Pro malého jezdce jako jsem já, tak fajn posez. Krásně dávkovatelný výkon, kde v nízkých otáčkách jede plynule a necuká sebou. Od 6-ti tis začne zrychlovat pěkně. Podvozek fajn. Brzdy taky.
Výška jezdce: 168 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW S 1000 R: důvod neuveden
BMW F 900 XR: důvod neuveden
Suzuki SV 650: důvod neuveden
První dojmy - Z motorek které jsem doposud řídil, tak je to skvělý poměr cena - výkon. Samozřejmě, že jsem seděl na lepší, která měla lepší brzdy, výkon, podvozek, výbavu atd, avšak za ty peníze je to spolehlivá mašina, která nabídne skvělé svezení a cestování jak na krátké tak i na dlouhé trasy. Jediné, co bych rejžáku vytknul, tak proč sakra dali vypínání trakce na řidítko a přepínání palubního počítače na displej??! Proč?
Motorku bych doporučil pro - 168 cm. 20-35 let. Kolem komína. Výlety kolem 300 km se zatáčkami. Ideální rychlost, kdy Vás to baví je 80-140 kmh.
Doplňky na motorce - Kryt předního světlometu z Alička.
Zpětné zrdcátka, které mám sklopené dolů
Recenze
Poměr cena výkon. Zkuste se podívat na nové motorky s cenovkou okolo 200 tis Kč.
70 kW. Nízká hmotnost. Dobrý podvozek. Dobré brzdy. Charakter motoru. A i co mě potěšilo (vím, že 99% motorkářů mi řekne, že na spotřebu se nedívej), tak i spotřeba.
Lehkého spolujezdce 50-60kg za sebou nepoznáte. Jak by to bude u nabalené motorky a spolujezdce, tak uvidíme.
Rejžáci mají spolehlivé motory a servisní intarvaly jsou normální.
Idélání cestování s CÉbéčkem je cca 300 km klikatými horskými průsmyky.
Moc hezká motorka