Slabší verze (72kW), nicméně i tak dost výkoná mašina se skvělými parametry a komponenty pro daší upravování stroje.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Jel jsem si pro ni až do jedné vesničky za olomoucí. Celou cestu pršelo a tak po tříhodinové cestě mé naděje o pořádném odzkoušení stroje rychle vyhasly. Majitel mi samozřejmě neřekl že jde o slabší verzy (ani jsem nevěděl, že nějaká taková vůbec je) a to inzeroval oněch známých 91,2kW, no a jelikož bylo mokro a tolik jsem to neproháňel, tak jsem to ani nepoznalal. Motor na první poslech brumlal zdravě, tak jsem ji pro nedlouhém uvažování vzal. A nejituju toho ;-)
Recenze
Výběr byl v celku snadný. Peněz nebylo nazbyt a chtěl jsem stroj, co by byl zas o chlup lepší než předešlá FZ 750. Z prvu mě lákaly nabídky na starší GSX-R 750, nicméně z toho vduchem a olejem chlazenýho motoru jsem neměl dobrý pocit. Následně jsem ale zahlídl nabídku na YZF 750R. Cena rozumná, 91kW by byl jistě krok v před, o dvacet kilo lehčí než FZ, zadek od ohlinsu předek obrácenej od kybu a šestipístky na 320mm kotoučích k tomu, všecko komplet seřiditelné, to už je hodně slusné!!... Nicméně po detalnějším průzkumu po koupi od onoho předhozího majitele to tak růžové nebylo. Mimo rozdílu té o 19kw slabší verze, měl být měněn olej a řetězová sada. Když jsem z ní pak vypouštěl ten černej sajrajt a při údržbě řetězovky si všiml, že už je u brzkého konce své životnosti, došlo mi, že jsem se nechal trochu unést jeho slovama, které naznačovali jak "nerad" se jí zbavuje. Při svém tradičný zvyku při koupi dalšího stroje, a to seškrábávání tlusté vrstvy marasu okolo pastorku a čistění kyvky, jsem zjistil, že zadní tlumič teče a že už tam olej vlasně ani není. Jako třešničku jsem po pár jízdách zpozoroval slušnou vůli v kluzácích přední vidlice a vůli v nýtech na kotoučích...
Nicméně už se stalo a tak jsem se pustil do práce. Motor sem se rozhodl nechat až na zimu, takže jsem ji začal nejdříve oblékat. První na plánu bylo sehnat nějkej slušnej podsedlák a vyrobit na něj rám a úchyty na světlo, blinkry a spz.
Měl jsem štěstí a jeden hodný pán mi za rozumnou cenu poslal nepoškozený plast ze starší R1 i se sedačkama.
Pak už stačily jen tři víkendy dumání, měření, řezání a sváření a bylo hotovo (hlupák jsem si myslel, že to zmáknu za jedno odpoledne ).
Následoval předek. Ten byl připevněn pevně k rámu, zřejmě pomocí lehce upravené originální konstrukce, co držela světla a kapoty. Ta byla slušně prorezlá a celkově to působilo takovým divným dojmem aliaz Street Triple po bouračce.
Rozhodl jsem se použít masku a připevnit ji na brýle. Zde se zase ukázal můj špatný odhad a výroba rámu mi namísto dvou víkendů naopak zabrala jen jeden delší večer. Takže jsem byl spokojen.
Teď už mi to konečně přijde jako motorka
Víc jsem zatím nestihnul. Další na plánu je repas tlumičů a předních kotoučů. nový lak nechám asi s motorem na zimu. Chtěl bych buď nějaký sranda komixový motiv a nebo tovární barvy yamahy z let 80. Postupně to sem budu dávat.
Som rozladil:
Tak pokračujem dále, zatím jen ale na okruh:
moje druhé závody s Racetrackem v Mostě.
Start z druhé řady a ve druhém kole jsem se vyválel. Škoda!
Přes zimu třeba nelenit a tak je třeba se pustit do oprav-úprav.
svařování:
kontrola rozvodů:
lícování:
oživení svodů a rozchození přívěry:
Díky originálním svétlům a inspiraci od jendoho majitele yzf vzniká YZF- Speed Triple. Zatím jenom na hrubo.
Finální verze pro začátek sezóny 2015. Díky nedostatku času poze v černém plniči. Foto z prvního závodu v brně kde jsem obsadil 8. místo.
Pokračování popisu života tohoto stroje najdete -zde-
Ježíšmarjá... holka??
Kde je ta ,, buchta,,...???
-šikovný hošík JK
starší mašina s nastavitelným podvozkem a majitel s chutí naplno jezdit a vylepšovat...toť výborný zdroj zábavy a základ pro dobré výsledky
Kurna chlape.jesteze ses tak sikovnej.tesim se az to bude dle tvych predstav
ale uz ted fungujete dobre oba velmi rychle na okruhu