V roce 2007, kdy mi bylo 21 výbornej vstup mezi velký motorky! Od cervence 2017 prodana a snad dela radost novemu majiteli.
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZXR 750: V tý době žádná pořádná nebyla
První dojmy - Při první jízdě sem se v pohodě rozjel, nandal kvalty, ale před zatáčkou sem zjistil, že se motorka musí ovládat jinak. To je provní zážitek při první jízdě
Motorku bych doporučil pro - V dnešní době pro milovníka devadesátých let a motorek z nich
Doplňky na motorce - Plexi MRA, nižší z verze SP. Jinak se snažim o co nejoriginálnější stav
Recenze
Motorku mam od roku 2007, v 21 letech jsem ji vzal od táty, kterej ji měl chvilku a zjistil, že potřebuje něco většího a hlavně pro dva, tak vzal GSXR1100 (97), která vyhovovala.
Na YZF jsem začínal, dlouho jsem ji nevytočil do maxima, všecko mi přišlo moc rychlý, ale člověk otupí všemu. Za první rok jsem najezdil nějakejch 7500, odnesly to jedny gumy, jinak absolutně bez problémů - jen kontrolovat hladinu oleje prostě pětiventil. Motorka byla naprosto sériová, malinko polámaný plasty a neštastně přestříkaný boky na předku. od začátku mi přišla prdel, že je moc dole, ale to se pak vyřešilo výměnou táhel přepákování za nové, kratší. Motorku jsem pustili v brejlích a najednou se perfektně ovládala a celkově přitvrdil nastavení. Přes zimu jsem udělal nový barvy na bočních kapotách.
V podstatě jsem jezdil spokojeně, ale na konci sezony 2011 jsme domu pořídily na díly YZF 1000 bez TP. Už před koupí v hlavě vrtala myšlenka o výměně motoru - jak jsem psal vejš, člověk otupí a prostě už mi nepřišla tak rychlá. Motor chvíli ležel v garáži a o něco později jsme se do toho dali. Motor tam adne jak němec do krytu, jen v jednom je problém a to držák motoru v oblasti válce. 750 má prostě nižší válce a tyto ramena rámu jsou o něco delší, aby došáhly níž. Vyřešil to mezikus. Celá tato akce trvala týden. V mezičase jsem pasoval airbox ze 750 na 1000, takže je nutné použít sací hrdla z 1000 a vrazit do airboxu 750, chvilka s dremelem v ruce a je to. Paradoxně oproti YZF1000R ta motorka líp jede, asi je lepší proudění v airboxu prostě je malinko lepší na plynu. Po nastrojení nikdo nepozná, že jde o větší motor - je stejnej až na ten problém, co sem psal. Na 750 jsem měl novou řetězku, tak jsme ji nechali, motorka je tedy víc do rychla. Ještě doplnim, že bylo nutné dát chladič Z YZF 1000R i když je úplně stejnej velikostně, ale na litru má víčko na takovym Téčkovym nadstavci. Prostě při ponechání chladiče ze 750 má motorka tendenci se přehřejvat - oni věděli, proč tam ten nadstavec později dali.
Zpřevodování nevadí vůbec a s normální YZF 1000 se kterou jezdíme na projížďky jí stačí a má i někdy dokonce navrch, jak sem psal, asi lepší plnění směsí, což je muj odhad.
Pamatuju se jak fára na blejdu nemohl pochopit, že mu ujíždim na motor
Možná si říkáte proč tahle operace a přoč nejít rovnou do YZF 1000 a důvod je velmi jednoduchej a to Ohlins na podvozku, prostě 750 je oproti normálnímu Acu podvozkově mnohem lepší. Pro zvědavce napíšu, že podvozek ze 750 naopak pasuje i na Ace, tento krok jsme později udělali i na Acu, kterýho mezitím pořídil táta - rozdíl v chování motorky je velikej.
Největší problém sem měl na konci sezony 015, kdy sem zjistil po dvou kilákách od baráku divnej zvuk - odešlo mi ložisko na výstupní hřídeli z motoru. Kámoš ve Svinařích (MSB) ji rozhodil, našlo se pár načatých věcí jako šály, takže se to dalo nové (hodně blbě se to schánělo, díly mizeji) a motorku sem znovu zajel.
Původní motor mam v garáži, nic mu není, ale zatím ho tam necham.
Absolutní spokojenost za řídítky, ale trochu sem šetřil a přišel čas jít dál. Po 9 sezonách v sedle je čas se posunout, proto ta R1 vedle.
Motorku mam tady v inzerci, ale prodej mě až tak nepálí, když ji neprodam, necham si jí doma, jako Youngtimera mam ji rád a nedam ji žádnýmu blbci s čerstvym řidičákem.
Moc pěkná, každý se musí otočit! Samozřejmě 10 bodů!
Super superbike za 10 b
krasna klasika. at to jezdi
Pekná klasika, takú je dnes už škoda predávať, pokiaľ je pre ňu miesto v garáži.
Dík, ale dneska už je to v podstatě jen moje druhá motorka, občas ji vytáhnu, ale primárně R1.