
Yamaha X-max 400
08.07.2013
03.11.2019
05.11.2018
13.07.2017
25.09.2015
16.04.2013
2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2020 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||
Objem | 395 cm3 | |||||
Výkon | 23.18 kW (31.5 koní) | 22.7 kW (30.9 koní) | 24 kW (32.6 koní) | 24.5 kW (33.3 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 7500 ot/min | 7000 ot/min | ||||
Točivý moment | 33.88 Nm | 33.8 Nm | 36 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | 6000 ot/min | |||||
Druh motoru | Spalovací | |||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||
Chlazení | Kapalina | |||||
Uspořádání válců | - | Stojatý | 1 | |||
Počet válců | 1 | |||||
Rozvod | DOHC | - | ||||
Ventilů na válec | 4 | - | ||||
Vrtání | 83 mm | - | ||||
Zdvih | 73 mm | - | ||||
Kompresní poměr | 10.7 : 1 | 10.6 : 1 | - | |||
Příprava paliva | Vstřikování | - | ||||
Startér | - | Elektrický | ||||
Počet rychlostí | A | - | ||||
Sekundární převod | Přímý | Řemen | - | |||
Typ rámu | Trubkový | - | ||||
Materiál rámu | ocel | - | ||||
Zdvih předního odpr. | 110 mm | - | 110 mm | |||
Zdvih zadního odpr. | 110 mm | - | 107 mm | |||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | kotouč | 2 kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | 267 mm | |||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||
Přední kolo | 15 " | - | 15 " | |||
Zadní kolo | 13 " | - | 13 " | |||
Rozměr přední pneu | 120/70-15 | |||||
Rozměr zadní pneu | 150/70-13 | |||||
Rozvor | 1565 mm | 1567 mm | ||||
Světlá výška | - | 90 mm | ||||
Výška sedla | 785 mm | 800 mm | ||||
Suchá hmotnost | 211 kg | - | ||||
Pohotovostní hmotnost | - | 211 kg | 215 kg | 210 kg | ||
Objem nádrže | 14 l | 13 l | ||||
Spotřeba | - | 4.18 l/100 km | ||||
První cena | - | 169990 Kč |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Dlouhé cestování | 8 | 15.8.2023 21:56 | ||
Skútry & mopedy | Potřebuji poradit | 1 | 7.9.2021 12:49 | ||
Výběr moto | Skútr nebo motorka - kdo už takto volil a proč vybral to co vybral | 71 | 7.3.2021 19:13 | ||
Skútry & mopedy | Zasekle raficky po nehodě | 2 | 7.7.2020 18:19 | ||
Skútry & mopedy | X-max 125 2018 - CZ manual | 1 | 7.5.2019 15:20 | ||
Skútry & mopedy | Nový skútr cukání | 4 | 21.4.2019 18:35 | ||
Výběr moto | Větší skůtr na dojíždění do práce | 16 | 31.1.2019 11:49 | ||
Skútry & mopedy | Maxiskutr | 13 | 27.9.2017 09:23 | ||
Skútry & mopedy | X-max vs Xciting | 7 | 18.8.2017 14:53 | ||
Výběr moto | yamaha x-max 250,x-max 400 koupě | 4 | 17.5.2017 07:37 |
Kdyby Yamaha nepřišla na trh s tímto modelem, zůstal bych u Nexuse 300 ie. Jenže... X Max je pro mě ...
X max IRON MAX, ABS, pekný design, kvalitne spracovaná, nič nevrže
skutrik na dojizdeni do prace, se kterym se da ficet i po dalnici v levym pruhu
Kompaktní a jediněčná v třídě 400..
Došel jsem k závěru, že velkou motorku vlastně ani nepotřebuju.
Rozumný kompromis pro každodenní dojíždění do práce a i víkendové ježdění.
X max 400 oproti mému původní 250 disponuje významným posun ve výkonu .
Nejlepší kompromis, co jsem kdy měl
Skvělý design s pěkným zvukem každý se rád podívá a otočí:)) Zrychleni do města idealní.
Výkonová změna oproti Xmax 125 přece jen jsem začal jezdit ve dvou dále než kolem komína
Je to skútr, se kterým jsem dal v pohodě Chorvatsko.
Silný stroj vhodný nejen do města.
X max 400 oproti mému původní 250 disponuje významným posun ve výkonu .
Výkonová změna oproti Xmax 125 přece jen jsem začal jezdit ve dvou dále než kolem komína
Ideální pro pohodlné cestování a dobrá manipulace.
koupena nová v dubnu 2017 v ymoto Yamaha Praha. Krásný design, dostatečný výkon.
Došel jsem k závěru, že velkou motorku vlastně ani nepotřebuju.
skutrik na dojizdeni do prace, se kterym se da ficet i po dalnici v levym pruhu
Nejlepší kompromis, co jsem kdy měl
Krásný, rychlý skůtr s velkým úložným prostorem.
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.7/10 |
Vibrace | 7.0/10 |
Mechanická hlučnost | 8.0/10 |
Zvuk | 9.2/10 |
Spolehlivost | 9.8/10 |
Variátor | 7.4/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.8/10 |
Jízda | |
Sport | 6.8/10 |
Město | 8.5/10 |
Cestování | 8.4/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.0/10 |
Ceny servisu | 5.7/10 |
Servisní síť | 7.0/10 |
Dostupnost dílů | 7.3/10 |
Nabídka doplňků | 7.0/10 |
Servisní intervaly | 6.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.2/10 |
Pohodlí spolujezdce | 9.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 6.3/10 |
Ochrana spolujezdce | 6.3/10 |
Světla | 7.4/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Suzuki AN 400 Burgman | |
Yamaha T-max | Těžší na manipulaci |
Honda X-ADV | cena |
Yamaha X-max 250 | přecházel jsem z Gilera Nexus 250 tak by to bylo vlastně z bláta do louže |
Honda SH 300 | žádna za rozumné peníze a v požadovaném stavu. |
Yamaha X-max 250 | |
Harley Davidson XLH 883 Sportster | stejně jako BMW |
BMW F 650 GS Dakar | parkuji v kočárkárně v domě kde bydlím a to by sousedi asi nezkousli |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda ADV350 | Váha, podvozek (skútrový předek) |
BMW C 400X | Koncem října už nebylo kde otestovat a na novou bych čekal do jara. Plus absence vyhřívaného sedla a gripů. Jinak se mi ale X-max hodně líbí a vždy se za ním otočím, když ho někde vidím. :) |
BMW C 400 GT | |
Piaggio Beverly 350 | Dražší |
Piaggio Beverly 350 | Beverly jede líp. |
Honda SW 400T | Nechtelo se mi utracet za novou + Honda mi prisla lepsi na delsi projizdky |
Malaguti Madison 250 | moc tezky ,ale krasny |
Honda Forza 300 | příliš vysoká pro moje nohy a stav začátečník |
Yamaha X-max 300 | Těžší o 30kg, zadní kolo pouze 13”, nárůst výkonu zanedbatelný, vysoká spotřeba, pojistné. |
Suzuki AN 400 Burgman | |
Yamaha TMAX | T-max je lepší o třídu |
Honda SH 300 | Přerostená do všech stran, do města na kličkování a parkování to není. |
Kymco Downtown 300 | Prilis draha a malo jetych moto na trhu. |
Kymco Xciting 400 | Dražší, slabší a méně vybavený |
Yamaha X-max 250 | vyšší hmotnost na totožném rámu, vyšší cena a kupodivu i vzhled je trochu jiný |
Yamaha X-max 250 | byl daleko a vadilo mi trochu, těch třicet pět kilo navíc. A další háky musíš vysolit na prkno. |
Yamaha X-max 250 | Na moje použití hlavně do města už moc velký a težký |
Suzuki AN 400 Burgman | Zatím nejsou nabídky zánovních strojů s ABS za rozumnou cenu. |
Honda CB 1300 | |
Suzuki AN 400 Burgman | kdybych měl prachy tak novou to je krasavec jak byk . |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2020 | Riči-55 | manual-yamaha-x-max.pdf | 159 MB | Manuál Yamaha X-MAX 400 CZ |
2014 | pedro2410 | p1sdf8199e1e.pdf | 7.3 MB | Yamaha X-Max 400 YP400R,RA uživatelská příručka EN |
2013 | mart300 | yamaha-x-max-400-cz.rar | 22 MB | Yamaha X Max 400 - uživatelská příručka CZ |
2014 | VašekRS | 13.04.2017 | Stáhnout mp3 |
Staženo:29x https://www.youtube.com/watch?v=clhag25d6Ks |
|
Vložit vlastní zvuk |