Vlastník | bruttopyr | |
---|---|---|
Vloženo | 28.6.2020 | |
Aktualizováno | 28.11.2021 | |
Zobrazeno | 3 710x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 24 UŽIVATELŮ
Vlastník | bruttopyr | |
---|---|---|
Vloženo | 28.6.2020 | |
Aktualizováno | 28.11.2021 | |
Zobrazeno | 3 710x |
Ta je...je ještě na prodej?
Von to prodal !
Takový krásný motorky se přece neprodávají...a když už, tak třeba mně Ale než jsem se rozhoupal, už byla pryč. Příště musím být rychlejší, nebo spíš jsem netušil že je o veterány takový zájem a ještě na začátku zimy.
Tak kde je VTR v profilu, šup sem s ní
Jeden z úžasných strojků devadesátých let Tak jako jsem se otáčel tenkrát, otočil bych se se zalíbením i dnes
Pane dojít na tento profil byla chyba. Už u sebe jsem zmiňoval, že v rámci moto z 90tých toužím po GSF1200N z 1.generace, CBR900, myšleno právě SC28. Je to nádherný stroj, zakladatel legendární řady, i při respektu k ostatním strojům dané doby prostě pro mě bude vždycky tato mašina symbol síly, rychlosti a elegance. Plně rozumím i tvé snaze dát ji do původního stavu a opatrně ji občas protáhnout...tento stroj je i moje meta, a v koutku duše doufám, že se k němu taky jednou dohrabu. BTW. Prase ve verzi 502/05 je mojí velkou zatím taky nesplněnou touhou. Tak ať ti to spolehlivě a pohodov? jezdí. Budu sledovat inzerci, kdyby ti zas luplo v zádech
Krásnej Fároš
Gratuluji, to je krásný milášek
Já jsem měl tu čest se svézt na RR z r. výroby 1992, 94, 96, 98, 2000, 2003 a pak na 1000RR tuším 2004(ten hned první) Jednoznačně nejdivočejší, nejostřejší a nejkrásnější byla 92 s těmi božími kulatými světly. Taky byla nejvíc nakoplá na předek a nejvíce z ní bolely ruce.
Ale chápu tvoje zapálení do tohohle modelu a tiše závidím. Tuhle už neprodávej. Už jich je jen pár.
pekny pekny
Rozumím, chápu , SC28 je a zůstane legenda.
Jsem stejnej blázen jako ty a mám renovaci SC28 za sebou. Takže vím o čem píšeš. Jednak je to ranec peněz, protože cesta k originálním dílům/plastům vede i přes nákup dalšího stroje, kde si z něj vezmeš co potřebuješ a jednak je to spousta času ztrávených na netu a hledáním všeho potřebného. Ale za ten úžasnej pocit, když se jedeš projet na krásné a navíc legendární mašině, kde jakoby zmizelo 27 let, to rozhodně stojí. Přeju Ti, abys renovaci dotáhl do konce!
Krasavice
Krásná.
Tvl nemaluj to, má to příběh! Pořeš detaily, nespěchej. Natřenou koupíš vždycky, ale sehnat patinu už jen kumšt. Za mě good ?
Parádní bajk
Klasika , kterou jsem tehdy uvažoval koupit ještě u Honda Wind - Praha 4 (myslím v Jeremenkově ...bez záruky) za 339 000,-Kčs.
Pak ale zvítězila racionalita / barák (ona tahle suma v roce 1992 měla úplně jinou "sílu").
A tak jsem se ocitl v kategorii o něco málo nižší. A 90 000km radosti říká, že ani toto nebyl chybný krok:
Krásný kousek podle fotek. Ať ti dělá radost.
ten originální stav mám u své moto taky rád tomu rozumím
Mám se sebou stejný problém a proto jsem si taky po dvaceti pěti letech taky opatřil SC 28.Dneska mám asi třicet motorek.ale blejda nešlo vytěsnit z paměti.Proto když se naskytla výhodná koupě nešlo odolat.Americká verze v zuboženém stavu,ale takové motorky se nenechávají umřít.Až to poléčím tak to sem hodím.92-93 jsou nejlepší roky.Ty dvě kulaté lampy a díry od brokovnice v kapotách jsou nejvíc kůůl.
Když Hondu tak jedině tenhle model.
Super
Krásná.
to intenzivní posilování myslíš jako na Betě? :)