Plastová nádrž, hardparts, Karooo, Wilbers - prostě stroj do terénu!
Recenze
Co se mi osvědčilo jsou hardparts na převodovce i na řízení. Bez nich už bych uvalil do oprav velký prachy.
Do terénu doporučuju obout karoo, protože TKC toho moc nepoberou. Zas na druhou stranu karoo dělají strašnej kravál na silnici a v rychlostech nad 80 to chce špunty do uší.
S LeoVince a vyndaným katalyzátorem začal motor táhnout krásně od 2000 otáček, takže v terénu se dají těžký kopce doslova vybublat. Kdybych s tím jezdil jen po silnici, tak bych to neřešil. Originál aspoň nedělá takovej kravál ;o)
Nedávno jsem pořídil nový tlumiče Wilbers. Řešil jsem ještě Öhlins, ale Wilbers vyhrály cenou (28k proti cca 45k) a tím, že nepotřebujou údržbu. Rozdíl je hodně znatelný v terénu, ale dost i na silnici. Ještě jsem to nevyladil tak, aby to na D1 neskákalo jako koza, ale rozdíl je to proti originálu obrovský.
PS: Jsem kyselej z AuTecu a tak jezdím ke Žlábkovi do Carservisu.
je vidět že víš jak na bramboru
moooooooooc pekna motorka!! pekne vymazlena! a je videt ze jses spravnej motorkar! mnoho stastnych KM v jejim sedle a hlevne bez nehod! davam 10b.
Já jí měl jako stroj do terénu. Užil jsem si s ní spoustu srandy a kdybych nemusel řešit peníze, nechal bych si jí
Ty ji moc nešetříš co