
Z druhé ruky MV Agusta Brutale
27.02.2019
2012 | 2013 | 2015 | 2016 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 675 cm3 | |||
Výkon | 84.5 kW (114.9 koní) | 81 kW (110.2 koní) | 79.2 kW (107.7 koní) | 80.3 kW (109.2 koní) |
Výkon při otáčkách | 12500 ot/min | |||
Točivý moment | 71 Nm | 65 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 10600 ot/min | 12000 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Kapalina | |||
Uspořádání válců | Řadový | |||
Počet válců | 3 | |||
Rozvod | DOHC | 2xOHC | DOHC | |
Ventilů na válec | 4 | |||
Vrtání | 71 mm | 79 mm | ||
Zdvih | 45.9 mm | |||
Kompresní poměr | 12 : 1 | 12.3 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | |||
Startér | - | Elektrický | ||
Počet rychlostí | 6 | |||
Sekundární převod | Řetěz | |||
Typ rámu | Příhradový | - | ||
Materiál rámu | lehká slitina/ocel | chrommolybden | - | |
Zdvih předního odpr. | 125 mm | - | ||
Zdvih zadního odpr. | 120 mm | 119 mm | - | |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | - | 320 mm | |
Přední třmen | čtyřpístkový | - | ||
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | 17 " | - | ||
Zadní kolo | 17 " | - | ||
Rozměr přední pneu | 120/70 - ZR 17 M/C (58 W) | - | 120/70-ZR17 | |
Rozměr zadní pneu | 180/55 - ZR 17 M/C (73 W) | - | 180/55-ZR17 | |
Rozvor | 1380 mm | |||
Závlek předního kola | 95 mm | 119 mm | - | |
Výška sedla | 812 mm | 810 mm | ||
Suchá hmotnost | 163 kg | 167 kg | ||
Objem nádrže | 17.5 l | 16.6 l | ||
Maximální rychlost | - | 225 km/h |
Od Rubi(2013)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Naked bike | Street alebo Brutale | 20 | 31.1.2022 17:21 | ||
Začínáme | Agusta Brutale 675 vs Triumph Street Triple R | 80 | 20.7.2019 09:41 | ||
Italské | MV Agusta 2010 - 2012 nová F4 a Brutale 990 a 1090 | 44 | 16.10.2011 20:08 |
Už když jsem viděl první fotky, věděl jsem, že jednou musí být. Vyšlo to dřív, než jsem čekal....
Splněný sen. Mlel jsem o koupi motorky asi deset let. Furt bylo něco přednějšího. Barák, děti, příte...
Neskutečný dravec. Motorka nasaje jezdce a pak je to jedno tělo.
Hrozná bestie, ale když jí miluješ tak není co řešit.
Padli jsme si do oka hned po první jízdě. Je to mazec, skvělá zábava, super svezení :-)
Byla dobrá... zůstane dlouho v nás,...alespoň po nějaký čas
Neskutečný dravec. Motorka nasaje jezdce a pak je to jedno tělo.
Byla dobrá... zůstane dlouho v nás,...alespoň po nějaký čas
Padli jsme si do oka hned po první jízdě. Je to mazec, skvělá zábava, super svezení :-)
Splněný sen. Mlel jsem o koupi motorky asi deset let. Furt bylo něco přednějšího. Barák, děti, příte...
Hrozná bestie, ale když jí miluješ tak není co řešit.
Už když jsem viděl první fotky, věděl jsem, že jednou musí být. Vyšlo to dřív, než jsem čekal....
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
MV Agusta Brutale 910 R | |
MV Agusta Brutale 800 | |
Ducati Monster 696 | Ani nevím. Dlouho jsem o ní snil, ale jakmile se naskytla MV, tak jsem jen přidal pár tisíc.... |
Ducati Monster 796 | Agusta mě oslovila víc, hlavně motorem |
Yamaha MT-07 | Táhla mě Itálie |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
KTM 990 SuperDuke | Odradila mne vyšší pořizovací cena a servisní náklady vč. údajně dlouhých dob dodání náhradních dílů. |
Suzuki GSR 750 | Bohužel mě odradila cena, ale nemůžu na ni přestat myslet :-) Tak snad někdy... |
Honda CB 1000R | Honda mě přišla více pohodlnější |
Aprilia SL 750 Shiver | Za stejné peníze mnohem starší rok výroby. |
Aprilia SL 750 Shiver | Moc drahá |
Kawasaki Z 750 | Nádherná, jen cenově jinde. |
Triumph Street Triple R | Vyšší cenová skupina :-) |
MV Agusta Brutale 800 |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2012 | Kohlstein | f3_675_engine_worksh.pdf | 26 MB | Engine workshop manual |