
Kawasaki Z650RS vs. Honda CB650R E-Clutch – géniové v dělání čehokoliv
05.09.2024
05.09.2024
04.04.2024
21.06.2021
11.11.2019
06.05.2019
22.02.2023
06.06.2022
13.07.2021
05.05.2021
02.10.2020
30.04.2020
09.07.2019
06.11.2018
2019 | 2021 | 2023 | 2024 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 649 cm3 | |||
Výkon | 70 kW (95.2 koní) | |||
Výkon při otáčkách | 12000 ot/min | |||
Točivý moment | 64 Nm | 63 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 8500 ot/min | 9500 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Kapalina | |||
Uspořádání válců | Řadový | |||
Počet válců | 4 | |||
Rozvod | DOHC | |||
Ventilů na válec | 4 | |||
Vrtání | 67 mm | |||
Zdvih | 46 mm | |||
Kompresní poměr | 11.6 : 1 | |||
Příprava paliva | Vstřikování | |||
Startér | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 6 | |||
Sekundární převod | Řetěz | |||
Typ rámu | Páteřový | Dvojitý páteřový | ||
Materiál rámu | ocel | |||
Zdvih předního odpr. | - | 120 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | - | 130 mm | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | 310 mm | |||
Přední třmen | čtyřpístkový | |||
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | 17 " | |||
Zadní kolo | 17 " | |||
Rozměr přední pneu | 120/70ZR17M/C | 120/70ZR17 | ||
Rozměr zadní pneu | 180/55ZR17M/C | 180/55ZR17 | ||
Rozvor | 1450 mm | |||
Úhel hlavy řízení | 25.5 ° | |||
Závlek předního kola | 101 mm | |||
Světlá výška | 150 mm | |||
Výška sedla | 810 mm | |||
Pohotovostní hmotnost | 202 kg | 203 kg | 205 kg | |
Hmotnost testovaného stroje na váze Motorkáři.cz | - | 207 kg | ||
Objem nádrže | 15.4 l | |||
Množství oleje | - | 2.7 l | ||
Spotřeba | 4.9 l/100 km | 5 l/100 km | 4.9 l/100 km | |
První cena | 199900 Kč | 207900 Kč | 209900 Kč | 209000 Kč |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | 239040 Kč | - | 219000 Kč | |
Poznámka | - | Plus/Sport verze příplatek 15 000 Kč | - | 207 kg s E-Clutch |
Kawasaki Z650RS vs. Honda CB650R E-Clutc...
Honda CB650R, E-clutch (2024) - obratná ...
Ukázka elektronické spojky E-Clutch
Nová TFT přístrojovka CBR650R a CB650R
Jak se jezdí na strojích Honda s elektro...
Novinková ofenzíva Hondy: CB1000 Hornet,...
Honda bude nabízet motocykly s elektroni...
Honda ukázala skeče nového Hornetu
Srovnávací test: Obstojí talentovaný Tri...
Novinky Honda 2021 naživo: Drsňácký Rebe...
Představení řady Neo Sports Cafe od Hondy
Řada Honda Neo Sports Cafe
Honda CB650R vs. Yamaha XSR700 XTribute:...
Honda CB650R: Zase o kousek dokonalejší
Honda CB650R
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Začínáme | Oblíbené téma po 1001 - co na začátek za motorku | 39 | 3.5.2024 11:20 | ||
Naked bike | Ventilové vůle | 23 | 16.2.2024 13:48 | ||
Naked bike | MT07 2023 vs CB650R 2023 | 13 | 24.10.2023 21:08 | ||
Naked bike | První motorka v 31 letech | 69 | 2.10.2023 14:25 | ||
Japonské | Koupě nové moto Honda 2023 | 31 | 7.8.2023 16:15 | ||
Naked bike | Honda CB650R výfuk dominator | 7 | 29.6.2023 11:57 | ||
Vybavení | Držák top case místo sedačky (sportrack) | 8 | 28.3.2023 17:33 | ||
Výběr moto | Jakou 35kW CB 650R nebo Z900 nebo | 9 | 24.11.2022 11:49 | ||
Opravy a údržba | olej prosakuje okolo olejového víčka | 2 | 12.9.2022 15:22 | ||
Naked bike | CB650R laděný výfuk homologace | 17 | 27.7.2022 18:38 | ||
Výběr moto | Čtyřválcové naháče | 16 | 7.6.2022 18:44 | ||
Výběr moto | Motorka na dojíždění do práce i výlety | 123 | 4.12.2021 10:20 | ||
Výběr moto | Kawasaki z650 vs Honda cb650r | 14 | 7.6.2021 21:06 | ||
Opravy a údržba | Olej | 30 | 10.1.2021 12:49 | ||
Výběr moto | Kterou by jste brali vy | 20 | 13.7.2020 21:27 | ||
Výběr moto | Jaka z techto moto ma podle vas nejlepsi podvozek | 13 | 3.7.2020 21:08 | ||
Japonské | Náhradní díly | 3 | 24.6.2020 19:56 | ||
Vyjížďky | Poukaz na motoskolu zítra | 6 | 19.6.2020 01:04 | ||
Hledám, potřebuji | Koncovka výfuku Honda CB 650R 2019 | 7 | 24.4.2020 19:57 | ||
Vyjížďky | R | 0 | 3.9.2019 21:37 |
Můj sen se mi splnil, CB650R, láska na první pohled... v 39 jsem si dodělal Áčko a zamířil do motocy...
Moja druhá veľká motorka.. pôvodne som bol rozhodnutý kúpiť 2008 zlatého Horneta, no nakoniec sa pre...
Krásná motorka v retro stylu se sportovním duchem
Hravá čtyrválcová motorka s E-Clutch a 70kW
skvělá mašina! zábavná, hodná, ovladatelná a nezáludná. Přitom dokáže solidně svištět :-D no a za mě...
Po zhodnocení všech objektivních informací jsem ji stejně vybral pocitově kvůli jejímu vzhledu. Je t...
Stylová, elegantní, trendy kočička, která umí pořádně zatnout drápky ;)
Moje pocity a postřehy z téměř ročního soužití.
Nádherný neo café sport styl a kultivovaný čtyřválec, to jsem prostě vždycky chtěl. Odjakživa se mi ...
Technicky a funkčně dokonalý stroj - mašina je snadno ovladatelná, obratná, lehká, rychlá, dobře brz...
Honda CB650R je perfektní motorka do města i na delší výlety. Spojuje styl, výkon a skvělou ovladate...
Hravá čtyrválcová motorka s E-Clutch a 70kW
Moje druhá velká motorka, posun z Yamahy MT07, hlavně kvůli kvalitnějšímu osazení komponentů a lepší...
Nejlepší čtyřválcová 650ka na trhu! :D
Naprosto parádní stroj jak na město, tak okrsky. Perfektní kultivovaný motor s linerálním průběhem v...
Pro mě jsou to dvě motorky v jedné. Sportovní naháč x dá se i pohodlně cestovat na kochačku.
Byla to láska na první pohled a další motorka do rodiny. Taková co na ni sedneš a jedeš jen tak pro ...
motorka na kazdy den a kazdu prilezitost
Krásný,elegantní a propracovaný vzhled.
Moje pocity a postřehy z téměř ročního soužití.
Olej+filtr Seřízení a kontrola řetězu
Sezónu 2023 jsem zakončil předčasně takovou chybou, že o ní raději psát nebudu :-C . Výsledkem b...
Klasicka garancni prohlidka s vymenou oleje
Kvuli defektu(hrebik), vymena obou pneu. Nove pneu Michelin Road 5
První servis a montaz Cafe races sady - trochu hliniku nad svetlo, brzdy a kolem nadrze. Zaroven mon...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.1/10 |
Spojka | 8.6/10 |
Vibrace | 7.3/10 |
Převodovka | 8.4/10 |
Mechanická hlučnost | 7.9/10 |
Zvuk | 8.2/10 |
Spolehlivost | 9.3/10 |
Brzdy | 8.5/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 4.9/10 |
Těsnost tlumičů | 8.4/10 |
Tuhost rámu | 8.4/10 |
Jízda | |
Sport | 8.1/10 |
Město | 8.3/10 |
Cestování | 6.3/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.1/10 |
Ceny servisu | 6.2/10 |
Servisní síť | 8.1/10 |
Dostupnost dílů | 7.9/10 |
Nabídka doplňků | 7.1/10 |
Servisní intervaly | 8.7/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 6.6/10 |
Pohodlí spolujezdce | 4.5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 5.2/10 |
Ochrana jezdce cestování | 3.3/10 |
Ochrana spolujezdce | 2.9/10 |
Světla | 8.6/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
CFMOTO 800NK | Lehce jsem měl strach ze spolehlivosti oproti Hondě, a taktéž to není čtyřvál |
Yamaha MT-07 | Menší výkon, není to čtyřválec |
Ducati Monster 821 | Drahý servis, nevyhovuje mně jízdně dvouválec. |
Kawasaki Z900 | Se mi jevila už moc silná. 125 PS/100Nm, to je dost. A Honda má inovativní konektivitu. |
Kawasaki Z650 | velmi mala motorka, na moju vysku to vyzeralo komicky, taktiez dynamika |
Yamaha MT-07 | neoslovil ma dizajn starsich modelov, tie novsie naopak uz boli mimo budget, |
Honda CB750 Hornet | Mám rád zvuk čtyřválce |
Kawasaki Z900 | Byl jsem prakticky rozhodnutý pro Zeda, ale pak jsem si uvědomil, že už je to na mě nejspíš zbytečně silné a protože chci čtyřválec kvůli hezkému zvuku ve vysokých otáčkách, tohle už by bylo moc. Ale třeba jako pokračování za pár let, proč ne? :) |
Honda CB750 Hornet | Nakonec se mi nelíbila tolik naživo a dvouválec nechci, pokud to není Véčko. :) |
Triumph Trident 660 | Moc pěkná mašina a kdybych nesehnal CB650R skladem, jdu do ní. Prakticky mě jen odrazoval tříválec, který nemá tak hezký zvuk, ale jinak seděla ve všem. |
Yamaha MT-07 | Design nebyl takový jako má Honda, navíc zvuk tříválce mě tolik nebere. Ale jinak vypadala také skvěle. |
Triumph Trident 660 | Není to Honda, o válec méně, nehezký budík |
Honda CB750 Hornet | O dva válce méně, hmyzí čumák. Je to novinka, tak jsem se mylně bál dostupnosti. Mylně znamená, že na CB 650R se čeká stejně dlouho. |
Ducati Diavel | Cena za desmo servis a cena za motorku |
Honda CB750 Hornet | Design, zadní guma jen 160ka, sváry na rámu = cíleno na cenu motorky |
Triumph Trident 660 | v té době novinka podobně jako Z650RS nebyly vůbec bazarovky |
Kawasaki Z650RS | šla koupit jen funglovka za dost peněz a prodejce nebyl schopen mi poskytnout delší testovací jízdu než hodinu po Praze a to je na výběr motorky fakt málo |
Yamaha XJR 1300 | Měl jsem možnost se svézt a mile mě překvapila. Krásná mašina klasika všech klasik. Ale zbytečně velká, těžká a za ty prachy i stará motorka |
Moto Guzzi V7 Stone | krátký servisní interval |
Kawasaki ER 6N | ušetřil bych peníz a nebyla by určitě špatná ale radši jsem si připlatil za novější a hezčí stroj |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW F 900 R | |
KTM Duke 790 | Hondu som nakoniec aj kupil, ale v tom case nebola ziadna vyhodna ponuka. |
Honda CB750 Hornet | Hornet mi sedl lépe, míň sportovní posez a je to větší divoch ;) |
Triumph Trident 660 | Má to kamarád, nechtěl jsem se opičit )) |
Yamaha MT-07 | Velmi pekna motorka, ale take o neco drazsi. Cetl jsem, ze ma hodne tvrdy podvozek a horsi zvuk nez MT s akrapovicem. |
Yamaha XSR 700 | vyssi cena a prilis moderni styl |
Honda CB750 Hornet | Líbil se mi, hlavně světlo, ale zase chyběla předváděčka, prý to má rádo hodně otáček, na to já nejsem. |
Suzuki GSX-S750 | Spolupracovník prodával tou dobou tohle a jelikož jsem znal kompletní historii a bylo to blízko, nedalo se moc váhat. |
Honda CB 1000R | Byla o něco menší... |
Honda CB750 Hornet | Chtěl jsem radši dvouválec |
Kawasaki Z900 | Krásná motorka. Ale oproti Z900 menší motorka a motor méně hutný ve středu, potřeba víc točit a lítat rychle. |
Triumph Trident 660 | Honda mě lákala na hladký 4 válec. Nakonec zůstala na 2 místě. Triumph vyhrál díky designu, který mi sedl víc. |
Suzuki SV 650 | Cena. |
Honda NC750X | Nakonec jsem usoudil, že naháč na delší cesty není nejlepší volba |
Kawasaki Z900 | Velke zklamání z hondy, nevím jestli to bylo olítanlou předváděčkou, ale necitlivý plyn, vykotlaná řadička, tvrdá a uřvaná. |
Triumph Street Triple S | |
Yamaha XSR 900 | Vzhledově mi tolik nesedla asi by mě brzo přestala motorově bavit |
KTM Duke 790 | |
Aprilia Shiver 900 | |
Suzuki GSX-S750 | Nakonec zvítězilo srdce nad rozumem:-D |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2024 | S.M-A-RT | cb650r_32mkyb200_0.pdf | 3.9 MB | Návod Honda CB 650R 2024 verze bez systému E-Clutch |
2024 | S.M-A-RT | cb650r_32mkyb200_ecl.pdf | 4.8 MB | Návod Honda CB 650R / CBR 650R včetně E-Clutch |
2024 | S.M-A-RT | e-clutch_quick_start.pdf | 3.3 MB | E-Clutch Quick start guide |
2024 | S.M-A-RT | 2024-cb650r_cbr650r.pdf | 115 MB | Servisní manuál CB 650R / CBR 650R 2024- včetně E-Clutch (fotosken) |
2023 | S.M-A-RT | cb650r-2023-32mkyj20.pdf | 3.4 MB | Návod Honda CB 650R / CBR 650R |
2022 | S.M-A-RT | cbr650ra-cb650ra-20.pdf | 24 MB | Servisní manuál CBR650RA, CB650RA (2021-2022) |
2021 | rychlikos | 7983_cb_cbr650f-a-se.pdf | 22 MB | Servis |
2020 | Cragsman | cb650r-ra-cbr650r.pdf | 93 MB | Servisni manuál |
2019 | DartinParchantin | cb_cbr650f-a-service.pdf | 22 MB | Servisní manuál |
2019 | DartinParchantin | cb650r-ra-owners-man.pdf | 3.2 MB | Uživatelský manuál |
2019 | DartinParchantin | 2019-cb650r-accessor.pdf | 1.4 MB | Doplňky |
2019 | DartinParchantin | cb650ra-2019-parts-c.pdf | 1.9 MB | Katalog součástek |
2019 | feaczko | cb650r-ra-cbr650r.pdf | 93 MB | Honda CBR650R 2019-2020 Service manual |
2019 | Boby54 | 28.12.2022 | Stáhnout jpeg |
Staženo:22x komplet vyfuk MIVV |
|
2021 | drake1961 | 09.09.2022 | Stáhnout ogg |
Staženo:23x |
|
2019 | Elektrikovo | 13.07.2020 | Stáhnout mp3 |
Staženo:56x Start |
|
Vložit vlastní zvuk |