PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 1000 V-Strom (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Alfonsator
Vloženo 17.4.2016
Aktualizováno 4.6.2021
Zobrazeno 4 547x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Natur mašina bez elektronických fíčur, surový stroj pro zkušenější jezdce, ale ideál pro velkýho chlapa. Snadné si zvyknout, i přes svou "hrubost" poddajná a nezáludná, pokud máte mozek.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Miroslav Křeček - Benemoto (Benešo - Perfektní přístup, žádné nabiflované obchodní bláboly, lidová firmička a pro mne milé překvapení po projetí půl republiky a hledání dobrých kousků.

Výška jezdce: 198 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 650 V-Strom: Sice suprová spotřeba, ale nedostatečný výkon, chtěl jsem hrubší dvouvál :-)
BMW F 800 GS: cenové relace ... naditost mé portmonky tomuto nedostačovala
Honda XL 1000V Varadero: Svezení Varan VS Strom ... nebylo co řešit. Subjektivní, ale motorku kupujete subjektivně :-D Pro sebe.

První dojmy - První dojmy? ... :-D ... jako majitel převážně veteránů, z nichž zůstala jen Jawka 632 a cestovního Skůtru Piaggio X9 500 SL, jsem měl pocit že sedím na sériovém vrahovi na kolech :-D :-D Ale nakonec hodný stroj, je to jen zvyk.

Motorku bych doporučil pro - Pro zkušenější jezdce, pro povahy co žijí spíš zátahem než maximálkou, pro uvážlivé chlapíky co rádi cítí pod prdelí surovější motor který toho moc neodpustí.

Doplňky na motorce - Rozšířená řidítka, centrální stojan, topcase Givi Basic. Přijdou padáky a pár maličkostí. Časem automazání řetězu.



Recenze

Dlouho jsem po Stromech pokukoval, už léta se mi líbily, malej i velkej smrček. Vždycky jsem pak okem zabloudil jinam, ale po čase se zas vrátil zpět. Což chápu jako jasnou známku toho, že to asi bude osudovka.

Hodně jsem se povozil na malejch stromech, na velkém vlastně vůbec. Zdálo se mi to všechno takový dobrý a vhodný pro moje potřeby, až na ten výkon a průžnější chování třeba s baťohem. Tohle litru nechybí.
Když na to konečně došlo a já měl možnost si sednout na velkýho bráchu od keře, na pana Stroma, bylo jasno. Věděl jsem o poměrně vyšší spotřebě, ale upřimně, nemám v plánu jezdit s tim někam do Itálie, a na motorku nesedám s tím, abych lovil koruny na benálu. Řeknu to slušně a jako dobře vychovaný gentleman ... totálně na to seru (to jsem si řekl po první delší projížďce) Ale ještě se k tomu vrátím, protože nakonec na to asi zas tak úplně neseru

Motorka koupena u BENEMOTO v Benešově u Prahy, což mám sakra z ruky ale cesta se vyplatila a tamní kucí dělají svou práci dobře. Nemám výhrad a mohu doporučit.

Už nejsou čistopisy, takže dobře pro nás ... není možné obechcat info o původních majitelích, jenž byly dva, a skutečně postarší lidé. Motorka nikdy neměla boční kufry ani topcase, ten dodalo Benemoto. Nikdo s tím tedy nejezdil evropu a podobně, kilometry přesně sedí roku a průměru toho, co ty dva chlápci mohli najet. Ale stav tomu vůbec neodpovídá ... je totiž vzhledem i celkovým dojmem spíš na úrovni o 5 .. 6... let novější motorky. Někdo jí měl rád.

Takže zakoupeno, dovezeno, přihlášeno, proježděno cca 1000 km za týden, prvotní nadšení a pocit nebezpečí se spolu se zvykem na výkon a zátah odspodu setkalo s rychlým kamarádstvím Nebylo těžký dostat Stroma do ruky, ač dvouvál a dost hrubej, pro cestovní kategorii možná defakto i nevhodnej, tak nezáludnej. A teď čekám na mechanika až si to odveze a poladí pro sezonu a vychytá všechno co jsem zjistil nebo prostě chci preventivně pořešit. A to je zde:

- Klasika před sezónou a po zakoupení výměna všech kapalin a filtrů, seřízení ventilových vůlí, kontola primáru, změření tlaků, svíčky...bláá bláá ... prostě všechno.
- Pískání v palubovce, nějáká el. krpa, tón se zvýší po zapnutí světel.
Drhnoucí plyn o závaží řidítek, jenž nedokážu odmontovat, protože sem líná zrzavá lemra, ale taky proto, že to nejde Strženej závit a prasácky přilepený nebo co.
- TO DULEŽITÉ a to, k čemu se viz výše vracím, je spotřeba. Jo, fóra i tady to místo je plný keců jak s tím všichni dokážou jezdit za 5 litrů, ale to asi tahají za plyn obráceným směrem Je to 2003 rok, nějáké resumé mám už od mechanika, a moje poklidná jízda, řekněme spíš bublačka do 110-ti za 9 a víc litrů benálu je nesmysl. Následuje tedy řešení... lambda, výměna řídící jednotky za novější ročník, synchro, komplexní servis a cesta k průměru 6,5 až 7, což při mém stylu jízdy odpovídá tomu, jak tahle mašina má jezdit.

To je prozatím všechno, nějákou dobu tedy bude teď Smrček u pana doktora, a já budu celej nedočkavej obíhat to prázdný místo co po něm zbyde v Garáži Pak se ozvu, a napíšu Vám z JIPky, jak jsem se projel po svodidlech Čest





Edit. k 20.5.2016:

Tak motorečka je zpět od doktora, práce na ní, nebo líp v ní, bylo poměrně víc než jsem čekal, a tím pádem i finální suma za celkový servis se značně vyšplhala. Takže ... pan doktor skásnul 21400,- korun, a já skásnul motorku. Ventily dle jeho slov neměly vůle nýbrž mezery Práce dál probíhala na škrtících klapkách, repas vodní pumpy, nový rozvodový řetěz, nové brzdové destičky vepředu, synchro vstřikování, nový gufero vodní pumpy, těsnění, nová řetězovka s rozetou, zadrhávající se plyn vyřešen, komplet nové kapaliny a filtry (vzducháč byl tak zasranej že nebyl téměř průchozí) .

První dojmy:
úplně jiný zvuk. Hladší chod, téměř žádné pocukávání. To jsem před servisem ani neuváděl jako závadu, přišlo mi to jako vlastnost v nižších otáčkách u dvouválu ... nebyla Spotřeba do 7-mi litrů při "rozhodněnekochačce" , takže jsem spokojen. Jasně větší zátah ve středním spektru (zároveň mi bylo doporučeno u tohoto motoru nejezdit pod 4000 otáček, paradoxně u něj pak stoupá spotřeba). Chcípání při protůrování na neutrál se mi ale znovu objevilo, motorka si jakoby foukne do sání a chcípne...po urgenci u pana doktora mi bylo řečeno, že to není závada, že mám jen zvýšit volnoběh na cca 1300 při provozní teplotě, je to prý vlastnost tohoto motoru když je nastaven nízko. Inu ... dejme tomu. Ale když to ví, mohl mi ten volnoběh rovnou nastavit. Taky mi jaksi zapoměl dát nabíjení na mobil, které bylo v požadavcích, a tudíš jsem to bral že bude zaplacené. Dořešíme ... Chtěl jsem i nová závaží na řidítka, taky nic. Trochu mám rozporuplné pocity z jeho přístupu po servisu za víc než 20 tisíc Ale snad jen zapoměl ... Budu uhánět.

Prozatím to je vše, teď se jímám zkoušet a jezdit aby si to všechno sedlo Chtěl jsem si koupit ještě hadry RST Adventure II a helmu HJC Sy Max 3...mno...koupim si leda vydří hovno :-D Ale zdravá mašinka je víc než pěkný hadry a "chřipka ve válcích" :-D Tak zatim, zas to pak oživim.

24.5.2016:

No tak jsem si koupil aspoň tu helmu a ještě Handsfree CellularLine Interphone F5MC :-D Jsem chudej jak modelka, tak zdarec, nemám už ani na písmenka :-D

5.6.2016

Tak jsem ještě něco našudlil a objednal padáky od Giviny a prodloužení předního blatníku. Fotky nahodim dodatečně. Nové poznatky po cca 800 km od provedení servisu - spotřeba se hýbe kolem těch 7-mi, což krásně odpovídá reálu jak má ten stroj jezdit. Fóra už ani nečtu, když něco chci vědět, tak se ptám reálně a ne chytrolínů od klávesnice :-D Opět jsem se musel pobavit pár vlákny s tvrzením "majitelů" jak s tím jezdí za 5 max 6 :-D :-D. Je to prostě blbost a už to nehodlám dál řešit. Byl jsem i v několika autorizkách Suziny, všichni včetně mého mechanika se schodují že tenhle motor pod 7 litrů prostě jezdit vůbec neumí. Novější modely od 2004 měli dole o ten litr, ale toť vše.
Hladší chod a příjemnější projev motoru po servisu je trvale znatelný. Víc asi není co bych řekl. Jímám se užívat cesty...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
roxy3
roxy3 napsal 04.06.21 v 12:30 10b.

Konečne to niekto napísal, ako to je s tou spotrebou. Mne tiež (klv) žerie do 110km/hod tesne pod 6l, ale to je nezáživná jazda, neviem a nie som ochotný takto jazdiť.
Každopádne keď som jazdil s kamošom svižnejšie, tak jeho africa mala spotrebu okolo 5,2l a moja 7,5 - 8l. Ale zas som mal pri akcelerácii navrch.

S moto som spokojný, ale nakoľko by som chcel viac toho pocestovať za menej peňazí, rozmýšľam nad jej predajom...

jsmach
jsmach napsal 20.08.17 v 13:31 8b.

zatím se vlezu pod 6 L/100km, viz spritmonitor.de


Suzuki - DL 1000 V-Strom - V-Strom 1000
Gasoline, year 2002, 71 kW (97 PS), manual

User: OK3JS

Consumption:
5,64 l/100km 741 km and 42 l
CO2 emission: 131 g/km 741 km and 97 kg
Fuel costs: 164,12 CZK/100km 741 km and 1.216 CZK

Entries 4 - 1 of 4
Date Odometer Distance Quantity CZK Ø
08.08.2017 25.316 287,0 16,00
Summer tires
Country roads Normal 462,40 5,57 Edit fueling entry Delete
16.07.2017 25.029 309,0 18,17
Summer tires
Country roads Normal 525,10 5,88 Edit fueling entry Delete
05.07.2017 24.720 145,0 7,64
Summer tires
Country roads Normal 228,40 5,27 Edit fueling entry Delete
05.07.2017 24.575 24.575,0 9,43
Summer tires
Country roads Normal 281,96 First fueling

Ježek356
Ježek356 napsal 14.03.17 v 21:32 10b.

Jj ,s tou spotřebou máš pravdu zatím to neřeším . mám stromka 1000 - do provozu 2003 dovezeno z německa - já si udělal radost jeho koupí letos v březnu. Zatím najeto okolo 800km a po prvotním respektu velmi příjemná na ovládání už aby počasí dovolilo více

Alfonsator
Alfonsator napsal 17.06.16 v 02:06

Díky díky, snad bude Mechanika mám profíka co dělá motorky pro závodníky na Masarykovim, žádnej klučina z garáže a jsem opravdu spokojenej. Ten motor DL dle něj najede uplně nesmyslné kylometry. Je to dražší chlapec ale aspon ví co dělá

HonzaZRX
HonzaZRX napsal 16.06.16 v 21:59 10b.

Dík za koment dl a klv jsem měl v hledáčku asi 2 roky. Je to pohodlny a na cestování pecka ať slouží tenhle super 2V

Více komentářů



TOPlist