PROFIL MOTORKY

Husqvarna WR 250 (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Daniel_cz
Vloženo 13.8.2015
Aktualizováno 16.11.2015
Zobrazeno 2 568x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Ušel jsem s ní dlouhou a trnitou cestu, ale vypadá to, že to dopadne dobře.

Výška jezdce: 184 cm

První dojmy - Původní WR 250 jsem koupil v létě 14. Dlouho jsem na ní makal. Měl jsem několik krizí. Nejvážnější někdy kolem dubnu 15, kdy jsem ji chtěl a taky něco stih rozprodat. Pak jsem koupil WR 360. Nějak mě nenadchla a rozhod jsem se složit obě moto dohromady a udělat co nejlepší kousek.

Recenze

Původní co jsem ji kupoval je jen rám. Byl to opravdu vrak. Je po komaxitu. Sice je celkem obouchanej, ale pokud neni prasklej nebo křivej že by to vadilo jízdě, přežiju to. Brzdy, tlumiče, kyvka, kola, brejle, řídítka, přepínač a elektrickej svazek je z 360. Dokonce mam originální tachometr. Ostatní věci jsem bral z jinejch moto v lepšim stavu nebo nový originál Husqvarna.

Motor původně z CR. Je po celkem velký generálce. Je tam nový WR generátor, pumpa, nikasil, pístní sada, ojniční sada, gufera klika, ložiska klika, gufera motor, ložiska motor a nějaký drobnosti jako matky, šrouby a další. Jinak na svůj věk zachovalej motor. Na ojnici ještě Cagiva. Převodovka slušná, spojka ujde. Ta se dá řešit jen sundánim víka což je výhoda. Z venku motor vypadá super. Nový obě víka spojky, zapalování, řadička, nakopávačka. Zbytek motoru vyčistěn a nový šrouby a matky. Možná by to chtělo ještě stříknout kartery, ale ty nejsou moc vidět. Polepy jsem si lepil sám, takže to neni dokonalý, ale ujde to. Pořád je na tom ještě v mejch očích práce. Jo a komplet FMF. Koleno Gnarly, koncovka Turbince Core 2. Stálo to hrozně peněz, času a nervů. Ještě zprovoznit světla a doladit různý věci.

Co jsem měnil nebo kupoval:

Motor z CR a následná repase, kyvka z WR 360, komplet brzdy z WR 360, chladiče z CR 250, podsedlovej rám z CR 250, nádrž z CR 250, airbox z cr 250 sedlo z CR 250, plasty UFO, polepy, řídítka Zeta, kryty rukou R Tech, kola z WR 360 a nový gumy, osy kol z WR 360, SM kola z SM 610, řídící jednotka, indukční cívka, rotor, stator, ele. svazek z WR 360, tachometr z WR 360, náhon tachometru, tlumiče z WR 360, brejle z WR 360, karburátor z CR 250, rychlopal Domino, gripy Domino, řetězová sada D.I.D, maska Polisport, zadní světlo Polisport, kryty rámo z WR 360, výfuk FMF Gnarly, koncovka FMF Turbince Core 2, kryt řezězu, rolny z WR 360, kryty chladičů, držáky zrcátek, zrcátka, kryt řetězu u kolečka, víčko nádrže, potah sedla, klapky, šrouby, matky. Možná si ještě na něco vzpomenu.

Tak jsem opět neodolal a koupil SM kola. Původně se mi to do toho znova nechtělo, ale narazil jsem na super inzerát. Originál kola z SM 610 kolem roku 2000. Sice starší kola, ale v pěknym stavu. K tomu navíc osy, brzdič, pumpa. Všechno sedlo suprově a bez úprav.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bundes
Bundes napsal 19.12.15 v 18:50 10b.

Máš celkově pěkný stroje, ale tohle je opravdu bomba

hus
hus napsal 11.09.15 v 20:29 10b.

2T rules

srsen600
srsen600 napsal 01.09.15 v 08:31 10b.

libovka

Více komentářů



TOPlist