
Honda Evo Blade TT100: Britská vznešenost
15.06.2022
1992 | 1993 | 1994 | 1995 | 1996 | 1997 | 1998 | 1999 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||
Objem | 892 cm3 | 893 cm3 | 918 cm3 | 919 cm3 | ||||
Výkon | 90.5 kW (123.1 koní) | 93.4 kW (127 koní) | 94.9 kW (129.1 koní) | 94 kW (127.8 koní) | ||||
Výkon při otáčkách | 10500 ot/min | - | 10500 ot/min | |||||
Točivý moment | - | 88.26 Nm | 88.3 Nm | 91.2 Nm | 93 Nm | 92 Nm | 91 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | - | 8500 ot/min | 8750 ot/min | - | 8500 ot/min | |||
Druh motoru | Spalovací | |||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||
Chlazení | Kapalina | - | Kapalina | |||||
Uspořádání válců | Řadový | |||||||
Počet válců | 4 | |||||||
Rozvod | DOHC | - | DOHC | |||||
Ventilů na válec | 4 | |||||||
Vrtání | 70 mm | - | 71 mm | |||||
Zdvih | 58 mm | - | 58 mm | |||||
Kompresní poměr | 11 : 1 | - | 11.1 : 1 | |||||
Příprava paliva | - | Karburátor | ||||||
Startér | - | Elektrický | ||||||
Počet rychlostí | 6 | |||||||
Sekundární převod | Řetěz | - | Řetěz | |||||
Typ rámu | - | Mostový | ||||||
Materiál rámu | - | lehká slitina | ||||||
Zdvih zadního odpr. | - | 120 mm | ||||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||||
Rozměr předního kotouče | - | 310 mm | ||||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||||
Přední kolo | - | 16 " | ||||||
Zadní kolo | - | 17 " | ||||||
Rozměr přední pneu | 30/70-16 | - | 130/70 ZR 16 | |||||
Rozměr zadní pneu | 180/55-17 | - | 180/55 ZR 17 | |||||
Rozvor | - | 1405 mm | ||||||
Úhel hlavy řízení | - | 24 ° | ||||||
Závlek předního kola | - | 95 mm | ||||||
Výška sedla | - | 770 mm | 800 mm | 810 mm | 800 mm | |||
Suchá hmotnost | - | 185 kg | 183 kg | 180 kg | - | |||
Pohotovostní hmotnost | 206 kg | - | 202 kg | |||||
Objem nádrže | 18 l | - | 18 l | |||||
Rezerva | - | 3.8 l | - | 4 l | ||||
Spotřeba | - | 7.2 l/100 km | ||||||
Zrychlení | - | 3.3 0-100 km/h | ||||||
Maximální rychlost | - | 260 km/h | 275 km/h | 258 km/h | ||||
První cena | - | 365000 Kč |
Od martinrepsol954(2002)
Od martinrepsol954(2002)
Od martinrepsol954(2002)
Od martinrepsol954(2002)
Od elvivar(2001)
Od Džerík(2000)
Od vasekhonda(2000)
Od Romn(2000)
Od Džerík(2000)
Od arny15(1999)
Od jurijmasek(1999)
Od TheThomson(1999)
Od MOMO8FrireBlade(1998)
Od Loner22(1998)
Od pepik99(1998)
Od MOMO8FrireBlade(1998)
Od MOMO8FrireBlade(1998)
Od Ludvajsa(1998)
Od Loner22(1998)
Od odsidaho(1998)
Od Arny43(1998)
Od bikerbilly(1998)
Od Arny43(1998)
Od MOMO8FrireBlade(1998)
Od MOMO8FrireBlade(1998)
Od ctiradmachane(1998)
Od Loner22(1998)
Od Loner22(1998)
Od Loner22(1998)
Od uforr(1998)
Od MOMO8FrireBlade(1998)
Od david205(1997)
Od david205(1997)
Od Hamo(1997)
Od barracuda750(1996)
Od SpeedDrake(1996)
Od ivan.ory(1996)
Od barracuda750(1996)
Od Matescbr(1995)
Od Bad..Boy(1995)
Od lubakupec(1994)
Od deny.allow(1993)
Od ernee(1993)
Od DAVIDGILERA(1992)
Od bruttopyr(1992)
Od DAVIDGILERA(1992)
Od Kozička750(1992)
Od DAVIDGILERA(1992)
30 let Hondy Fireblade očima tvůrců
Ecce Homo2
Ecce Homo1
Ecce Homo
Easy ride
Fároš a laďák Scorpion
Honda CBR 900 RR SC33
Zvuk
FIRE blade 900 RR+GO PRO HERO 4 session
honda CBR 900 RR
můj projekt
07/2016 Ecce Homo
CBR 900rr 1994 na díly
Motodovolená
Gumy co nejdou propíchnout:-)
Sestřih Vysoké Mýto 2012 CBR 900 a Hypno...
Vjezd do garáže
Moravia Biker
Honda CBR 900 Full micron
Vysoké Mýto 28.6. 2012 - double R1 vs CB...
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Synchronizace karburátorů | 80 | 9.11.2024 21:36 | ||
Nebezpečná místa | Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov | 32 | 28.8.2024 06:37 | ||
Japonské | Honda cbr 900 RR sc 28 servisní manuál | 2 | 31.7.2024 15:21 | ||
Opravy a údržba | Servis Honda-Brno | 17 | 17.7.2024 00:09 | ||
Hledám, potřebuji | Haynes manual CBR900RR 92-99 | 5 | 1.7.2023 07:54 | ||
Supersport | Technické údaje CBR 900RR Fireblade SC29 | 5 | 22.5.2023 09:27 | ||
Japonské | Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle | 2 | 4.5.2023 20:15 | ||
Supersport | Dlouho startuje | 12 | 27.10.2022 19:08 | ||
Opravy a údržba | hadičky odolné brzdovce | 25 | 26.8.2022 06:45 | ||
Supersport | CBR 900 RR horní brýle | 5 | 22.8.2022 20:12 | ||
Supersport | Honda CBR900RR Fireblade SC28 problém s karburátorom | 7 | 24.7.2022 11:25 | ||
Silniční cestovní | Výměna budíků - tachometru na CBR 900 RR Fireblade | 2 | 21.7.2022 09:11 | ||
Supersport | Pribrzduje přední brzda Honda CBR | 4 | 29.6.2022 22:35 | ||
Supersport | První silnější motorka | 16 | 5.6.2022 13:51 | ||
Supersport | Ignitech regulátor | 6 | 31.1.2022 12:36 | ||
Silniční cestovní | nahradni dily | 1 | 28.11.2021 14:43 | ||
Supersport | Číslo barvy | 3 | 16.11.2021 19:47 | ||
Opravy a údržba | neosvědčené servisy V moravskoslezském kraji | 42 | 17.9.2021 19:06 | ||
Supersport | Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nabidnout? | 104 | 17.4.2021 23:15 | ||
Supersport | Honda CBR 900 palivové čerpadlo | 14 | 9.4.2021 20:31 |
Spolehlivá Honda Fire Blade.Byla to moje 3 japonská mašina se kterou jsem jezdil od května 2006 do č...
Moje první sportovní motorka, kterou jsem vlastně nikdy nechtěl...
Nemasný, neslaný Fároš bez koulí, ale můj :)
První kapota a už teď vím že je to moje krevní skupina. Ať si říká kdo chce co chce o mixéru, já rad...
Superbike pro lid a pro mě vítěz soutěže o lidovou motorku.
Koupil jsem ji jako náhradu za mojí ukradenou gsxr750
Moje láska z mládí, sportovní klasika (skoro) nejklasičtější, už vlastně youngtimer… :-)
Koupena od známého, chtěl jsem něco levnějšího na rozježdění, u čeho mě nebude tolik štvát, když to ...
Mala, dobre ovladatelna, rychla, pohodlna, a zluta :-)
3.4.2013 jsem se vydal přes půl republiky skrz mráz, mlhu a led. Tím započala moje cesta s touhle m...
Fároše jsem vždycky chtěl a když jsem po 2 letech hledání objevil tuto barevnou kombinaci, prostě js...
Druhá do party . Po závodní sc28 1994 jsem rozšířil rodinku o sc33 1999.
Honda cbr 900 RR 1998-99 pofacelift, který neurazí.
Honda cbr 900 rr 1997 sc33 - další modelová řada dnes již kultovního stroje SC28.
Žloudek / Šršeň - první supersport (superbike), který jsem měl tu čest vyzkoušet.
Legenda devadesátek, první “sofistikované” kladivo na všechny konkurenční 100hp+ zxr, gsxr, fzr a os...
Život s Firebladem. Motorka koupená za pár tisícovek, rozebraná, postavená od píky, prodaná a koupen...
Bylo to takové "chúďa"... Přes 5 let stála a nejezdila, teda jen na STK a zpět (celkem 80km) a bylo...
Je to bestie a respekt k ní je to po více než 20 letech na 2 kola
Na svůj věk docela raketa s větší vahou ale brutálním motorem.
Žluťoučký olejíček od šestinohého černého pejsánka, co má tlamičku plnou červených plamenů! Street a...
Za ty prachy a co já jezdím, jsem se pořídil 5,8 mm vzorku ze Slovinska. Stály 2246 Kč i s poštou. ...
Po 1800 km a jednom a půl roce jsem podle nejlepšího vědomí a svědomí vyměnil olej a olejový filtr. ...
Staré dobré Diablo se na předku odporoučelo, po 5800 km byla střecha až na značky, tak jsem to vzdal...
Battlax BT016 vydržela na zadku necelých 6000 km, a to už byl vzorek fakt do nuly. Přitom jsem netal...
Motor | |
---|---|
Spojka | 7.8/10 |
Průběh výkonu | 8.5/10 |
Vibrace | 7.1/10 |
Převodovka | 7.8/10 |
Mechanická hlučnost | 7.4/10 |
Zvuk | 8.8/10 |
Spolehlivost | 8.9/10 |
Brzdy | 7.9/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 7.6/10 |
Těsnost tlumičů | 8.3/10 |
Tuhost rámu | 8.5/10 |
Jízda | |
Sport | 8.7/10 |
Město | 6.4/10 |
Cestování | 6.8/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.7/10 |
Ceny servisu | 6.5/10 |
Servisní síť | 7.4/10 |
Dostupnost dílů | 8.1/10 |
Nabídka doplňků | 7.3/10 |
Servisní intervaly | 7.6/10 |
Sport | |
Tlumič řízení | 6.9/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Yamaha FZ6 N | |
Honda CBR 1000RR Fireblade | |
Honda VFR 800 | Zkušenost s CBR rozhodla. |
Suzuki GSX-R 600 | Ta co jsem projížděl byla vrak |
Yamaha YZF 1000R Thunderace | Žádná v dosahu |
Aprilia RSV 1000 | Všechny daleko, strach z 2V |
Kawasaki ER 6N | |
Yamaha FZS 1000 Fazer | Lepší nabídka. |
Suzuki GSX-R 600 | nebyla k mání žádná ve slušném stavu a za dobrej peníz... |
Yamaha YZF 750 | nestartovala |
Kawasaki ZX-9R Ninja | |
Suzuki GSX-R 750 | |
Suzuki GSX-R 600 | |
Honda CBR 929RR Fireblade | |
Kawasaki ZX-9R Ninja | |
Suzuki GSX-R 750 | |
Honda CBR 600RR | cena :( |
Honda CBR 600F | nabídka na trhu |
Suzuki GSX-R 750 | |
Honda VFR 800 | vyšší cena, menší výkon |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Suzuki GSX 750 | Pokukoval jsem po prvnich modelech ale na me je to i tak preci jen prilis radikalni |
Honda VFR 800 | |
Suzuki GSF 1200 Bandit | Mam rad svoje papiry, protoze se znam |
Suzuki GSX-R 750 | Byla příliš daleko a dražší... |
Suzuki GSX-R 750 | Lépe mi sedí GSX-R |
Yamaha XJR 1300 | Zjistil jsem, že už chci pohodlnější. |
Yamaha FZS 1000 Fazer | Stav |
Suzuki GSX-R 750 | |
Suzuki GSX-R 600 | Samé vraky |
Kawasaki ZX-9R Ninja | |
Kawasaki ZX-9R Ninja | Těžší, žádná solidní v nabídce a menší rozměr přední gumy. |
Honda CBR 600F Sport | Velmi velky vykon |
Suzuki GSX-R 750 | žádná slušná nikde v dohledu nebyla |
Suzuki GSX-R 600 | |
Honda VFR 800 | |
Suzuki GSX-R 750 | vysoká cena ku stavu stroje |
Suzuki GSX-R 600 | Protože se mi naskytla možnost koupit Suzuki :-) |
Honda CBR 600F | chtěl jsem r.v. 99 a nebyli, tak mi padla do oka 6stka 2004 |
Suzuki GSX-R 600 | z roku 1993 - nejsou k dostání |
Yamaha YZF-R1 | yamaha padla hneď do oka a honda bola ešte riadny kus cesty ďaleko... |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2003 | Kony | 954_01_general_info.pdf | 2.7 MB | |
2002 | valda.cbr | str86-87-plan-udrzby.jpg | 108 KB | |
2002 | Lukaskova | oxazepam-l-iva-pil.pdf | 336 KB | |
2000 | šéma. | technicke-infor...onda-900rr.docx | 14 KB | |
2000 | ogyn | 2000_cbr900rr_fireblade.pdf | 1.1 MB | |
1999 | peteRR9 | cbr900rr_sc33_99_cz_uziv.zip | 17 MB | Uživatelská příručka SC33 CBR900RR 1998-1999 ČESKY |
1998 | Gaza09 | cbr900rr_-98_pa...microfiches.pdf | 1 007 KB | |
1998 | pata_1 | cbr900rr_k_cz.png | 3.9 MB | Schema pro evropský model, cesky |
1997 | jarin350jawa | 900rrparts.pdf | 1 000 KB | seznam dilu |
1997 | david205 | 900rrparts.pdf | 1 000 KB | Náhradní díly a jejich čísla. |
1997 | milion | cbr900rr96-98manualsc33.pdf | 47 MB | Servisní manuál pro CBR 900RR FireBlade SC33 tzn 96-98 |
1996 | navrc01 | cbr900rr.pdf | 689 KB | Honda CBR 900RR Fireblade |
1996 | jarin350jawa | 900rrmanual.pdf | 47 MB | fireblade 1996-98 |
1996 | red-bull | honda_cbr_900_r...ni-prirucka.pdf | 47 MB | |
1995 | DKamil | 93-95_cbr900rr_shop_.pdf | 41 MB |
1999 | enduro13 | 17.10.2017 | Stáhnout mov |
Staženo:93x Laďák - Scorpion |
|
1999 | Slezsky | 07.06.2016 | Stáhnout mp3 |
Staženo:156x |
|
Jarda | 24.05.2016 | Stáhnout wav |
Staženo:131x |
||
Vložit vlastní zvuk |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Michelin Pilot Power | 17" | Zadek | 3 | Guma mě velmi zklamala. Byla koupena jen z nouze, kvůli STK,... | 04.04.2014 v 09:15 |
Continental Sport attack | 17" | Zadek | 1 | V zatáčce při proklouznutí jen lehce klouzne, ale stále drží... | 12.08.2013 v 12:46 |
Continental Sport attack | 17" | Zadek | 2 | Prostě 100% | 06.12.2011 v 21:06 |
Continental ContiForce | 17" | Zadek | 3 | 08.11.2011 v 07:46 | |
Dunlop Qualifier / Qualifier RR | 17" | Zadek | 3 | Nebyl jsem si na nich jistý v zatáčkách, kdy bylo vše cítit... | 17.10.2010 v 14:06 |
Dunlop D209 | 17" | Zadek | 5 | dost dobrá | 04.07.2009 v 06:39 |
Michelin Michelin Pilot Sport | 17" | Zadek | 1 | 12.05.2009 v 21:52 |