PROFIL MOTORKY

Yamaha XT 660 Z Tenere (2011)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník technick
Vloženo 23.7.2017
Aktualizováno 10.9.2017
Zobrazeno 2 156x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.6

Popis motorky


Velice zajímavá a hezká motorka. Tváří se jako opravdové enduro. A je to enduro !!!

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 1190 Adventure R: Sháním pořád někoho, kdo mi jí nechá za 150000, tak kdyžtak pište, díky !
Honda CRF1000L Africa Twin: Počkám až budou za babku. Babi nekoukej mi přes rameno !

První dojmy - Nikdy jsem neměl čtyřtaktní jednoválec. Motor mě šokoval, občas mi to chcíplo, podivuhodně to střílí do výfuku a v oblasti 2000 ot/min. se pekelně klepe a rámusí.

Motorku bych doporučil pro - Motorka je pro ty co si říkají: Co je nahoře na tom kopci ? Jaký výhled by asi byl na druhé straně lesa ? Nepůjdu přeci od parkoviště pěšky, když to můžu vzít přes tu louku. Zajedu až k vodě, chci mít motorku na očích. Proč jsi mi říkal, že se sem nedá zajet ? Tudy to přebrodím. Tudy si to zkrátím. atd atd

Doplňky na motorce - Na motorce je kryt motoru a kryt páček. Obuto na Mitas E-10 vpředu a E-9 vzadu.
Po dlouhé době jsem opět na Mitaskách a pěji pochvalné ódy na tyto pryže.








Recenze

Takže - na motor si postupně zvykám, zatím ho neumím používat, prý je spolehlivý.
Zatím ani nevím jak zkontrolovat olej, takže si musím stáhnout manuál. A to víc než dvacet let opravuju auta

Je to takový kladivo, který podtočený při rozjezdu chcípne, při 2000 ot/min mlátí do kovadliny a postrkuje stroj dopředu, pak krátce zabere a pak usíná a chce další kvalt (já vím, to je mnou)

Má ale pěkný zvuk, vibrace přenáší na celý motocykl a při rychlém zavření plynu zajímavě střílí do výfuku - tudíž přináší spoustu pro mě kladných dojmů !

Brzdy - super, co chcete víc než dva kotouče Brembo, dobře se dávkují a nejsou vycvakaný při 25000 km jak na BMW.

Podvozek a ovladatelnost jdou spolu ruku v ruce. Já k ní přirostl okamžitě ! Teď se motáme u největší přednosti týhle kočky, šotolina, lesní cesty, kde je limit ? Snad jen můj strach z větších akcí - přeci jen chci fešandě zachovat její pěkný ksichtík a sobě stejný počet kostí

Cestovní rychlost 130 - víc nepotřebuju, dálniční přesun tedy pohodlný a možný, co víc si přát. Originál větrný štítek dostačuje, kdybych nechtěl před sebou tlačit vítr, tak jedu v autě, nebo za kapotou cesťáku. Ale co to slyším, tohle si někdo kupuje na dálničniční přesuny ? To ne - a já taky ne.

Takže pojďme jezdit - jezdit a jezdit !!! Pak napíšu víc



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
afron
afron napsal 03.08.17 v 13:55 8b.

pěkně nápsáno hned by jsi mohl dělat recenze se Sršňem

VagusVetus
VagusVetus napsal 30.07.17 v 15:50 10b.

Pěkná

mildafleck
mildafleck napsal 30.07.17 v 12:58

Pěkné shrnutí napsal jsi to úplně přesně...

technick
technick napsal 30.07.17 v 11:22

Už je to lepší, přeci jen jsem zvyklý na dvouválce, pokud bych jezdil více off, pak bych rozetu zvažoval. Vezmu jí snad ještě letos do Bosny a pak se uvidí. Šestka mi nechybí, mám pětikvalty rád, druhá moje motorka je Triumph Scrambler.
Díky za komentář !

Komik64
Komik64 napsal 30.07.17 v 10:45 10b.

Píšeš o "motoru" Tenerky, že ho zatím nějak "neumíš používat". Měl jsem zpočátku podobný pocity, ale spíš z převodovky. Pak jsem zvětšil rozetu aaaaaaa... (pokud tedy nechceš jezdit "co nejrychleji", celkem rychle to ovšem pořád celkem jde...) SEN !!! Vznikne ti "krátká" 1, "silná" 2, "příjemná" 3, "dlouho použitelná" 4 a "stále slušná" 5 (ano, ta 6 by tam "na ty dálnice" bejt mohla, ale... ) a motorka je "krásně živá". Jo, pak samozřejmě ještě blběji (umělá "chyba" je už z výroby...) ukazuje "tachák", ale to se dá celkem snadno a různými způsoby řešit...
P.S. Mám na ní naježděno už skoro 50 000 km, od funglovky...

Více komentářů



TOPlist