Velice zajímavá a hezká motorka. Tváří se jako opravdové enduro. A je to enduro !!!
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 1190 Adventure R: Sháním pořád někoho, kdo mi jí nechá za 150000, tak kdyžtak pište, díky !
Honda CRF1000L Africa Twin: Počkám až budou za babku. Babi nekoukej mi přes rameno !
První dojmy - Nikdy jsem neměl čtyřtaktní jednoválec. Motor mě šokoval, občas mi to chcíplo, podivuhodně to střílí do výfuku a v oblasti 2000 ot/min. se pekelně klepe a rámusí.
Motorku bych doporučil pro - Motorka je pro ty co si říkají: Co je nahoře na tom kopci ? Jaký výhled by asi byl na druhé straně lesa ? Nepůjdu přeci od parkoviště pěšky, když to můžu vzít přes tu louku. Zajedu až k vodě, chci mít motorku na očích. Proč jsi mi říkal, že se sem nedá zajet ? Tudy to přebrodím. Tudy si to zkrátím. atd atd
Doplňky na motorce - Na motorce je kryt motoru a kryt páček. Obuto na Mitas E-10 vpředu a E-9 vzadu.
Po dlouhé době jsem opět na Mitaskách a pěji pochvalné ódy na tyto pryže.
Recenze
Takže - na motor si postupně zvykám, zatím ho neumím používat, prý je spolehlivý.
Zatím ani nevím jak zkontrolovat olej, takže si musím stáhnout manuál. A to víc než dvacet let opravuju auta
Je to takový kladivo, který podtočený při rozjezdu chcípne, při 2000 ot/min mlátí do kovadliny a postrkuje stroj dopředu, pak krátce zabere a pak usíná a chce další kvalt (já vím, to je mnou)
Má ale pěkný zvuk, vibrace přenáší na celý motocykl a při rychlém zavření plynu zajímavě střílí do výfuku - tudíž přináší spoustu pro mě kladných dojmů !
Brzdy - super, co chcete víc než dva kotouče Brembo, dobře se dávkují a nejsou vycvakaný při 25000 km jak na BMW.
Podvozek a ovladatelnost jdou spolu ruku v ruce. Já k ní přirostl okamžitě ! Teď se motáme u největší přednosti týhle kočky, šotolina, lesní cesty, kde je limit ? Snad jen můj strach z větších akcí - přeci jen chci fešandě zachovat její pěkný ksichtík a sobě stejný počet kostí
Cestovní rychlost 130 - víc nepotřebuju, dálniční přesun tedy pohodlný a možný, co víc si přát. Originál větrný štítek dostačuje, kdybych nechtěl před sebou tlačit vítr, tak jedu v autě, nebo za kapotou cesťáku. Ale co to slyším, tohle si někdo kupuje na dálničniční přesuny ? To ne - a já taky ne.
Takže pojďme jezdit - jezdit a jezdit !!! Pak napíšu víc
pěkně nápsáno hned by jsi mohl dělat recenze se Sršňem
Pěkná
Pěkné shrnutí napsal jsi to úplně přesně...
Už je to lepší, přeci jen jsem zvyklý na dvouválce, pokud bych jezdil více off, pak bych rozetu zvažoval. Vezmu jí snad ještě letos do Bosny a pak se uvidí. Šestka mi nechybí, mám pětikvalty rád, druhá moje motorka je Triumph Scrambler.
Díky za komentář !
Píšeš o "motoru" Tenerky, že ho zatím nějak "neumíš používat". Měl jsem zpočátku podobný pocity, ale spíš z převodovky. Pak jsem zvětšil rozetu aaaaaaa... (pokud tedy nechceš jezdit "co nejrychleji", celkem rychle to ovšem pořád celkem jde...) SEN !!! Vznikne ti "krátká" 1, "silná" 2, "příjemná" 3, "dlouho použitelná" 4 a "stále slušná" 5 (ano, ta 6 by tam "na ty dálnice" bejt mohla, ale... ) a motorka je "krásně živá". Jo, pak samozřejmě ještě blběji (umělá "chyba" je už z výroby...) ukazuje "tachák", ale to se dá celkem snadno a různými způsoby řešit...
P.S. Mám na ní naježděno už skoro 50 000 km, od funglovky...