
Moto Morini Corsaro 1200 Veloce vs MV Agusta Brutale 1090: Labutí píseň dvakrát ...
05.12.2017
2008 | 2010 | 2011 | 2017 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 1187 cm3 | |||
Výkon | 103 kW (140.1 koní) | |||
Výkon při otáčkách | 8500 ot/min | |||
Točivý moment | 123 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | 6500 ot/min | |||
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Kapalina | |||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||
Počet válců | 2 | |||
Rozvod | DOHC | |||
Ventilů na válec | 4 | - | ||
Vrtání | 107 mm | |||
Zdvih | 66 mm | |||
Kompresní poměr | 11.8 : 1 | |||
Příprava paliva | Vstřikování | |||
Startér | - | Elektrický | ||
Počet rychlostí | 6 | |||
Sekundární převod | Řetěz | |||
Typ rámu | Příhradový | |||
Materiál rámu | ocel | - | ||
Zdvih zadního odpr. | 130 mm | - | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | - | 320 mm | ||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | 17 " | |||
Zadní kolo | 17 " | |||
Rozměr přední pneu | - | 120/70 ZR 17 | ||
Rozměr zadní pneu | - | 180/55 ZR 17 | ||
Rozvor | 1140 mm | |||
Úhel hlavy řízení | 23.5 ° | - | ||
Závlek předního kola | 103 mm | - | ||
Výška sedla | 810 mm | |||
Suchá hmotnost | 198 kg | 215 kg | 198 kg | |
Pohotovostní hmotnost | - | 215 kg | ||
Objem nádrže | 17 l | |||
Maximální rychlost | 250 km/h | - | ||
První cena | - | 363900 Kč |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Italské | Jubilejní sraz Moto Morini 2017 | 182 | 19.5.2021 14:16 | ||
Italské | Tak jsem si pořídil Corsaro | 52 | 15.5.2020 21:59 | ||
Italské | Jakou koncovku na Corsaro? Vybráno!!! | 48 | 17.10.2013 10:22 | ||
Italské | Nákup nové Moto Morini - pro případné kupce | 42 | 16.10.2013 20:57 | ||
Italské | Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo | 154 | 9.11.2012 14:34 |
Zle vypadající, přesto elegantní. Úchvatný motor i vzhled. Má pověst biku co žere děti do 8 let a vý...
Je to surová krasavice, která ohromí výkonem i jízdními vlastnostmi a hlavně poslední možnost koupi...
Prostě bajk pro velký kluky a holky. Na nic si nehraje! Zádný elektronický fičury. Jen brzda, plyn....
Supermotard se superbikovým motorem. Pro zkušené motorkáře. Nic neodpustí, ale je to mazec.
prostě super, prostě super, prostě super, prostě super, prostě super, prostš super
V2 bez asistentů a jakýchkoli berliček.
Silná, osobitá, krásná. Je poměrně pohodlná, ačkoli by to jeden neřekl. Posed je celkem vysoko. Krás...
V2 bez asistentů a jakýchkoli berliček.
Prostě bajk pro velký kluky a holky. Na nic si nehraje! Zádný elektronický fičury. Jen brzda, plyn....
Je to surová krasavice, která ohromí výkonem i jízdními vlastnostmi a hlavně poslední možnost koupi...
Silná, osobitá, krásná. Je poměrně pohodlná, ačkoli by to jeden neřekl. Posed je celkem vysoko. Krás...
prostě super, prostě super, prostě super, prostě super, prostě super, prostš super
Zle vypadající, přesto elegantní. Úchvatný motor i vzhled. Má pověst biku co žere děti do 8 let a vý...
Supermotard se superbikovým motorem. Pro zkušené motorkáře. Nic neodpustí, ale je to mazec.
Uf, tak jak to popsat?! Došlo i na mě a pořád se mi nedaří se s tím nějak srovnat. Vždycky když jse...
Zadařilo se a dlouho plánovaná akce padla na sobotu s výborným počasím. Sjely se nás čtyři kusy, což...
Tak jsem se dočkal a přišly koncovky Termignoni z Itálie. Jedná se o homologovanou variantu v nerez ...
Včera ráno jsem si vzal mašinu na cestu do práce a domů jsem jel jako vždy "zkratkou" [lol] . Trasa...
Na motosalonu jsem zakoupil LED blinkry Barracuda včetně rezistorů. Pokud by rezistory nebyly přilož...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.5/10 |
Spojka | 9.0/10 |
Vibrace | 8.5/10 |
Převodovka | 9.3/10 |
Mechanická hlučnost | 8.3/10 |
Zvuk | 9.8/10 |
Spolehlivost | 9.5/10 |
Brzdy | 8.5/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.0/10 |
Těsnost tlumičů | 9.3/10 |
Tuhost rámu | 10.0/10 |
Jízda | |
Sport | 8.5/10 |
Město | 7.5/10 |
Cestování | 6.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.0/10 |
Ceny servisu | 6.5/10 |
Servisní síť | 6.0/10 |
Dostupnost dílů | 7.0/10 |
Nabídka doplňků | 4.0/10 |
Servisní intervaly | 9.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 6.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 4.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 4.5/10 |
Ochrana spolujezdce | 3.0/10 |
Světla | 8.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Ducati Monster 1200 | cena za novou motorku nikde úplně jinde |
MV Agusta Brutale 1090 | Na Corsaru jsem se cítil mnohem lépe. |
Triumph Speed Triple R | Řízení osoudu, jeden pěkný kousek mi utekl a další v nedohlednu. |
Aprilia Tuono 1000R |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Benelli TRE 1130 K Amazonas | Hodně mě to k němu táhlo,ale nakonec sem vzal většího univerzála. |