Vlastník | Capri | |
---|---|---|
Vloženo | 9.8.2007 | |
Aktualizováno | 15.2.2008 | |
Zobrazeno | 1 279x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
Vlastník | Capri | |
---|---|---|
Vloženo | 9.8.2007 | |
Aktualizováno | 15.2.2008 | |
Zobrazeno | 1 279x |
za 10, jen přidělat zadní stupačky
v pohodě stane se nikdo neni neomylnej
Tak to se pánové omlouvam za vzniklý rozruch
tak jen pro upřesnění dnes už neni olovo v žádném benzinu ale jako olovnatej benzin je special akorat místo olova je tam aditivum ktere olovo nahrazuje a natural je byl a bude vždy bezolovnate palivo a kdo nevěří at si přečtě tohle <br />
<br />
http://mujweb.cz/veda/zak/olov.htm
já si taky myslím že je special bezolovnatý palivo.-já vo vím... jestli si tu někdo neplete olovo s oktanama. !!
co ja teda vim tak natural je bezolovnaty palivo special byl olovnatej
No právě že naturál má víc olova a olovo je mazivo stará věc
No s tím benzinem, jako my tam lejem co je, na benzínu zas tolik nefrčí jestli special bo natural. Víc teda ten special, no. A jede jak ďas.
benzin asi moc mazat nebude .....jinak v tom případě bych řek že dneštní M2T bude kvalitnější než dřív nejakej regular nebo tak ne ?
Koukam, že jsem rozpoutal tady menší výměnu názorů a ještě ale přileju ohen - Speciál nebo naturál?? naturál jakožto benzín s vyšším počtem oktavováho čísla by měl být výkonnější a líp mazat, co vy na to??
Dřív M2T nebylo v roce 1947 byly typy olejů REGULAR, PREMIUM a HEAVY DUTY. Oleje REGULAR neobsahovaly přísady. Oleje PREMIUM obsahovaly pouze přísady proti stárnutí a korozi, oleje HEAVY DUTY tehdejšího standardu - ve srovnání se současností - byly slabě aditivované oleje s malými čistícími účinky a malou schopností rozptylování kalů.
hele ta motorka jezdila na M2T od roku 48 tak nevim proč by ji to ted škodilo jinak lejt do toho plnou sytetiku taky neni zrovna to nej jinak mi chčije volej z převodovky ale ještě sem nezistil kudy vyměnil sem uuuplně všecko (gufera ložiska u jednu hřídel v převodovce a malou rozetu a pořád teče a teče momentalně nejak neni nalada dělit motor
ty vole ja mam na peraku vyslehanej motor jak cyp a stejne mu dopravam R2 castrol voni a nekouri jenom levej valec trochu ale to je klasika u 350
Čau, moc pěknej... Ale ten M2T bych tam nelil, nemělo by se s tím stát nic, ale přece jen my kupujem kvalitnější, stojí asi 300 litr. Ale moc pěknej !!
M2T tam nedavaj, to nieje dobry olej, je z tych najlacnejsich a do takehoto stroja by som uz kupil lepsi olej, ale je to vec nazoru,<br />
ja mam take skusenosti s tymto olejom ze motor maze ale z vyfuku ide bordel a dym, castejsie treba cistit vyfuk a castejsie aj menit alebo cistit sviecku, ja som presiel na Motul neviem aky presne momentalne, je do 2T motorov a ten tak vyfuk nesvini a motor je aj kus zivsi, ked som rozobral vyfuk tak nebol tak zadrbany ako od M2T<br />
<br />
<br />
ale inak mas peknu zbierku motoriek, fakt, klobuk dolu, nadherne stroje
1:25
leju tam special mixlej klasickym M2T ....dalo to docela hodně práce to cely zrenovovat jinak diky moc
Můžu mít pár otázek?? jakej tam leješ benzín a olej do benzínu? jinak je moc super, líbí se mi
Tak todle je taky skvost!!