Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 22 000 |
Silné stránky
Značka Honda, pohodlí, hmotnost, zátah motoru, jednoduchost a mechanická přístupnost.
Slabé stránky
Už na to asi neni moc náhradních dílů
Moje úpravy |
Přetryskování karbce, molitaňák Twin Air, pomalejší sekundární převod. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 3 |
Spotřeba oleje l/1000km | Něco málo asi ano |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Klasickej ocelovej kolíbkáč, ale stačí a drží už 27 let !!! |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | Hodně vzhledem ke spotřebě. |
Sport
Použité destičky | Možná ještě origo :-) |
---|---|
Úpravy motoru | Tenhle motor se prostě neupravuje ! |
Úpravy podvozku | Na moje výlety kolem komína bohatě stačí. |
Úpravy brzd. systému | S bubnama se toho moc dělat nedá, ale stačej na zastavení .... |
Použité pneumatiky | Vpředu Japonska Yokohama ! Vzadu pak Mitas trialového tipu. |
Obecné
Moje závady | Kde nic neni, nic se nerozbyje ! |
---|