Jawa 660 - nejmodernější výrobek Týnecké Jawy. Příjemná, na dlouhé cesty i cesty do práce. S tím jsem ji kupoval
Motorka koupena od Jawa a.s.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - První dojmy? Poprvé jsem se Jawě 660 svezl na jednom Jawadni. Proti mé dosavadní Jawě 650 byla živější, začal jsem uvažovat, že bych si ji jednou ke své Stylce 650 pořídil. Ted' se tak stalo.
Motorku bych doporučil pro - Jawa je motocykl asi pro každého. Kdo ale hledá závodní či terénní stroj, musí k jiné značce.
Doplňky na motorce - Žádné, ale plánuji hodinky, roadboak, vyhřívání rukojetí a dál uvidím.
Recenze
Tak je doma, řekl bych konečně. O Jawě 660 bylo už napsáno mnohé. Sám jsem si objednal verzi Adenium, protože cestuji po Evropě a větší přední kolo a vyšší plexi se hodí. Tato verze se mi i víc líbí. Objednal jsem ji se všemi doplňky, které Jawa nabízí : hl. stojan, nosiče kufrů, vyšší plexi, padáky motoru, chrániče rukou...barvu jsem vybral tmavočervenou, mám rád staré motocykly a tak tato barva je připomínkou starších Jaw. A proč Jawa ? Protože jsem v podstatě nikdy nic jiného , tedy kromě ČZ , nevyzkoušel a s Jawou jsem byl vždy spokojen. Že existují i lepší motorky? Možná, ale žádné jiné zkušenosti nemám a nemám ani důvod měnit značku, na jejíchž výrobcích jezdím 37 let. Uvažoval jsem o Jawě 1000 , ale bude ?? Když ano, kdy ? Tak mám novou motorku už ted'.
Zkušenosti s přístupem Týneckých mám velmi dobré, motorku mi vyrobili na přání a akceptovali moje připomínky během výroby. To je výhoda kusové produkce.
Po 5 letech vlastnictví mohu říci, že Jawa 660 nezklamala. Jediný problém byl s elektrikou, ale po natažení nové , včetně konektorů a zalisování spojů vše funguje na 100 %. Svědčí o tom přes 30 000 naježděných kilometrů a jízdy po Evropě - Švýcarsko, Švédsko, Francie, Dánsko - bez problémů.
Cestovatelka
Pěkná mašina
Tak jsem definitivně skončil, při mytí motorky jsem našel dva prasklé dráty v zadním kole a povolené další tři špice. Stroj je u prodejce a čekám, co bude dál.
No ano, ale. Motorka je v záruce a objednávka je přes servisní prodej. Tam je čekací doba jiná, než doba dodání a navíc jsme si dohodli pátou servisní prohlídku. Mám zároveň reklamaci na tachometr a to je jiný proces. Tam už Týnec nespěchá. Zbývá jen čekat, je léto a je nás asi hodně na možnosti servisu. Opatrně najíždím zbytek kilometrů do 24 tisíc a ono to zatím jde. To zvolnění mi také prospěje. Chtělo by to třetí motorku.