Když jsem se rozhodoval co budu dále sedlat, poctivá kovařina byla jasnou volbou.
Výška jezdce: 170 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Buell XB12S Lightning: starý
Harley Davidson XL 1200X Forty-Eight: drahý
První dojmy - splnily očekávání. Motor pěkně táhne, ovladatelnost supr, brzdy brzdí a parádně to prrrdííí! ...jen s tou kovařinou to není tak horký, vždyť je to celý plastový!
Motorku bych doporučil pro - jezdce, které nezajímají max. výkony a rychlosti, ale pro ty kdo chěj motorku co má charizma, potahá za koule a dá se na ní i slušně pospíchat.
Doplňky na motorce - Mám na tom titan Rámus i se svodama, doplňkový zadní světlo a blinkry, gripy Bitwell, krytku zad. sedla vlastní výroby a nastavitelný zadní tlumiče od YSS. jinak vše origo.
Recenze
HD mám vryto pod kůži už delší dobu, kluci z naší bandy je už nějakej ten pátek sedlaj. Už jsem nutně potřeboval pořádnej stroj a tak jsem si řek když pořádnej, tak HD. Ale žádnej dědkostroj, na to mám ještě čas, něco co pude normálně klopit - takže jedině XR 1200. Poprvý jsem ho spatřil kdysi dávno v ČMN jako novinku, a už tenkrát na učňáku se mi vryl do paměti - to jednou chci! No a po deseti letech přišel čas, na netu byla pěkná oranžáda 2009 za pěknej peníz, tak jsem neváhal a byla co nevidět doma.
Nemám rád kvílení čtyřválců a přetechnizovanost, potrpím si na klasiku, fortel a uchu lahodící rytmus Véčka - to mi XR splňuje a navíc ho nepotkáte na každým rohu.
Hned po pár prvních kilometrech jsme si sedli, to jsem přesně potřeboval!
Teď mám po 2 měsících naprděno necelých 6000km, pořád mě víc a víc baví, tahle americká boubelka asi jen tak neomrzí!
XR nejvíc chutná pěknej zatáčkovitej asfalt tak do 150. Jasně, 2 kila to dá taky, ale proč? Je lepší si vychutnávat krouťák mezi 3-5000ot. a pěkně si to prdět. Honit supersporty nemá smysl, ikdyž pár borcům už jsem zatopil, ale není to ono.
6.2020 Tak s Harym točíme čtvrtou sezonu - za tu dobu spotřebován nějakej ten spotřebák (2x gumy, kotouče, desky, olej ve vidli, ložiska v kolech, sek. řemen, plyn. lanka a nějakej ten olej s filtrama). Taky se nám nevyhnuly nějaké ty závadičky: prasklej spodní svod u držáku, prasklej titanovej plášť tlumiče vejfuku (vše doma zavařeno), vadná přední lambáda, zadehtovanej map senzor a třešnička na dortu byla loni přelomená hřídelka škrtící klapky a z ní vypadlej 4ka šroubek do předního válce.. Naštěstí se dobře trefil a na první ránu pístem se zamáčk asi 15mm od sedla sacího ventilu do hlavy - gynekologicky odstraněno přes otevřenej sací ventil bez demontáže hlavy Horší to bylo s hřídelkou - v HD nejde koupit jako samostatnej díl, pouze jako celek s komplet osazeným sacím hrdlem asi za milion... Takže hřídelku jsem z nerezu vyrobil novou a lepší, vyleštil sací potrubí (origo odlitek jak ze zetora - usazování karbonu) a tadáá - Hary jede jako drak
Ještě jsem vyráběl krytku místo zadní sedačky (motorka je přeci pro jednoho) vybouchal jsem jí z Al plechu - za origo ne příliš povedenou chtějí asi 7000 vorlů... A jelikož trošku pučel pravej zadní tlumič, dostal nedávno Hary komplet nastavitelný zadní jednotky od YSS - to je jiná jízda než s těma origo Jawáckejma!
dalo by se prosimtě zaslat nějaké fotky te zadni krytky jak jsi ji tam uchytil ? chtěl bych si ho taky vyrobit
Tak jsem se s tebou virtuálně svezl... A teď jdu zase přesvědčovat manželku, že XRko nutně potřebujem Ať dlouho a dobře slouží
Pěkný!
Křesťan: to je dost možný, každej mívá svou oblíbenou stranu ...tou dobou jsem měl taky trošku blbě vyštelovanou stopu (zadní kolo lehce šejdrem) tak možná proto?