Koupena od známého, chtěl jsem něco levnějšího na rozježdění, u čeho mě nebude tolik štvát, když to položim i když to by mě štvalo tak jako tak. :D
První dojmy - Po prvním svezení, ještě když byla jen půjčená, jsem věděl, že ji prostě chci. Rozšířil jsem si řidičák a koupil ji.
Doplňky na motorce - Tlumič řízení, padáky, výfuk Akrapovič.
Recenze
Aktualizace 5.7.2016: tak po velké nehodě a propuštění z nemocnice motorka nevypadá už tak "pěkně". 12.6.2016 jsem asi ve 100km/h vyletěl ze zatáčky a při pádu mi praskla helma (neměl jsem na ni šetřit). Výsledkem byl otřes mozku, zlomený nos, zlomená horní čelist, 2x zlomená dolní čelist, prasklý kloub čelisti, prasklá cévka u oka, roztržená brada, roztržený horní ret, nalomený šestý obratel, zlomený malíček pravé ruky včetně rozdrceného kloubu a odřená kolena. Jsem rád, že můžu chodit, jsem rád, že tam nebyl nikdo jiný... Nejsem rád, že jsem na chvíli ztratil rozum a takhle to dopadlo :(
Aktualizace 1.5.2016: přidány 2 nové fotky na kterých je vidět akorát to, že jsem konečně nasadil přední blinkry a zadní vyměnil za vzhledově stejné. Trochu jsem to vyčistil, ale na původní plán, že to nechám nalakovat, asi kašlu. Snad se tenhle týden konečně dostanu k tomu, abych přezul gumy a namontoval ten Koso tachometr. Jinak ale vše šlape jak má, letos jsem toho zatím moc nenajezdil, ale to přijde.
___
No, na začátek - první, na čem jsem kdy jezdil byla Honda MT 80, byla bez dokladů a už je to dávno. Když jsem si v 16ti udělal první řidičák, jezdil jsem na skůtru - Peugeot Herculess Samba SR80, starší ale sloužil (dokud ho bratr nezadřel). Následovala Suzuki GN 250, kterou máme pořád, ale já chtěl něco silnějšího.
Neměl jsem velký rozpočet a víceméně jsem ani nikde na netu moc inzerátů neprocházel. CBRko si táta pučil od známého a mě (i přes svůj vzhled) ta Honda nějak učarovala, potom, co jsem se na ní párkrát projel. Rychle jsem si rozšířil řidičák a koupil jsem ji :D
Vim, že vzhledově moc nenadchne. Je to upravený - sedlo z Aprilie RS 125, uchycení zadního kola je z VFRka. Je potřeba ji pořádně vyčistit a naleštit. Disky jsem tak nějak vyčistil, ale musim ještě vzít motor a na místním fóru jsem našel leštěnku na svody, která teda funguje perfektně. Zatim jsem je kvůli tomu nerozebíral, přeleštil jsem to tam, kam dosáhnu.
Mám v plánu nechat nalakovat blatník, přední masku + plast okolo sedla do šedé, jako je barva nádrže. Dále to čištění, jak jsem psal výše, ještě neni čistá tak, jak bych si představoval, potom nasadit přední blinkry a protože tam neni ani tachometr, koupil jsem Koso DB-01R, ale ještě nebyl čas to ani vybalit z krabičky... Hlavně už je pořád zima, když je hezky, tak je práce jinde a už do toho neni taková chuť.
Všechno se to seběhlo takhle blbě na konci sezóny, takže jsem se na tom moc neprojel. Taky musim koupit nové pneu. Přední má vzorek ještě dobrej, jenže je dost stará, zadní je slick s vyřezaným vzorkem, který je místy už nulovej. No, napíšu si Ježíškovi :D
Jede se na tom hezky, ale pořád z ní mám určitý respekt, přecijen přechod z 250ky na 900 je pro mě celkem velký skok a nechci si na tom hned rozbít hubu.
Víc fotek v galerii, časem přidám další, až to bude aspoň vyčištěný, nasazené blinkry + tachometr. A nakonec až to bude v barvě. :)
Hezky popis zajimava volba pro rozjezdeni