Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 111000,- |
Univerzálnost, na dálnici i v lese jako doma.
Snad jen cukání na 4 a 5 kvalt pod 3000 otáček. Jinak supr mašina. Možná by ještě snesla šestku na delší přesuny po dálnici, sil by na to měla dost.
Moje úpravy |
Jen zásuvka 12V pro navigaci a topcase Honda. Jinak motorka už byla vybavena centrálním stojanem, vyhřívanými rukojeťmi, padacím rámem, bočními kufry Kappa. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spotřeba paliva l/100km | 4.9 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | 450km |
Sport
Použité destičky | origo Nissin od Hondy |
---|---|
Úpravy brzd. systému | pancéřové hadičky |
Použité pneumatiky | Michelin Anakee |
Obecné
Moje závady | Koupeno s tekoucím olejem z motoru v motocentru Tass. Prodejce na nic neupozorňoval, když jsem na věc poukázal, bylo mi řečeno, že je nejspíš málo dotažený olejový filtr, když jsem to prohlížel blíž, přišlo mi, že to jde spíše od pumpy. V tu chvíli to rázem muselo být jen gumový těsnění. Byl volný řetěz, ten si ale snadno doma dotáhnu. Dotáhnul jsem a začaly se ozývat nepěkné zvuky za jízdy. Vysypaný ložisko převodovky, proto tekl i ten olej. Oprava v Hondě plus výměny kapalin apod. za 12000,-. Kuličky z ložiska nebyly v motoru všechny, takže někdo o závadě vědět už musel. Od té doby ale šlape skvěle. |
---|