
2x KTM: 1190 Adventure & Adventure R
27.01.2014
13.09.2024
14.05.2024
13.01.2023
12.11.2019
06.09.2016
21.02.2014
23.12.2013
27.09.2013
28.05.2013
25.05.2013
02.10.2012
19.09.2012
10.09.2012
31.01.2012
2013 | 2014 | 2015 | 2016 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 1195 cm3 | |||
Výkon | 110 kW (149.6 koní) | 107.7 kW (146.5 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 9500 ot/min | - | ||
Točivý moment | 125 Nm | - | ||
Otáčky při max toč.mom. | 7500 ot/min | - | ||
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Kapalina | |||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||
Počet válců | 2 | |||
Rozvod | DOHC | - | DOHC | |
Ventilů na válec | 4 | - | ||
Vrtání | 105 mm | |||
Zdvih | 69 mm | |||
Kompresní poměr | 12.5 : 1 | - | ||
Příprava paliva | Vstřikování | |||
Startér | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 6 | |||
Sekundární převod | Řetěz | |||
Typ rámu | Příhradový | - | ||
Materiál rámu | chrommolybden | - | ||
Zdvih předního odpr. | 220 mm | - | ||
Zdvih zadního odpr. | 220 mm | - | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | |||
Přední třmen | čtyřpístkový | - | ||
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | 21 " | - | ||
Zadní kolo | 18 " | - | ||
Rozměr přední pneu | 90/90-21 | - | ||
Rozměr zadní pneu | 150/70-18 | - | ||
Rozvor | 1580 mm | |||
Úhel hlavy řízení | 25.5 ° | 26 ° | ||
Závlek předního kola | 108 mm | - | ||
Výška sedla | 890 mm | |||
Suchá hmotnost | 217 kg | |||
Objem nádrže | 23 l | |||
Spotřeba | 5.4 l/100 km | - | ||
Maximální rychlost | 225 km/h | - | ||
První cena | 403200 Kč | - |
Od StepanP(2014)
Od StepanP(2014)
Od StepanP(2014)
Od pupicek68(2013)
KTM Adventure Rally 2020 proběhne v Řecku
KTM Adventure Rally 2020 proběhne v Řecku
Ablánie 2017 díl.3 a poslední
Albánie 2017 díl 2.
Motodovolená Balkán Albánie 2017
Pronikněte do tajů moderních elektronick...
Pronikněte do tajů moderních elektronick...
Pronikněte do tajů moderních elektronick...
Pronikněte do tajů moderních elektronick...
Motodovolená Albánie 2017 - balkán a jin...
Endurák
Advik v terénu II.
Advik v terénu
KTM Adventure 1190 u Mariazell
KTM 1190 Adventure
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Německé, rakouské | KTM ide do bankrotu | 39 | 26.2.2025 13:55 | ||
Hledám, potřebuji | Jaké pneu na KTM 1190 Adventure R | 27 | 22.8.2024 10:02 | ||
Německé, rakouské | KTM 1090 Adventure R servis | 10 | 24.7.2024 11:48 | ||
Německé, rakouské | KTM 1190 Adventure, vykon, motory... | 313 | 29.5.2024 18:26 | ||
Zážitky z cest, rady | Přeměřování tachometrů | 67 | 7.5.2024 09:24 | ||
Opravy a údržba | KTM 1190 Adventure R - prolíná spojkové hadice | 12 | 19.3.2024 11:02 | ||
Opravy a údržba | Jaký vzduchový filtr pro KTM 1190 Adventure R | 8 | 23.10.2023 10:41 | ||
Enduro & funbike | Jaký (nad) litrový zábavný enduro | 611 | 12.9.2023 14:57 | ||
Hledám, potřebuji | Jakou baterii pro KTM 1190 Adventure R | 17 | 27.8.2023 17:49 | ||
Enduro & funbike | Quickshifter | 0 | 22.7.2023 20:14 | ||
Enduro & funbike | Nahrání klíče ktm 1190 adventure R | 4 | 27.6.2023 12:42 | ||
Enduro & funbike | šponovák rozvodovej reťaze DirtTricks | 1 | 2.6.2023 13:15 | ||
Silniční cestovní | ContiTrailAttack | 12 | 16.5.2023 21:18 | ||
Silniční cestovní | KTM 1190 Adventure R | 3 | 7.5.2023 21:54 | ||
Silniční cestovní | Reset chyby u KTM 1190 adventure R | 2 | 21.4.2023 22:48 | ||
Enduro & funbike | Přídavný ventilátor chladiče | 11 | 2.4.2023 01:30 | ||
Pojeď taky | Maroko Duben 2023 | 3 | 25.2.2023 16:35 | ||
Výběr moto | KTM - dostupnost náhradních dílů | 38 | 14.12.2022 20:42 | ||
Německé, rakouské | KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek | 211 | 27.5.2022 15:48 | ||
Enduro & funbike | Rozechvění 1190 R | 45 | 17.5.2022 08:20 |
Karel Táborský o její následovnici 1290 SAR tvrdí, že umí všechno a přitom nic nešidí. Tahle umí vše...
Velká motka s úžasným motorem a porfektním podvozkem!
Splněný sen... Doufám, že spolu prožijeme mnoho pěkného.
Všichni vědí, že je ošklivá, nespolehlivá a nepoužitelná s nevyužitelným výkonem. Takže vystrčte fr...
Sednout a objet zeměkouli za 80dnů
Velké sportovní a cestovní enduro.
Konečně ta pravá ( i když to jsem si říkal u všech mých motorek :) ) Na silnici, do terénu, prostě ...
Konečně opravdu velká motorka.
Motorka bez limitů, tady opravdu záleží co zvládnou gumy. Já končil v 247 protože byl silný protivít...
Skvělá universální mašina, která má hranice pořádně daleko.
Aktuálně nejlepší stroj co jsem kdy měl
Úžasná , neskutečná, prostě Rakouská bestie!! Nemám na tu motorku slov a ještě se jí docela malinko...
Je to prostě oranžová bestie, ale s neskutečným fun factorem.
Chtěl jsem změnu oproti čtyřválcovým japoncům, chtěl jsem něco pohodlného, výkonného a něco co zvlád...
Tenhle bike se prostě povedl, svý chyby sice má, ale kdo ne...
Velke cestovni enduro s moznosti jizdy i v terenu.
Sednout a objet zeměkouli za 80dnů
Karel Táborský o její následovnici 1290 SAR tvrdí, že umí všechno a přitom nic nešidí. Tahle umí vše...
Velmi silná a velice pěkně ovladatelná motorka.
KTM 1190 Adventure R ( krásný vzhled a vykon )
Po přibližně roce používání jsem přišel na pár věcí, které by tyto kufry udělaly ještě lepší. 1) ...
Brzdovka, spojková kapalina, TPMS OFF Největší bolák odstraněn - hlášení TMPS trvale vypnuto [lo...
Nové, upravené ABS Kroužky ke korekci odchylky tachometru. Originální nastavení = +10 - 12% od reá...
Výfuk jsem nekupoval nový a bylo znát, že vata nebude v nejlepším stavu. Takže opatrně odvrtat nerez...
Po seznámení se s aktuální nabídkou kufrů na trhu a zvážení pro a proti padla volba na boční kufry o...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.1/10 |
Průběh výkonu | 8.9/10 |
Vibrace | 6.9/10 |
Převodovka | 7.7/10 |
Mechanická hlučnost | 7.0/10 |
Zvuk | 8.6/10 |
Spolehlivost | 8.2/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.1/10 |
Těsnost tlumičů | 9.1/10 |
Tuhost rámu | 9.2/10 |
Jízda | |
Sport | 7.5/10 |
Město | 6.2/10 |
Cestování | 9.1/10 |
Terén | 8.3/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.5/10 |
Ceny servisu | 4.8/10 |
Servisní síť | 6.1/10 |
Dostupnost dílů | 7.4/10 |
Nabídka doplňků | 8.5/10 |
Servisní intervaly | 8.1/10 |
Terén | |
Brodivost | 8.0/10 |
Výška | 8.2/10 |
Ochrana motoru | 6.9/10 |
Skoky | 5.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.4/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.4/10 |
Ochrana jezdce cestování | 7.8/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Triumph Tiger 1200 XC | Nakonec zvítězila všestranost a možnost jí vzít i do terénu. |
BMW R 1200 GS | Už jsem jí měl a chtěl jsem zkusit něco jiného. |
Triumph Tiger 800 XC | Nějak mi nesedl vzhled motorky. |
Honda CRF1000L Africa Twin | Určitě super motorka, ale tak nějak mě nezaujala jako KTM, navíc mě lákalo vyzkoušet poprvé něco jiného než Japonce.Myslím si ale, že nějakej mladší kousek jednou zkusím osedlat. |
KTM 1090 Adventure R | Malý výběr s nízkým nájezdem, nakonec jsem našel super nabídku na 1190, kterou jsem vzal |
KTM 1090 Adventure R | Když už, tak už... |
BMW F 850 GS | Typicky mírně bezpohlavní stroj. Na svůj objem poměrně vytučnělý, ale stejně jako třeba Africa velmi uživatelsky přívětivý. Navíc za poměrně atraktivní cenovky v poměru k výbavě a staří. |
Honda CRF1000L Africa Twin | Strašně příjemná motorka ve všech možných polohách. Naprostý dostatek výkonu, výborný podvozek a třeba v červené i velmi pohledná. Bohužel, jak člověk jednou propadne oranžové... |
KTM 890 Adventure R | Zatím stojí moc peněz, ale myslím, že nakonec na ni skončím. Krom šotolinových vypalováků (takových těch vyloženě rally sekcí) je totiž ve všem naprosto jinde než 1190. Váha, obratnost, terénní prostupnost. Jen ve dvou už to na ní není taková hitparáda. |
KTM 1190 Adventure | Naskytla se příležitost koupit pravidelně servisované R-ko v krásném stavu od člověka co bydlí pár kilometrů ode mě, tak bylo rozhodnuto. |
KTM 1290 Super Adventure R | Zrovna nebyla žádná v tak dobrým stavu |
Honda CRF1100L Africa Twin | Nedostatek ojetin. |
Honda CRF1000L Africa Twin | O dost menší výkon a podle mě pořád dost vysoká cena, časem by mě asi omrzela. |
Yamaha Tenere 700 | o téhle jediné jsem uvažoval jako o funglovce, ale pořád jsem váhal nakonec nekoupil kvůli nádrži - myslím že by mohla být o 2-3 litry větší a hlavně se mi nelíbil ten uzávěr |
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Spo | nebyla žádná zajímavá k mání |
BMW F 800 GS Adventure | byla zajímavá nabídka, ale KTM mi přišla taková zajímavější |
BMW R 1200 GS Adventure | zbytečně drahé i jeté kusy |
KTM 990 Adventure R | nakonec při podobné ceně vyhrál mladší ročník |
KTM 1190 Adventure | Chci co nejčastěji vyrážet i mimo zpevněné cesty a na to je R-ko určitě vhodnější.. |
Honda CRF1000L Africa Twin | Nakonec rozhodly větší sympatie ke KTM, servis přímo u nás ve městě a hlavně podle mě kvalitnější komponenty oproti Africe... Ale nesvezl jsem se na ní, takže kdo ví :-) |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW R 1200 GS | Nedělá se s kardanem. Už jsem asi trochu zpohodlněl :D |
KTM 1290 Super Adventure R | Výrazně horší průběh motoru. |
KTM 1190 Adventure | Asi rozhodlo 21 přední kolo a malý výběr.. navíc tato moje má malý nájezd km |
BMW R 1250 GS Adventure | Řetěz vs kardan a savle vs telelever |
Honda VFR 1200X Crosstourer | |
KTM 1190 Adventure | moc vysoká a nemá elekr. podvozek.Navíc po předchozích zkušenostech s KTM 990 S jsem zjistil že mi je taková motorka k ničemu když všude vyjedu jen já a ostatní (GS a podoné) zustavají po kopcem ;-) |
KTM 1190 Adventure | Musel bych přihodit dalších cca 50tis.Kč, tak jsem eRko oželel. Drtivou většinu km navrtím po silnici, tak mě to snad nebude mrzet. |
BMW F 800 GS | cena |
Ducati Multistrada 1200S | Kvůli financím přicházely v úvahu první ročníky a vzhledem k některým problematickým aspektům, vlastním KTM, co jsem se dočetl zejména na fóru, jsem KTM radši zamítl. |
KTM 990 Adventure R | Vysoká poruchovost ... |
Yamaha XT 660 Z Tenere | Sháním pořád někoho, kdo mi jí nechá za 150000, tak kdyžtak pište, díky ! |
KTM 990 Adventure / S | Finance. Nakonec ale i důvod, že 990 je poslední z rodu těch nepřeelektrizovaných. |
Honda CRF1000L Africa Twin | |
Honda CRF1000L Africa Twin | divočák |
BMW R 1200 GS Adventure | |
Triumph Tiger 1200 XC | Absence kardanu, a špatné zázemí pro provoz v místě bydliště |
KTM 1190 Adventure | ... byla by byvala lepsi, ale byla moc draha, je dalsi v poradi na cekaci listine |
Ducati Multistrada 1200S | Zklamal mne její vzhled naživo a hlavně jsem se nesešel s jejím sedlem. To ovšem neznamená, že by to byla špatná motorka !!! |
Yamaha XT1200Z Super Tenere | Nesplňoval moje požadavky na výbavu a motorem je v trochu jiné dimenzi. |
Honda VFR 1200X Crosstourer |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2014 | Kolecko75 | 14_3206190_en_rm-119.pdf | 64 MB | |
2013 | Kolecko75 | 13_3206161_en_rm-119.pdf | 64 MB | |
2013 | Kolecko75 | 13_3211956_cs_om.pdf | 2.7 MB | Návod k obsluze |