bmw_renocar_r_1300_gs_adv



PROFIL MOTORKY

Royal Enfield Interceptor (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník jaryk
Vloženo 31.5.2024
Aktualizováno 31.5.2024
Zobrazeno 3 512x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Klasika nejen vzhledem,ale i jízdními vlastnostmi. Na nějaký ten výlet po okresních silnicích v pohodovém tempu.

Motorka koupena od Soukromý prodejce

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki W 800: Za prvé cena a za druhé Renda mi připadá více šmrncovní.
Jawa 300 CL: Je hezká,ale Jawy mám doma originální tak asi ne. Enfield je takový Indický větší brácha.
Triumph Bonneville Speed Twin: Určitě cena,jinak moc hezká mašina.

První dojmy - První dojmy jsem získal při náhodném svezení když jsem proháněl Péráka po Česko Saském Švýcarsku a zahlédnul jsem Enfielda dokonce i v těchto barvách. Nedalo mi to a upaloval jsem za ním aby jsem z toho chlapíka dostal nějaké informace a dojmy. Bylo mi umožněno se povozit, tímto mu ještě jednou děkuji. Padla mi hned do oka i do ruky.

Motorku bych doporučil pro - Těm co nechtějí koukat při jízdě na motorce na televizi ?a hrát tlačítkem na řídítkách digihru ?

Doplňky na motorce - Tak naštěstí tedy už pohodlnější sedlo od předchozího majitele. Hezčí a stylová zrcátka, výfuky Vintage Garage. Teploměr oleje.

Recenze

RE jsem sledoval asi 2 roky po výstavách,na netu. Samozřejmě YouTube - Jednou stopou atd. Samozřejmě se mi nejdříve zamlouval GT,ale přeci jen zvítězil rozum nad prvním dojmem a při osedlání obou variant GT-Interceptor jsem věděl že GT není na moje záda. Zatím najeto cca 600 km. Takže nějaké zajímavé a zatím tu nevyřčené jízdní vlastnosti a pocity kolem tohoto stroje vám ostatním uživatelům hledajícím vše v popisech ostatních asi nemůžu sloužit. Tak nějak se úplně nemůžu ztotožnit s názory že podvozek je v sérii nějak hodně špatný. Asi má nějaké své limity,ale na dobré cestě v normálním tempu vhodném k tomuto motocyklu mi přijde adekvátní. Nejel jsem ještě ve dvou lidech,to zatím nemohu posoudit. Určitě to není scrambler, který hltá nějaké polňačky, nebo nějaký dálniční stíhač. Vím že se tu hodně řešilo pérování hlavně na zadku a všelijaké výměny pružin atd. Vyrostl jsem asi jako každý kluk Českého venkova: fichtl -čz 175-jawa 250-350, nějaká půjčená moto Simson a MZ. Některé mám dodnes v garáži a kdo na tomhle jezdil ví, že to bylo většinou takové nějaké pérování,ale o nějakém komfortu tlumení nemůže být ani řeč. Možná nějaký ty poslední MZ ETZ a poslední řady Jaw. Když jsem si po letech koupil zánovní Hondu CBF 600N bylo to úplně jiný kafe. Po pár sezónách pak Suzuki DL 1000 zase o pár let novější a lepší. Stavitelné pružiny, možnost seřízení tlumení,odskoku, při jízdě v s batohem otočím kolečkem a zvednu si zadek raz-dva. A zase je to už 10 let stará motorka a dnes už zastaralá. Dnes jen na některých motorkách LCD displej a mačkat a mačkat. Ke každé chujovině dvacet kabelů a tři trubičky tam a dvě zpět. Koukal jsem teď u známého na KTM1290 adveture a našlapaná elektronikou jak sviňa.Sice to musí být sakra komfortní a pohodlné na cestování ale na mě už to bylo moc.Asi někdo to chce a zároveň i využije,ale já to asi nebudu.Kurňa nějak jsem se rozepsal,ale to je můj náhled. Chtěl jsem jen říct že RE je takový únik z této přetechnizované doby, aspoň tedy pro takové lidi co mají rádi motor-kola-nádrž-dva kulaté budíky a v nich ručičky. Tak proto jsem si REndu pořídil na takové to projetí jen tak s rohlíkem v helmě. Je mi jasné že spousta lidí nemusí být stejného názoru a já také nechci zde prosazovat ten svůj,ale zadání znělo: popište svůj pohled na tento stroj a proč jste si ho koupil,tak jsem to napsal. Všem v jedné stopě zdar!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Targus
Targus napsal 07.06.24 v 13:21 10b.

Sice ze sebe děláš "blbého jaryka", který nebude psát recenzi, protože málo km, ale to, cos napsal o pérování, sedí jak hrnec na prdel.
Tudíž nevidím důvod ti krást hvězdičky, páč hvězdovat se má za recenzi a ne za motorku.
Pokud se nebojíš "pracovat rukama", pérování lze obstojně vyladit výměnou tlumičů za nějaké "chytřejší" ovšem seřizované ručně, nikoli přes trubičky, káblíky a zejména displeje. V tom se asi shodneme.

Kámošovi jsem to "šteloval" škrcením průtoku oleje. Stačil na to obyč šroubek s kontramatkou a gumičkou v prstýnku na utěsnění. Šroubek přivíral průtok v kanálku. Prostě "složité jak sfíííňa".

A taky jsme měnili viskozitu oleje. To je NÁÁÁÁRAMNĚ složitá operace. Koupíš hustý olej a postupně do něj přidáváš naftu - pokud možno bez Babišovo řepáckých dobrot ze Setuzy, protože nevěřím kvalitě použitých gumových ucpávek. Mohlo by to v kombinaci s dobrotami zlobit.

Přeji mnoho zdaru v autonomním vývoji!

Paťa
Paťa napsal 05.06.24 v 14:22 10b.

Moc pěkná barevná kombinace, taky jsem o něm uvažoval, ale pak jsem se šel podívat i na Triumph Speed Twin 900 a bylo rozhodnuto... Tak ať ti RE dělá jen samou radost!

MaraSeby
MaraSeby napsal 05.06.24 v 09:22 10b.

Zdar, úplně tě chápu a taky o o RE přemýšlím, jako druhou motorku na takové ty kochačky nebo jízda do práce...

jirda6
jirda6 napsal 04.06.24 v 18:55 9b.

Tak hurá , ať to jezdí

kmex
kmex napsal 04.06.24 v 14:09 10b.

10 bodu za Enfielda a i za tu kapli v MKL

Více komentářů



TOPlist