
Royal Enfield vyhlašuje druhý ročník soutěže přestaveb, bude otevřený pro všechn...
29.09.2020
29.09.2020
17.07.2020
10.05.2020
26.01.2020
05.12.2019
04.12.2019
24.09.2019
29.03.2019
13.10.2015
31.01.2015
28.01.2014
16.03.2011
15.12.2010
1991 | 1992 | 1993 | 1995 | 1996 | 1997 | 1998 | 2006 | 2012 | 2013 | 2015 | 2016 | 2017 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||||||||
Objem | 499 cm3 | 500 cm3 | 499 cm3 | ||||||||||
Výkon | 16.1 kW (21.9 koní) | 18 kW (24.5 koní) | 20 kW (27.2 koní) | 19.1 kW (26 koní) | |||||||||
Výkon při otáčkách | 5400 ot/min | 5220 ot/min | 4600 ot/min | 5250 ot/min | 5100 ot/min | ||||||||
Točivý moment | - | 35.21 Nm | 34.3 Nm | 35 Nm | - | 41 Nm | 40.9 Nm | ||||||
Otáčky při max toč.mom. | - | 3000 ot/min | - | 4000 ot/min | 3800 ot/min | ||||||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||||||||
Chlazení | Vzduch | - | Vzduch | ||||||||||
Uspořádání válců | Stojatý | ||||||||||||
Počet válců | 1 | ||||||||||||
Rozvod | OHV | - | OHV | - | |||||||||
Ventilů na válec | 2 | - | 2 | ||||||||||
Vrtání | 84 mm | - | 84 mm | - | 84 mm | ||||||||
Zdvih | 90 mm | - | 90 mm | - | 90 mm | ||||||||
Kompresní poměr | 6.5 : 1 | - | 8.5 : 1 | - | 8.5 : 1 | ||||||||
Příprava paliva | - | Karburátor | Vstřikování | Karburátor | |||||||||
Startér | - | Elektrický a nožní | Nožní | - | Elektrický a nožní | ||||||||
Počet rychlostí | 4 | 5 | |||||||||||
Sekundární převod | Řetěz | - | Řetěz | ||||||||||
Typ rámu | - | Trubkový | - | ||||||||||
Materiál rámu | - | ocel | - | ||||||||||
Zdvih předního odpr. | - | 150 mm | 130 mm | - | |||||||||
Zdvih zadního odpr. | - | 150 mm | 80 mm | - | |||||||||
Brzdy vpředu | buben | - | buben | kotouč | |||||||||
Rozměr předního kotouče | - | 280 mm | |||||||||||
Brzdy vzadu | buben | - | buben | ||||||||||
Přední kolo | - | 19 " | - | ||||||||||
Zadní kolo | - | 19 " | - | ||||||||||
Rozměr přední pneu | 3.25-19 | - | 3.25 x 19 | - | 90/90-19 | ||||||||
Rozměr zadní pneu | 3.50-19 | - | 3.50 x 19 | - | 120/80-18 | ||||||||
Rozvor | - | 1375 mm | 1370 mm | ||||||||||
Výška sedla | - | 760 mm | 850 mm | 760 mm | 820 mm | - | |||||||
Suchá hmotnost | - | 155 kg | 168 kg | 163 kg | 168 kg | 170 kg | 187 kg | - | |||||
Pohotovostní hmotnost | 184 kg | - | 185 kg | - | 193 kg | ||||||||
Objem nádrže | 14.5 l | - | 14.5 l | - | 14.5 l | 13.5 l | |||||||
Rezerva | - | 1.2 l | - | 1.25 l | - | ||||||||
Maximální rychlost | 123 km/h | - | 125 km/h | - | 120 km/h | 132 km/h | 130 km/h | - |
Úprava podvozku Hyperpro aneb ukaž péro
Royal Enfield plánuje cestu na jižní pól
Royal Enfield vzpomíná na trialky 50. let
Vzpomínka na Bulleta
Enfieldy na Střeše světa
Incredible India
Indickým Himálajem 2
Indickým Himálajem 2014
Royal Enfield v přestavbě od Norcroftu
Royal Enfield a Petr Hošťálek
Royal Enfield si na ruční práci zakládá
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Zážitky z cest, rady | Do Indie na enfieldy, zkušenosti | 5 | 11.9.2024 12:19 | ||
Veteráni | Mototobrašny samodomo | 14 | 21.4.2024 11:54 | ||
Opravy a údržba | Náhradní díly | 6 | 12.2.2022 20:12 | ||
Opravy a údržba | Jaký olej a množství do Enfieldu Bullet 500,r.v.04 | 4 | 31.5.2021 08:35 | ||
Výběr moto | Royal Einfield | 10 | 16.5.2021 03:24 | ||
Přestavby | Royal-Enfield Bullet-Krátký či delší výfuk | 10 | 4.4.2021 09:49 | ||
Naked bike | Těžké rozhodování | 47 | 12.2.2021 10:14 | ||
Vyjížďky | Arménie 2021 | 32 | 15.12.2020 11:25 | ||
Hledám, potřebuji | Zatížení náprav Royal enfield bullet 500 | 6 | 29.5.2019 17:55 | ||
Americké, anglické | 1. sraz royal enfield | 10 | 18.11.2013 10:56 | ||
Opravy a údržba | Enfield-kde sehnat trysky karburátoru | 4 | 9.6.2013 21:43 | ||
Opravy a údržba | Jaké vůle ventilů u Enfield Bullet 500 ? | 7 | 8.3.2013 15:30 | ||
Opravy a údržba | Problém s Enfieldem 500,-naskočí,ale hned zhasne. | 10 | 21.1.2013 06:36 | ||
Veteráni | Koupě Enfielda v Indii, cesta do ČR po vlastní ose | 61 | 17.7.2012 07:48 | ||
Americké, anglické | indickej harley | 27 | 26.11.2010 14:27 |
Mašina koupena u Litoměřic od chlapíka, co s ní projel půl světa, naposledy Turecko. Podle toho taky...
Veterán vyrobený v roce 2002 koupený jako nový v ČR...
Není to jen retro vzhled, je to veterán, jen vyroben teprve nedávno
Klasický motocykl tak, jak má vypadat od nejstaršího výrobce motocyklů na světě. A s nakopávačkou, k...
Když ji miluješ, máš dost co řešit:-))
motorku nevlastním, zapožičaná na motodovolenku v Portugalsku
Na výletu po Indii a Nepálu jsem si ho oblíbil, a proto rovnou v Dillí objednal. Přišel sice až za 1...
Takovouhle klasiku by měl mít doma každý, Bubny, převodovka zvlášť a pěkně nastartovat po staru má s...
Krásná neokoukaná klasika žádnej plast pouze poctivá kovářská práce.
"Original Indian adventure tourer" pro cestu Indii. Motorka která se překvapivě dobře cítí na všech ...
Není to jen retro vzhled, je to veterán, jen vyroben teprve nedávno
motorku nevlastním, zapožičaná na motodovolenku v Portugalsku
"Original Indian adventure tourer" pro cestu Indii. Motorka která se překvapivě dobře cítí na všech ...
Motocykl pro staromilce. Nádherné linie, úžasný zvuk pomaluběžného jednoválce a neuvěřitelná spotřeb...
Stará pořádná mašina, která ti nedá nic zadarmo.
Stará anglická klasika,bez starteru,bubny,řazení vpravo
Tak jak dítě nutně potřebuje třeba pastelky tak já nutně potřeboval Bulleta
Klasický motocykl tak, jak má vypadat od nejstaršího výrobce motocyklů na světě. A s nakopávačkou, k...
Veterán vyrobený v roce 2002 koupený jako nový v ČR...
Mašina koupena u Litoměřic od chlapíka, co s ní projel půl světa, naposledy Turecko. Podle toho taky...
Koncem července jsem se vydal na výlet na Šumavu, částečně i kolem Českých Budějovic. Nakonec z toho...
Dnešních cca 282 km. Bullet šlapal skvěle, cesty se vinuly nádhernou krajinou, prostě pohoda...
Za rok 2020 na tachometru přibylo 2 222 km (opravdu to takhle vyšlo), celkově najeto 3 437 km. Motor...
Enfield po zimě nastartoval bez problémů a letošní první kilometry bylo fajn (y)
Dnes odpoledne vysvitlo sluníčko. Tak hurá do sedla a jede se pro víno, pro Heffron kamarádovi k nar...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 7.6/10 |
Spojka | 8.0/10 |
Vibrace | 6.1/10 |
Převodovka | 7.3/10 |
Mechanická hlučnost | 7.4/10 |
Zvuk | 10.0/10 |
Spolehlivost | 7.1/10 |
Brzdy | 5.4/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 4.5/10 |
Těsnost tlumičů | 5.5/10 |
Tuhost rámu | 4.8/10 |
Jízda | |
Sport | 3.3/10 |
Město | 8.7/10 |
Cestování | 9.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.5/10 |
Ceny servisu | 1.0/10 |
Servisní síť | 1.0/10 |
Dostupnost dílů | 7.0/10 |
Nabídka doplňků | 8.5/10 |
Servisní intervaly | 1.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.5/10 |
Pohodlí spolujezdce | 8.5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 7.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 7.0/10 |
Světla | 6.7/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Royal Enfield Classic 350 | Nakonec jsem se rozhodl pro starou dobrou pětistovku |
Royal Enfield Bullet 350 | 500 je 500 |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki W 800 | Stejně těžký, ale vibrující jednoválec |
Triumph Bonneville Newchurch | Jenom 27 kW |
Benelli Imperiale 400 | Vysoká cena, slabá dostupnosť a hlavne, motorka vyzerá príliš staro. |
Jawa 350 OHC Special | Servis až v Praze. |
Suzuki LS 650 Savage | Cena a váha |
Harley Davidson XL 1200C Custom custom | Dlouho jsem po ní koukal, chtěl ji. Nakonec mě odradilo, jak špatně dopadla ve srovnání s výše zmíněnou Benelli. |
Suzuki GS 500E | Mooc vysoká cena, zánovní kus přes 120,000,- |
Suzuki DL 650 V-Strom | lebo v čase kúpy bolo 5000 Eur veľa |
Yamaha XV 500 | jeden celkem levný mi prodali, než jsem stačil zavolat. Další byly za zbytečně moc Kč. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2015 | fanda.hudek | bullet-500-owners-ma.pdf | 8.8 MB | |
2003 | vlk_4 | katalog-nd.pdf | 1.1 MB | Katalog a ceník ND |
2002 | vlk_4 | servisni_manual.zip | 8.6 MB | heslo je motorkari |
2002 | Pav7 | pete-snidal-royal.pdf | 8.6 MB | Royal Enfield Bullet Service Manual |
2000 | vlk_4 | parts-catalogue-january-2000.pdf | 1.5 MB | |
2000 | vlk_4 | royal-enfield-b...pmanual2000.pdf | 5.2 MB | |
1996 | brazdic | skenovat0002.jpg | 85 KB | elektrické schéma |
1900 | brazdic | enfield-motoxpress.pdf | 7.5 MB | článek z časopisu MOTOXPRESS (zima 2009/2010) |