Vlastník | novvas | |
---|---|---|
Vloženo | 30.10.2014 | |
Aktualizováno | 17.2.2017 | |
Zobrazeno | 6 036x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
Vlastník | novvas | |
---|---|---|
Vloženo | 30.10.2014 | |
Aktualizováno | 17.2.2017 | |
Zobrazeno | 6 036x |
Děkuju všem za hezká hodnocení Ještě jsem přidal do garáže další motorku, konkrétně Suzuki DL 650 V-Strom z roku 2007
Je krásnej, tahle barva je jedna z nejhezčích. Ať ti slouží spokojeně dál! Sám jsem si nikdy nemyslel že budu majitelem Transalpa 1990. Skvělej stroj.
super a díky za odkaz
XLV> Díky za hodnocení No, teďka mě akorát zlobí nějak karburátor, budu ho muset seřídit. Stává se, že když jedu rychleji, kolem 120+, hlavně při přidávání plynu, motorka jakoby cukne. Spojka nová, svíčky taky, benzín kvalitní, podtlaková membrána v kohoutu v nová. Motorka má jinak normální výkon i spotřebu, akorát se občas stane výše popsané. Asi bude v karbecu bordel. Bohatost 2 a půl otáčky, klapky šlapou, podtlaky v cajku, tak nevím... Falešnej si to nikde nesaje. Akcelerační membrány nový... No, taky se mi stává, že když dojíždím ke křižovatce a vymáčknu spojku, tak motor zdechne... Jinak normální volnoběh drží. Tak nevím. Jinak je to fajn stroj
Parádní kousek. Na tu bubnovku jsem docela čuměl Měl jsem čest jezdit na 650 (45000 km) a je to perfektní stroj.
Nestěžuju si Holt je to 30 let starý Mám rád oldschool Nikde mě to nenechalo, v podstatě jen vyměňuju spotřební materiál, nebo to, co podlehlo zubu času a krom chladiče, kterej se musel zavařit, je to v pohodě. Jo, Slávku, s hmotností máš pravdu, nějak jsem čuměl na nějaký stránky a tam bylo to, co jsem psal já, ale správně je fakt těch 207. Děkuju za hodnocení
ať slouží dobře a dlouho ..ale máš to nějaký těžký
260kg hmotnost? To jedine s ridicem, jinak ma asi 207kg
Díkes za hodnocení
Dík!
NÁDHERA
No, řídící jednotka je nová. Regulátor mám už taky novej. Chtělo by to nějak pořešit ten zbytek, teď to nechávám být, asi to udělám po Novém roce. Teďka mi zase zlobí baterka. Jak to přebíjelo, tak se mi vyvařila kyselinka, tak jsem jí dolil, nabil jí a šlo to...Jenže jsem s tim ještě i při přebíjení ujel asi 200km, musel jsem jezdit, nějaký pojížďky (moje blbost) a byl jsem bez auta, regulátor jsem už vyměnil, ale ve finále se mi nakonec stává to, že na studenej start to kolikrát nenastartuje, i když je baterka nabitá. Nebo jo a hned to chcípne...Když to roztlačim, tak chytne a jakmile kousek popojedu, tak už startuje i na baterku... Asi je v háji, jak byla vyvařená do sucha, teď baterka suchá nebyla, když to nestartovalo. No, s tim rokem výroby mi to fakt nesedí, protože to má opravdu vzadu buben, ale podle italského TP je uvedení do provozu leden 1994 a v českym to je taky. Takže pokud to někdo omlazoval, tak už v Itálii. Podle serveru www.rokvyroby.cz a zadání VINu mi to vyhodilo "Modelový rok 1987", což mi nepomohlo, protože to může bejt sice design z roku 87, ale konkrétní rok výroby mojí motorky tam není, nebo aspoň jsem to tak pochopil. Víte co, ve finále mi je ukradený, jak je to starý, ale hlavně, aby to bylo v pořádku, spíš mě štvou ty prachy, o který jsem to díky asi zřejmému omlazení přeplatil. Ty membrány, no, radši, než to někam dávat, kde to bude stát nesmysl, bych byl pro, jestli by nějaký zkušený motorkář, který to má ke mě blízko, mi s tím za nějakou fin. odměnu pomohl, jak s montáží, tak se sehnáním- aspoň se něco přiučím. V Hondě mě strašili, že origo membrány stojej snad 4000Kč jedna, nebo co...Jo a zjistil jsem, k tomu pískání, že vzadu u koncovky mam v tý litě na vejfkuju dirku, takže tam to možná dělá píšťalku, takže to se jen zavaří.
Peknej Alpik,mam ho taky a jsem naprosto spokojenej.Membrany jsem menil ted a daj se v nemecku sehnat za 1000,- za kus.Koukam ze jsi z Michle tak to se mozna nekdy potkame,ja tam taky parkuju.Tak hodne stastnejch kilometru.
Transalp je prostě pohodová jistota. Na cestování ideál. Měl jsem jej 5 let a byly to krásný roky. Přeju krásné zážitky z cest.
JJ budeš spokojen :) co se týče toho klepání taky mi to dělá u zadního válce a taky netuším co to je .A to hvízdání- mě to dělali koncovky výfuku jak se vypálila ta vata co je v koncovkách za tím děrovaným plechem vevnitř -opraveno vložením slabostěných trubiček do koncovek.
Dobrá volba , budeš spokojenej
ta spotřeba 7 L je moc. Mrkni na ty membrány.
Ahoj TA je orpavdu držák ! krom rekulátoru dobíjení a to že někdy se stane že umře CDI jednotka co je pod sedlem myslím že bezporuchovej stroj.
to cuknutí nevím třeba by to nemusel být karbec ale to CDI kdo ví když to přes zimu někde necháš zkouknout určitě neprohloubíš.
jinak TA ještě dělává v zimně že kolem 5 C když zapneš blinkr tak je opožděný o dost je to taky normální jev sem tam to prostříkn kontaktolem a bude vše redy
jinak přeji ať dělá jen radost a tenhle staříček stebou radostně cestuje
jinak tuším že do roku 90 byl vzadu buben pak už byl kotouč tak pozor na to aby jsi neměl na technické s tím potíže!!!
TA mi zatím stačí Jen zlobí asi karbec, zřejmě membrány, protože v rychlosti 110+ se mi stává, že motorka cukne a pak se hned chytí. Je to ale nepříjemný při předjíždění.
Z Jawy je to skok, ale TA je držák, přeju příjemné kilometry. A s tou dálnicí ? Mám 650 a ani ta mnohdy nestačí...