
Eicma: Triumph Thunderbird Commander, America LT
05.11.2013
2006 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||||
Objem | 790 cm3 | 865 cm3 | ||||||||
Výkon | 46 kW (62.6 koní) | 45 kW (61.2 koní) | 44.5 kW (60.5 koní) | |||||||
Výkon při otáčkách | 7400 ot/min | 6800 ot/min | ||||||||
Točivý moment | 60 Nm | 74 Nm | 72 Nm | |||||||
Otáčky při max toč.mom. | 3500 ot/min | 3300 ot/min | ||||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||||
Chlazení | Vzduch | |||||||||
Uspořádání válců | Řadový | |||||||||
Počet válců | 2 | |||||||||
Rozvod | DOHC | 2xOHCA | DOHC | 2xOHC | DOHC | |||||
Ventilů na válec | 4 | 2 | 4 | |||||||
Vrtání | - | 90 mm | ||||||||
Zdvih | - | 68 mm | ||||||||
Kompresní poměr | - | 9.2 : 1 | ||||||||
Příprava paliva | - | Karburátor | Vstřikování | |||||||
Startér | Elektrický | - | Elektrický | |||||||
Počet rychlostí | 5 | |||||||||
Sekundární převod | Řetěz | - | Řetěz | |||||||
Typ rámu | - | Trubkový | - | |||||||
Materiál rámu | - | ocel | - | |||||||
Zdvih předního odpr. | - | 130 mm | - | 120 mm | - | |||||
Zdvih zadního odpr. | - | 96 mm | - | |||||||
Brzdy vpředu | kotouč | |||||||||
Rozměr předního kotouče | 310 mm | - | 310 mm | |||||||
Přední třmen | dvoupístkový | - | dvoupístkový | - | ||||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||||||
Přední kolo | 18 " | 16 " | - | |||||||
Zadní kolo | 15 " | - | ||||||||
Rozměr přední pneu | 110/90 18 | 110/80-18 56S | - | 130/90 R16 | 130/90-R16 | 130/90-16 | ||||
Rozměr zadní pneu | 170/80 15 | 170/80-15 77S | - | 170/80 B 15 | 170/80-B15 | |||||
Rozvor | 1655 mm | 1610 mm | 1617 mm | 1610 mm | 1617 mm | 1610 mm | ||||
Úhel hlavy řízení | - | 56.7 ° | 33.4 ° | 56.6 ° | 33.4 ° | 33 ° | ||||
Závlek předního kola | - | 153 mm | 155 mm | 143 mm | 155 mm | - | ||||
Výška sedla | 720 mm | 690 mm | ||||||||
Suchá hmotnost | 226 kg | 250 kg | - | 231 kg | ||||||
Pohotovostní hmotnost | - | 250 kg | ||||||||
Objem nádrže | 16.6 l | 19.3 l | 19 l | 19.3 l | ||||||
Množství oleje | - | 4.5 l | ||||||||
Maximální rychlost | 180 km/h | 168 km/h | 175 km/h | 172 km/h | 175 km/h | - | ||||
První cena | 299000 Kč | - |
Od skypi258(2006)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Pneu | 5 | 1.10.2024 12:32 | ||
Německé, rakouské | Prosba o identifikaci | 9 | 7.6.2024 22:03 | ||
Chopper & Cruiser | Tuhost podvozku Triumph America | 2 | 21.7.2022 09:13 | ||
Enduro & funbike | Tiger 800 nedrží volnoběh | 4 | 3.6.2020 08:49 | ||
Chopper & Cruiser | Výměna oleje po roce | 29 | 9.3.2018 14:20 | ||
Chopper & Cruiser | Seřízení zadních tlumičú pérování Triumph America | 0 | 21.8.2017 14:30 | ||
Opravy a údržba | Laďáky na Ameriku | 12 | 14.8.2017 20:46 | ||
Chopper & Cruiser | Výška originál plexi Triumph America LT | 0 | 10.7.2017 12:25 | ||
Chopper & Cruiser | Renovace brašen | 2 | 9.7.2017 19:44 | ||
Chopper & Cruiser | Božní držáky brašen | 4 | 28.4.2017 21:15 | ||
Chopper & Cruiser | Original manual Triumph Amerika | 1 | 19.4.2017 19:08 | ||
Chopper & Cruiser | Triumph servis plzeňsko | 1 | 29.3.2017 12:07 | ||
Americké, anglické | Dovoz z Ameriky - co je potřeba udělat? | 6 | 9.12.2016 16:50 | ||
Chopper & Cruiser | v padesáti na začátku | 42 | 4.4.2016 22:37 | ||
Výběr motorky | High Flow výfuky Triumph America/Speedmaster | 2 | 11.1.2014 07:36 |
Pravá Amerika z britského Hinckley,
Konečně jsem se dočkal. Dlouho jsem vybíral a váhal. Do tohoto motocyklu jsem si sedl a okamžitě jse...
Triumph už koloval v mých žilach. Jen jsem chtěl něco pohodlnejsiho.
Chtěl jsem klasiku nebo cruisera, posledních 5 let :) jsem výběr zúžil na značku Triumph a v dubnu 2...
Naprosto synchronizovaná jízda lehkost setrvačnost skvělé ovládání,prostě spokojennost.
Kazda motorka kterou jsem mel byla skvela ale Triumph je proste lepsiii...
Britský elegán, za kterým se kde kdo otočí, dobře ovladatelný, spolehlivý.
Triumph America 2013 Tuhle motorku jsem si vyhlídl před 2 roky v Británii. Původní plán koupit ji ...
Triumph America je pohodlný krasavec i na loudavou projíždku, ale když zaberete, vystřelí vám rychlí...
Krásná motorka pro klidné projíždky
Britský elegán, za kterým se kde kdo otočí, dobře ovladatelný, spolehlivý.
Pravá Amerika z britského Hinckley,
Triumph America 2013 Tuhle motorku jsem si vyhlídl před 2 roky v Británii. Původní plán koupit ji ...
Triumph America je pohodlný krasavec i na loudavou projíždku, ale když zaberete, vystřelí vám rychlí...
Kazda motorka kterou jsem mel byla skvela ale Triumph je proste lepsiii...
Naprosto synchronizovaná jízda lehkost setrvačnost skvělé ovládání,prostě spokojennost.
Chtěl jsem klasiku nebo cruisera, posledních 5 let :) jsem výběr zúžil na značku Triumph a v dubnu 2...
Triumph už koloval v mých žilach. Jen jsem chtěl něco pohodlnejsiho.
Krásná motorka pro klidné projíždky
Konečně jsem se dočkal. Dlouho jsem vybíral a váhal. Do tohoto motocyklu jsem si sedl a okamžitě jse...
Srbsko, Sev. Makedonie, Řecko, Albáníe, Černá Hora, Bosna a Hercegovina a domů. 14 dní, 5056 km
Podzimních 310 km: Třinec -> Frýdlant n.O. -> Čeladná -> Frenštát p. R.-> Hukvaldy -> Kopřivnice -> ...
Krátký výlet k moři 3 - 8.7.
Třinec ->FM -> Šance -> Bílá -> Bečvy -> Rožnov -> Trojanovice -> Třinec Příjemná lednová teplota...
Dorazil ochranný rám motoru (objednáno 8.6.17 ... ). Takže jsem pro něj vyrazil do Olomouce a rovnou...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.0/10 |
Průběh výkonu | 8.0/10 |
Vibrace | 9.0/10 |
Převodovka | 8.0/10 |
Mechanická hlučnost | 9.0/10 |
Zvuk | 8.0/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 9.0/10 |
Jízda | |
Sport | 4.0/10 |
Město | 8.0/10 |
Cestování | 9.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.0/10 |
Ceny servisu | 9.0/10 |
Servisní síť | 5.0/10 |
Dostupnost dílů | 5.0/10 |
Nabídka doplňků | 7.0/10 |
Servisní intervaly | 10.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 8.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 10.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 6.0/10 |
Světla | 10.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki Ninja 300 | Nádherná ale na ty moje cesty zbytečně velká |
Suzuki LC 1500 Intruder | |
Harley Davidson FXDB Dyna Street Bob custom | Na ten jsem natrefil jen vizuálně v inzerci, ale nešel jsem po tom a fyzicky jsem ho nějak nepotkal. |
Honda VTX 1800 custom | Pekna motorka, ale sedlo spolujezdce je prilis male. |
Triumph Bonneville Speedmaster | Bral jsem však speedmastra,protože mi víceméně spadl do klína. |
BMW R 1200 RT | |
Suzuki Boulevard C50 | Retez, draha. |
Honda VT 1100 Shadow | moc pěkná, ale nakonec jsem vzal Hondu |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2015 | pantata66 | triumph-bonneville-h.pdf | 400 MB | Servisni manual - Triumph Bonneville Haynes Manual covering Bonneville, T100, Speedmaster, America, Thruxton and Scrambler (01-15) |
2012 | Triny | 4656_america_speedmaster.pdf | 3.2 MB |
2013 | jh123 | 14.02.2021 | Stáhnout 3gp |
Staženo:29x TORS short |
|
Vložit vlastní zvuk |