PROFIL MOTORKY

Royal Enfield Bullet 500 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník KTMartof
Vloženo 2.3.2014
Aktualizováno 2.3.2014
Zobrazeno 4 292x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Když ji miluješ, máš dost co řešit)

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Royal Enfield Bullet 350: 500 je 500

První dojmy - Splnil jsem si sen koupí této motorky která mi padla do oka na služební cestě po Indii.. Po první projížďce asi 170 km po pobřeží jižní Indie na Bullet 350 jsem byl proklet touhou po vlastnictví tohoto stroj..Je to náročná přítelkyně která vyžaduje dlouhé seznamování, společné večery v dílně, nářadí vždy po ruce a taky dávku trpělivosti.. Umí se však odměnit jedinečným pocitem z jízdy, pozornosti okolí a i když dost cestuju a motorka mi stojí doma, neztráci tolik na ceně jako moderní motorky..

Motorku bych doporučil pro - člověk se vztahem ke značce RE, technicky zručný flegmatik:-))

Doplňky na motorce - Kovové horní kryty vidlice, mosazná přední spz pod světlo a na přední blatník, mosazný kšilt světlometu, CDI jednotka zapalování, sportovní výfuk a vzduchový filtr(už z UK), jiné blinkry a zadní světlo, zpětné zrcátko styl cafe racer, nízká řidítka, rozdělená retro sadadla- zadní DIY upravené- neodpružené

Recenze

I když má v techničáku zapsaný rok výroby 2007, každým coulem však budí dojem stroje o 50 let starším..Ať už vzhledem, tak i pocitem z jízdy a technologickou vyspělostí.. Se všemi klady i zápory.. Je to prostě retro co nebrzdí, do zatáček se kroutí, každou chvíli chce poštelovat ventily(jednoduchá záležitost kterou s 2 klíči zvládnete behem 10 min i na poušti), značkuje si teritorium skvrnami od oleje a taky je to taky slušný vibrátor)
Motorka byla dovezená z Anglie, tomu odpovídal i stav- chromy, hliník i rám celkem zašlý a misty zkorodovaný, indická manufaktura byla vidět i na rámu který byl natřený štětcem a po odstrojení byly vidět i velmi nepěkné sváry i se zbytka drátu z CO2 svářečky, to vše muselo pryč, sváry jsem přebrousil, převařil a pokytoval, celý rám i se všemi komponenty jako stojan( celkem 18 dílů) jsem dal do komaxitu, nové ložisko hlavového složení, uložení kyvné vidlice, nové zadní tlumiče a pár doplňků za slušnou cenu na obědnávku přímo z Indie. Po neustálých problémech s nastavením předstihu jsem namontoval CDI jendotku bezkontatního zapalování a tím se problémy eliminovaly..
Na Indické díly nakupované přes internet si však musíte dát pozor, jsou sice levné ale to odpovídá kvalitě, takřka všechny které jsem si objednal jsem musel nějak upravit, dodělat, přelakovat atd, některé jsem na motorku radši vůbec neosadil..
Při dlouhých zimních večerech jsem se podíval na motor, rozvody spojku atd, vše celkem ok, vyměna olejů atd.. A když už jsem měl motor odkrytovaný tak přišla řada na leštičku abych vyčistil skvrny na hliníku ze slaného anglického vzduchu.. Ted konečně po x hosinách práce a vlastně takové GO mi motorka vyhovuje.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
milanov
milanov napsal 27.03.15 v 21:28

pěknej stroj mě ted trochu zlobí... a nevím jak dal po ohřátí hlavně na volnoběh přidání a ubrání se z ní line kovové drnčení , které jakoby končí ve výfuku, není to klasické práskání do výfuku...už jsem ,šteloval ventily, přetěsnil výfuk, vyměnil olej a po zahřátí je to tam ,,,nemám zapojený dekompres tak jestli ještě tam??? už nevím co zkusit dál seštelovat zapalování??? nevím...

Kába
Kába napsal 23.05.14 v 12:15 10b.

Super stroj na pohodové projížďky. To co tahle motorka zvládne v terénu je až neskutečné.

bulletboys
bulletboys napsal 07.04.14 v 12:01

Vítej v klubu, kámo.

sawyer6
sawyer6 napsal 23.03.14 v 11:57 10b.

sawyer6
sawyer6 napsal 23.03.14 v 11:56

pecka...10b.

Více komentářů



TOPlist