 70 let, akorát s ABS, protiskluzem zadního kola,katalizátorem a el.startérem.
Motorka koupena od pri-motocentrum (Kamenný Most)
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Je to moje první motorka ,začínam na starý kolena,když nepočítam dachla v 15 letech co sem měl.Takže nemůžu srovnávat s jinejma motorkama a tak berte i moje info o motorce. První jízdy to bylo neštěstí,z části vinou prodejce,PRI motocentrum.Rozhodně to není motorka na dálnici, i když dokáže jet 180 bez problémů,konstrukční rychlost je tušim cca 145km/h. A po dálnici jsem si ji vezl dom,Vybrace ok to je super líbí se mě a čekal sem to,bolavé záda a ruce protože v podstatě děláte tak trochu kliky na řidítkách,díky ergonomiji jste opřenej do rukou,ale už sem si zvyknul a je to cajk.Lehnout na nádrž a je to. Bohužel nastalo i dost technických problémů,povolená zrcátka co mě padala celou cestu na ruce,povolený kontakt na baterce takže sem v jednu chvíli byl fakt zoufalej než sem na to přišel.
Motorku bych doporučil pro - Motorka je hlavně o image,takže komu se co líbí to si koupí.Je to pro toho komu se to líbí ,pak odpustí i neduhy motorky.
Doplňky na motorce - čínské boční brašničky na sedačce, krovku sem pro zatím sundal,čínská zrcátka a čínské páčky spojky a brzdy ty ale vrátím origo, není to vono a navíc je problém dohnat vůli na spojce s těma čínskejma,takže bidou origo.
Recenze
Vybral jsem si to ,protože je to prostě retro,stará poctivá práce,má to kardan,celá koncepce motoru s válcema do stran je pro mě líbivá a oproti opravdovejm retro motorkám to má ABS a protiskluzovej systém,což pro mě jako pro začátečníka bylo důležité a po ujetejch 2500km,musím říct životně důležité ,nejednou mě to zachránilo.
Když stojí na stojánku na neutrál přidáte plyn,krásně se to celé zavlní do stran,tak jako zavrtí prdelkou,říká poď do mě, fakt sexi.
Pokuď jedete a prudce akcelerujete po rychlém puštění spojky se to zavrtí i za jízdy,dává to pocit surovosti a větčí síly než jáká v tom je ,miluju to.
Brní z toho ruce a když si sednete těsně k nádrži vybruje to do prostaty...ject na tom ženská musí se pokaždý udělat...Když vezu ten můj baťúžek tak je z toho díky tvaru zadní sedačky,na které se musí čas od času šoupat ke mě,taky divoká a pak je z toho večer divočina.
Každopádně se spolujezdcem jen opravdu krátké trasy není to na to dělaný.
Je to motorka pro radost prostě café racer a to dělá,po okreskách s kvalitním povrchem je to fajn a celkem hezkej zvuk i s origo výfuky.
Je to bez kapotáže takže žádná ochrana a v otevřenej helmě od 120km/h problém,není se za co schovat jde to od budíků rovnou do nosu a očí takže bez dobrého šátku a dobrých brejlí se nedá dýchat a nic nevidíte,to ale asi na každém naháči.
Do zatáček mě to přijde trošku těžkopádný,ale nemám s čím srovnávat...a nebo to neumím.
Běžně ujedu naráz cca okolo 100km a už bez brnění rukou a bolavejch zad,člověk se s tím tak nějak naučí.
Jet někam ale třeba 500km v kuse ,to by fakt bolelo ,na dlouhý cesty to není.
Koupil jsem to "nové" v roce 2019,modelový rok 2018 ale vyrobená v lednu 2017, což jsem zjistil až později v autorizováném servisu v První kozí v Sušicích,takže trochu podtrh od prodejce,kupoval sem to s tím že je to 2018,navíc mě v První kozí bohužel oznámili že tovární záruka už běží 8 měsíců a já to měl jen měsíc...proč já blbec nekupuju u autorizovanýho prodejce...no jo no,chtěl sem to hned a nikde jinde ji neměli,všechny byli prodané,byl konec srpna a já chtěl jezdit,asi tak.První cesta domů od prodejce-Povolený zrcátka co mě padali na ruce,povolenej kontakt na baterce,takže to furt chcípalo,absence držáku baterky,která se v kaslíku jen tak byncala...naštěstí v První kozí dali vše do cajku,pro jistotu jsem u nich ztuploval první servis.Byl jsem na první servis při 1500km u prodejce PRI motocentrum,ale protože jsem pozbyl důvěry,při dvou tisících jsem to dal do první kozí a jinam už to dávat nebudu,jsou nejlepší.
Krásný stroj. Vždy když ho vidím, tak lituji toho, že je absolutně konstrukčně nevhodný na moji skromnou postavu
Krásná mašina... první kozí jsou nejlepší.
Paráda. Určite by som tam dal ladené koncovky.Výrazne to zlepší zvuk. Trebárs Mistral...
Když "motorku", ztak jedině italku a MG je prostě kus charisma a to ostatní těm našim kozičkám odpustíme... A souhlas: v První kozí jsou na kozičky ty nej!!!
krásnej stroj