Takže Fidel je po 6 letech zpátky v jedné stopě. A proč zrovna Royal Enfield? Chtěl jsem funglovku, ojetin bylo dost a mít v garáži nějakou klasiku - kulatý světlo, dráty v kolech, vzduchem chlazený dvouválec, dva analogový budíky...
Motorka koupena od FIRMA:Motospeed (Češnovice)
Výška jezdce: 181 cm
První dojmy - Poprvé jsem si projel předváděčku v dubnu 2023 v Motospeedu. Měla laďáky a docela mě to jako celek zaujalo, taky aby ne, když jsem pro mně dlouhých 6 let na bajku nejel.
Motorku bych doporučil pro - Všem kterým se líbí.
Recenze
Takže od května 2023 mám přesně po 5 letech a 11cti měsících zase doma bajk.
Pro sezónu 2023 zastává Interceptor pozici mého hlavního bajku, protože další máša k němu do garáže přibude až příští rok.
Recenzi pojmu nezaujatě a bude to takovej chaos od tématu k tématu.
Primárně, tuhle motorku nesrovnávejte v její cenový hladině s bajky typu MT-07, SV-650, Z650, CB 650R atd. Interceptor je prostě jinej. Je pomalej, nelze s ním v zatáčkách tlačit na pilu a celkové limity má níže.
Pokud má někdo plus mínus 200 tisíc, chce novou motorku a ve výběru má vedle Interceptoru ještě emtéčko nebo zeda, tak Enfield pro něj nebude to pravý.
Zpracování je za mne naprosto v pořádku, všechno takovej běžnej průměr, od CBR F či Horneta tu nevidím rozdíl, sorry japan fans...
Někdo si stěžuje na sedlo a různě ho mění a přešívá s tím, že se na něm nedá sedět více jak 40-50 km. No.. Moje běžný denní vyjížďky jsou 200-400 km a k sedlu výhrady nemám. Jste moc rozmlsaní. ?
Na Interceptoru jsou z továrny dvě opravdu špatný věci:
1. Pneumatiky CEAT
2. Zadní tlumiče
Po zdělání původních pneu, přezutí na Bridgestone BT-46 a po výměně zadních originálních tlumičů za tlumiče zn. YSS určené přímo pro INT650 je z toho opravdu jiná motorka. Ale opravdu.
Nejen že zmizela nervozita v zatáčkách na podélných nerovnostech při vyšších rychlostech (motorka se uměla fakt nechutně rozvlnit, až rozkmitat) ale zároveň zmizela háklivost na asfaltové "hady" na silnicích, kterých mě nenapadlo se na Hornetu nebo CBR bát, Interceptora ale uměly rozhodit.
Dále jsem zmenšil vůli plynu na minimum, přizvedl jsem řadičku výš a hned je jízda ještě plynulejší a řazení jistější.
Jinak co se týká výkonu, 35 kW, takže občas to chce z té šestky podřadit až na 4 pro rychlé předjetí. Ale jak jsem psal, tento rok je to moje jediná a tím pádem hlavní motka a občas od toho vzduchem chlazenýho "chudáka" chci svižnost Horneta než mi dojde že není rok 2016 a nemám pod sebou 70 nebo 81 kW...
Po 2 měsících jsem Interceptora oživil výfuky ZARD a po demontáži tlumivek... No ty pi*o. ?
Občas na sedlo přikurtuju lodní vak s karimatkou a spacákem a vyrazím někam na víkend. Ale to jde i s Jawou 350 že.
Závěrem: Interceptor je připomínka starých časů s pár moderními fíčurami, která u mě bez ztráty kytičky zvládá roli mého hlavního bajku pro tuhle sezónu.
Příští rok už si oddechne, přibude k němu R1/Fireblade (zkusit se má všechno) a nový Transalp 750/ojeté GSA...
Jedno je ale jisté, Royal Enfield Interceptor 650 v garáži zůstane, protože novou motorku na takovýhle způsob už dnes jinde nekoupíte.
Krásná mašina, parádní popis a postřehy. Otázka dní, kdy budeme stájoví kolegové.
Moc pěkná
Tak to je jasné!!!
Černý puntík Fidelovi na nástěnku za HNUSNOU fotku proti sluníčku, abych nemohl zkontrolovat a posléze ŘÁDNĚ zkritizovat kvalitu svárů na jeho indiánském přibližovadle!!
Gratuluji k tak hezkému kusu železa, které dokonce i vypadá, jako motorka!
Bezva popis hezké motorky (bajku, jak píšeš)
Kolem 200tis. bych viděl největšího konkurenta
klasických=hezkých mašin ještě V7...
Mnoho pohodových km
A VŽDY ŠŤASTNÝ NÁVRAT!!!