Je to pořád Harley Sportster , ale takovej divnej a spoustu lidí překvapí , že je to takhle z fabriky .
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Harley Davidson VRSCB V-Rod: důvod neuveden
První dojmy - Už jsem klasického Sportstra měl , takže motor a tak v pohodě , ale posez a brzdy to posunuly někam úplně jinam. Jak jsem si ale zvykl (dost rychle) , paráda , motorka mně strašně baví a jede super .
Motorku bych doporučil pro - Pro každého komu se líbý
Doplňky na motorce - Upravený výfuk - koncovka Remus , držáky na kufry , řídítka , vyhřívané hefty, ukazatel
zařazené rychlosti , padací rám , KN filtry , prodloužení předního blatníku
Recenze
Chtěl jsem zůstat u Harleye , ale přitom něco svižnějšího do zatáček , co se líp popere s našima silnicema. Motor funguje pořád jako haryk , jen si nechá líbit o dost víc otáček , a když se nechá o jeden kvalt méně , než by se mohl , tak umí být docela ostrý.
Co je ale nejdůležitější u tohoto modelu , je podvozek , USD vidle s ostřejším úhlem řízení a tužší hliníková kyvka jsou dost znát a motorku pěkně zpevní (jasně na Harleye). Je to vlastně Naháč a tak se chová , díky hliníkovým ráfkům s celkem normálním rozměrem ráfků , se dá vybrat ze sportovně cestovních pneumatik a to všechno dohromady je jistota a hlavně zábava v zatáčkách. Myslím že klopím docela dost , ale hlásiči náklonu jsem si ještě neškrtl.
No a jinak ovladače standart harlej , světlo taky standart-svítí naprd , řídítka trochu vyvrací zápěstí , ale měnil jsem je stejně na každé motorce ( už mám jiné) ,větrný štítek pěkně vypadá a vcelku funguje , sedlo pro spolujezdce je spíš test Lásky ( ale to nepoužívám ) pod ním trochu místa tak na lékárničku.
Jedna otravnost je , že se časem nafukuje plastová nádrž a pak se na ní špatně vrací barevný překryt , který musí dolu při výměně vzduchového filtru .
Jediná opravdu špatná věc je sedlo , je úzké moc skloněné a klouže jak namydlené ,
pro závodění na okruhu asi dobré , ale a normální jízdu je na nic.
Koupil jsem proto i doplňkové gelové sedlo , ale pořad to není ono , tak asi nechám origo přečalounit v DDT.
Celkově mi motorka sedla a moc si ji užívám , ujet několik set kilometrů není problém a dovolená v Dolomitech byla úplná paráda.
nejlepší Hároš! za10
mě se také líbý
Zajímavá alternativa, jak píšeš, pořád Haryk, ale přitom naháč... Tak ať dělá radost
Parádní Haryk gratulejšn.