PROFIL MOTORKY

BMW F 800 GS (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník tapavel
Vloženo 22.11.2015
Aktualizováno 24.2.2023
Zobrazeno 5 905x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je to holka na všechno.Cestování, endurko,serpentýny,i nedělní vyjížďku.

Více fotografii

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - První jízda byla v březnu z bazaru u Třebíče.Asi 120 km.První dojem:vadí mi třepající se nádobka přední brzdy a nízké plexi,za kterým je dost kosa.Smostatná kapitola jsou blinkry.Na to ovládání si zvykám rok.Ale jinak absolutní nadšení.Perfektně se ovládá.

Motorku bych doporučil pro - Kdo má rád od všeho něco.

Doplňky na motorce - Když jsem holku dovezl domů měla 49000 km,Al kryt pod motorem,plast kufr a centrální stojan.Prvně jsem koupil turistické plexi Giwi a snížené sedlo.(173 cm).Hned na to jsem začal vyrábět padací rámy a držáky kufrů.Po naražení ráfku předního kola jsem koupil a nasadil progresivní pružiny.Ty ještě zlepšily jízdní vlastnosti.Následoval zadní blatníček,aby bahno nelítalo na tlumič a do motoru.Přes zimu jsem stvořil 3 Al kufry s držákama kanystrů.Schránky na nářadí.Jednu do prostoru mezi motor a rám a druhou do zobáku.Ježíšek mně donesl vyhřívací folie pod hefty Heat Demon ,GPS a vyhřívanou vestu https://e316.ecdn.c.../big/548.jpg.Ještě jsem dodělal podpěru plexi,které se dost klepalo.Tu jsem skloubil s držákem GPS a dvouma zásuvkama.Na plexi jsem dodělal vrchní pohyblivý a dva spodní sundavací deflektory.Další dva přibyly na padáky k výstupu vzduchu z chladičů,aby odcláněly studený vzduch od kolen a přiváděly ten teplý od chladičů.Jsou samozřejmě sundavací.V létě by se s tím jet nedalo.Před dovčou s mamčou jsem nechal origo sedlo přešít na něco pohodlnějšího.www.extrem-polster.com.Mike to fakt umí.Do týdne cena 5000 kč.Poslední úprava je natažení zásuvky do kufru(na dobíjení kamery a telefonu)




17.3.2017
Nechal jsem si ušít nástavbové tašky na kufry a kapsičky do padáků u paní Godulové v havířově.http://www.ewog.websnadno.cz/ Má je fakt vymazlený.
Ono holky nemají nikdy dost místa
21.4.2017
Nasazena zadní progresivní pružina Hyperpro .Snížení o 25mm.Dal jsem tam ale podložku a snížil jsem motorku jen o cenťák.Najednou je takové to drobné odskakování v hrbaté zatáčce pryč.Testl jsem i hodně rozbitou asfaltku a kdybych zavřel oči,tak si myslím,že ji právě dodělali.Dobře investovaných 2850kč.

5.1.2023
Motorka má něco přes 120 000 km. Při cca110 000 km jsem vyměnil rozvoďák i s vodítky a tím vrchním plastem nad rozvodovýma kolama ( proti přeskočení řetězu). Taky jsem už dvakrát měnil alternátor. Ten převinutý vydržel cca 10 tis.km,pak jsem koupil náhradu za 4500 kč,ta vydržela víc. Ale taky shořel. Vždycky v Albánii. Teď mám origo z modelu 2016 a zatím drží. Přežil i letošní rozpálený Istanbul. Pro jistotu pořád vozím rezervní v kufru. Možná pomohlo obalení svodů co se točí kolem altíku. Ještě jsem musel měnit ložiska a gufera v kolech. Zadní se dvakrát vysypalo. Musely se vyměnit ty duralové rozpěrky, na kterých se točí gufera. Už v nich byla drážka a tekla do ložisek voda.Na delší cestu ještě přibalím spojkové lamely. Letos v Gruzii už jsem se o ní trochu bál, ale v poho vydržela až domů. Uvidím,co ještě najedou. Jinak motorka bez závad.

Recenze

Seznamování probíhalo velmi rychle.Motorka jede jak po kolejích.Do 500 km zmizel i poser proužek na zadní gumně.Rám je tuhý i ve dvou s plnými kufry.V zatáčkách se ani nehne.I motor jede pěkně.Jenom při rozjezdu se musí držet ve vyšších otáčkách.Dokáže jet od 2000 otáček na pohodu, ale když se mu dá umí být divočák.Na každou zatáčku se těším.Spotřeba je ještě lepší.Naložený,kochací rychlost 3.4l.Ale proto že je na ní zábava,tak se pořád nekochám.Průměr mám 4.2 l.

Na terén je stejně skvělá.Ovladatelná jak o 100kg lehčí motorka.Kam se podívám,tam jede.Těžiště je asi i díky nádrži pod sedlem dost nízko.Sedlo je ve předu úzké,což je dobré při jízdě ve stupačkách.Z těch se dá navíc lehce sundat guma a zůstanou klasické enduro stupačky.Dobrá vychytávka. Trochu se musí zvykat při rozjezdu,otáčení a pomalých rychlostech.Řídící jednotka má nastavené nějaké otáčky,a když se dostanete pod ně motor bez varování vypne.Není to jak karburátor,který se klepe,ale jede.Musí se přes spojku jak u dvojtaktu.Jedniča je dost ostrá a rychle se urve.
Cestování.Zatím jsem byl v Černé Hoře, sám kousek Albánie(SH 20) a s mamčou v Chorvatsku.Motorka uveze všechno a je úplně stejně ovladatelná.Někdy si musím připomínat,že jsem s kuframa širší.Hlavně když za mnou mamča spí.
Abych jenom nechválil.Taky má nějaké mouchy.Dlouho jsem si zvykal na ovládání blinkrů.Hlavně vypínání.Hledat vypínač palcem ruky,která točí plynem,je dost nešťastné.Druhé mínus je sedlo.Mám snížené i origo,ale žádné pohodlí to není.Přežít se to ale dá.Nějaký kastlík na nářadí a náhradní díly by se hodil.Ještě nádrž by mohla být větší.16 l není na cestování kdoví co.
Motorku mám teď druhým rokem.Najeto něco přes 16000 km.A mám ji čím dál raději.Každou jízdu si užívám.Je prostě boží.




2015
První velká závada.Ke konci prázdnin přestala motorka dobíjet.Když se odpojila žárovka,motorka jela.Jenom mně občas musel někdo nasartovat.Napodzim šla do servisu.Chlapci dlouho laborovali a po několika urgencích došli k závěru,že asi "zapalko".Ale,že to nedokážou změřit.Nové prý 24000 kč.Mladej ho našel na netu za 4500kč.Já našel firmu,co převíjí zapalka.Cena 2500 kč.www.regulatory-dobijeni.cz. ."Zapalko" proměřil elektrikář od nás z práce a zjistil,že dobíjí jen jedna sekce cca 3 volty.Vymontoval jsem ho a poslal na převinutí.Za týden už motorka vrčí.
Mezi Vánočníma svátkama přišel čas na důkladnější servis.Ložiska v krku řízení.Špatné už při koupi mota.Kupodivu je mají i v prodejně ložisek,i když až do druhého dne.Ale stojí polovinu originálních.Vyměna je v pohodě,jen to spodní se musí nahřát.
Potom přišla na řadu pravá vidle,ktará začala slzet.Taky jednoduchá věc.
Když už jsem byl v tom,ještě se vyměnila brzdová kapalina.Už byla nějaká tmavá.
Teď ještě vyprat vzducháč a může začít sezona.

31.12.2016
Motorka bude do nového roku bez předního kola.Ráfek poťukaný po letošní Albánii ještě nestačili narovnat.Respektive se čeká na nové špice.Staré nešli povolit,tak se musely vyřezat.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
drevak
drevak napsal 24.10.18 v 12:24 10b.

hezky dovybaveny

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 21.07.17 v 00:29 10b.

Prasoper
Prasoper napsal 18.03.17 v 15:33 10b.

super vychytávky, hlavně ta duše v zobáku tak ať to jezdí min. stejně dobře, jako doposud

VagusVetus
VagusVetus napsal 01.01.17 v 00:52 10b.

Jasnejch deset bodíků. Je vidět, že ji používáš přesně na to, na co je určená

-Jandys-
-Jandys- napsal 31.12.16 v 16:32 10b.

Parádní fotky i Báwo

Více komentářů



TOPlist