
Motocykly Suzuki kategorie off-road a enduro (čtyřtaktní modely)
17.03.2017
1982 | 1983 | 1991 | 1992 | 1996 | 1997 | 1998 | 1999 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||
Objem | 124 cm3 | 125 cm3 | 124 cm3 | 125 cm3 | ||||
Výkon | 7.3 kW (9.9 koní) | 8.8 kW (12 koní) | 10 kW (13.6 koní) | 8.8 kW (12 koní) | 9 kW (12.2 koní) | |||
Výkon při otáčkách | 9500 ot/min | 9600 ot/min | 10000 ot/min | 9800 ot/min | ||||
Točivý moment | - | 9 Nm | 8.7 Nm | |||||
Otáčky při max toč.mom. | - | 8600 ot/min | 9500 ot/min | |||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||
Chlazení | Vzduch | - | ||||||
Uspořádání válců | Stojatý | |||||||
Počet válců | 1 | |||||||
Rozvod | OHC | - | OHC | |||||
Ventilů na válec | 2 | - | 2 | |||||
Vrtání | 57 mm | 51 mm | 57 mm | - | 57 mm | |||
Zdvih | 48.8 mm | - | 48.8 mm | |||||
Kompresní poměr | 9.5 : 1 | - | 9.5 : 1 | |||||
Příprava paliva | - | Karburátor | ||||||
Startér | - | Elektrický | - | Elektrický | ||||
Počet rychlostí | 6 | 5 | 6 | |||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||||
Typ rámu | - | Trubkový | - | Trubkový | ||||
Materiál rámu | - | ocel | ||||||
Zdvih předního odpr. | - | 205 mm | ||||||
Zdvih zadního odpr. | - | 200 mm | ||||||
Brzdy vpředu | buben | kotouč | ||||||
Brzdy vzadu | buben | |||||||
Přední kolo | - | 21 " | - | 21 " | ||||
Zadní kolo | - | 18 " | - | 18 " | ||||
Rozměr přední pneu | 2.75-21 | 80/80-21 | - | 70/100 21 | ||||
Rozměr zadní pneu | 3.50-18 | 100/80-18 | - | 90/90 18 | ||||
Rozvor | - | 1385 mm | - | 1385 mm | ||||
Úhel hlavy řízení | - | 61 ° | ||||||
Závlek předního kola | - | 112 mm | ||||||
Výška sedla | - | 840 mm | ||||||
Suchá hmotnost | - | 101 kg | - | |||||
Pohotovostní hmotnost | 112 kg | 125 kg | 127 kg | - | 127 kg | |||
Objem nádrže | 8.5 l | 13.5 l | - | 13 l | ||||
Rezerva | - | 2.5 l | ||||||
Spotřeba | - | 4.7 l/100 km | ||||||
Maximální rychlost | 95 km/h | 102 km/h | 101 km/h | 120 km/h | - | 95 km/h |
Od DanielChlubna(1998)
Od Dodocz(1996)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
125ccm | mám či nemám koupit Suzuki dr125 se | 2 | 2.10.2024 17:43 | ||
Opravy a údržba | Suzuki DR 125 Šroubek bohatosti směsi | 2 | 27.2.2024 14:53 | ||
Enduro & funbike | Hlava suzuki dr 125 z Číny | 12 | 11.9.2023 12:45 | ||
Enduro & funbike | Problémy s cdi na suzuki dr 125 se | 1 | 9.5.2023 15:58 | ||
125ccm | Vůle po výbrusu | 7 | 29.9.2021 20:41 | ||
125ccm | Suzuki DR 125 karburator | 8 | 10.9.2021 22:22 | ||
Cross | Čína 250ccm vs značková(suzuki, Yamaha) 125ccm | 26 | 10.7.2021 08:49 | ||
125ccm | Nejde do otacek | 7 | 10.6.2021 08:13 | ||
Opravy a údržba | Suzuki DR 125 omezovač | 2 | 9.6.2021 21:19 | ||
125ccm | Výběr motrky od 16 let | 14 | 25.4.2021 20:53 | ||
125ccm | První moto do 35 000 Kč | 5 | 24.12.2020 18:35 | ||
125ccm | Suzuki DR 125 elektrika | 2 | 14.6.2020 22:25 | ||
125ccm | Cvakání ventilů | 11 | 12.6.2020 08:16 | ||
125ccm | Přestavba Suzuki Dr 125 na motard | 2 | 10.1.2020 21:19 | ||
125ccm | Tekoucí olej Suzuki dr 125 se | 1 | 7.7.2019 07:02 | ||
125ccm | Rada ohledně Suzuki Dr 125 SE | 9 | 18.4.2019 09:48 | ||
125ccm | ventily suzuki dr 125 | 14 | 22.3.2019 21:58 | ||
Enduro & funbike | Elektrika suzuki dr 125 | 2 | 18.3.2019 10:52 | ||
125ccm | karburator | 1 | 15.3.2019 18:09 | ||
125ccm | Suzuki DR 125 | 3 | 11.3.2019 07:05 |
Koupena 12.2 2012. Novější veze již s elektrickým startérem.Ve vínovém provedení již z novějšími po...
Ľahké enduro s ktorým sa odvážite tam kde s veľkým nikdy :-)
Neni uplně nová, ale jede pěkně. Původně s omezovačem na 90km/h ted už je odstavenej, takže vytáhne ...
Dne 24.3.2010 moje DR našlo nového majitele.DRko je spíše takovej DRžák než sprinter.:-) je to vše...
Představovat myslim není třeba, starší, japonský, vzduchem chlazený endurko se čtyřtaktním srdíčkem....
Po pionýru první motorka, jednoduchá, ale kvalitní a spolehlivá konstrukce. Je to přestavba na motar...
Chtěl jsem na začátek něco slabšího a mrštnýho do města, což...se mi povedlo sehnat, vypadá "starší"...
Má najeto 21 000km. Zatím jede jen na půl.
Motorka koupena z duvodu ridicaku :D
Malá hravá dváca. Zní to jako traktor, takže pěkně zapadne na vesnici, ale když se vyleští, je to už...
Lehké enduro do lehkého terénu.
Malá hravá dváca. Zní to jako traktor, takže pěkně zapadne na vesnici, ale když se vyleští, je to už...
Ľahké enduro s ktorým sa odvážite tam kde s veľkým nikdy :-)
Představují vám svoji další motorku suzuki DR 125
4t 125 vhodná na cesty i do lesa...
srandabajk na polňačky ,lehký endurko do lehkýho terénu
Je to pohádka na Dvou kolech. Výkonem nepřekvapí, ale ani se nenechá zahanbit. Koupeno 19. 8. 2015
Má najeto 55 000 km a stále běží dobře. V zimě byl dělán výbrus válce... Je to enduro a předjíždím ...
malá, lehká, dobře ovladatelná
Asi se jí budu těžko zbavovat :3
Koupil jsem ji s celkem ojetou pneumatikou. Já jsem na ni najel 100Km a musela jít dolů. Bylo to už ...
Cesta pro moje DRko byla dlouhá a složitá. Jeli jme pro něj až kousek od Ostravy (Budišov nad Budišo...
Nejdříve broušení, poté základovka a nakonec žlutá barva |-) :-$
Jedu si takhle ze školy a prd. Při 75km/hod se zaseklo zadní kolo a už to v motoru jen bouchalo. Tak...
Dlouho jsem zkoumal a hledal, závadu. Jednou sem pohnul s jedním kabelem, šlo to. Ujel sem 3 km a ch...
Motor | |
---|---|
Spojka | 7.4/10 |
Průběh výkonu | 7.2/10 |
Vibrace | 6.2/10 |
Převodovka | 7.3/10 |
Mechanická hlučnost | 6.9/10 |
Zvuk | 8.8/10 |
Spolehlivost | 9.1/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 5.0/10 |
Těsnost tlumičů | 8.3/10 |
Tuhost rámu | 7.5/10 |
Jízda | |
Sport | 6.1/10 |
Město | 8.1/10 |
Cestování | 6.6/10 |
Terén | 7.9/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.3/10 |
Ceny servisu | 6.0/10 |
Servisní síť | 6.1/10 |
Dostupnost dílů | 6.6/10 |
Nabídka doplňků | 4.7/10 |
Servisní intervaly | 6.8/10 |
Terén | |
Brodivost | 6.8/10 |
Výška | 7.7/10 |
Ochrana motoru | 5.5/10 |
Skoky | 6.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.4/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 6.2/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Yamaha XT 125R | Žádná nebyla v okolí na prodej+cena |
Honda XR 125 L | Žádná nebyla v okolí na prodej. |
Honda XLR 125 | Žádná nebyla v okolí na prodej. |
Blata 125 Enduro | Nebyla k sehnání |
Kawasaki KMX 125 | K sehnání jen nedůvěryhodné kusy |
Yamaha TDR 125 | Ani nevim proč jsem ji nekoupil |
Kawasaki KMX 125 | Větší spotřeba protože 2T |
Cagiva W8 125 | Bohužel mi ji vifouknul nějakej Pražák |
Honda XLR 125 | Žádná pěkná za rozumný peníz zrovna nebyla |
Honda NSR 125R | |
Aprilia RS 125 | |
Honda XLR 125 | |
Honda XLR 125 | zadna nebyla v dobrem stavu |
Suzuki DR 125 | byla blizko tak je doma :) |
Yamaha YZ 125 | ze prej do zacatku moc silna :D |
Yamaha DT 80 | 125 je 125 a objem ničím nenahradíš.Myslím že taky když se jede ve dvou to má taky nahoru + 2KW výkonu |
Yamaha DT 125 E | Rozhodla spotřeba. Navíc v okolí žádný nebylo :-). |
Honda XLR 125 | Někdo mi mojí vyhlídlou vyfouk před nosem...ale sem za to rád :) |
Yamaha DT 125 R | 2T |
Honda XR 125 | cena |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda XR 125 L | nebyla v dobré cenové kategorii/nevypadala nejzdravěji |
Suzuki DR 125SM | Je jich málo a stavy jsou dosti tragické |
Derbi Terra 125 | Malá |
Yamaha XT 125R | bubnová brzda |
Simson S 51 Elektronik | Simson má duši |
Yamaha DT 125 R | záleží na člověku, jaký má nároky, jak jezdí, co s tím chce dělat. Pokud se chcete trochu svíst. nakonec zvítězí 2T a to i přez všechny nevýhody :-) |
Honda XLR 125 | |
Honda XLR 125 | Honda je srdcovka |
Suzuki DR 125 | byla blizko tak je doma :) |
Yuki GY2 125 ST/SM | malý výběr |
Yamaha DT 125 R | Vyhovoval mi více 2T. |
Suzuki GN 125 | To samé jak u YBR, byla na mě drahá. |
Honda XR 125 | vybíral jsem podle vzhledu |
Kentoya Trigger 125 | neměl jsem dost peněz a už jsem chtěl prostě jezdit |
Honda XR 125 L | Už není nejmladší, nechtěl jsem riskovat problémy s opotřebením čehokoliv. |
Husqvarna SM 125 | Jsem zvyklý na 2T. Jako né , že bych si nezvykl ale otáčky jsou otáčky. |
Honda XLR 125 | XLRko byla nakonec výhodnější koupě. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
1998 | Twist15 | suzuki-dr-125-1994.pdf | 836 KB | |
1997 | gamur | suzuki-dr-125-manual.pdf | 836 KB | Nákresy/schéma jednotlivých částí motorky. |
1982 | Gynekolog | gs-gn-gz-dr125-manual-eng.pdf | 66 MB | Manuál pro Suzuki GS, GN, GZ a DR125 Jazyk: ENG Pro ročníky: 1982-2005 |