PROFIL MOTORKY

Yuki TR 250 (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník cider
Vloženo 10.10.2017
Aktualizováno 10.10.2017
Zobrazeno 2 288x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Čína, enduro LF 250 GY 7, motor Lifan s dvaceti poníky, cestovní devadesátku ale udělá hned.

Více fotografii

První dojmy - Zdá se dost velká, ale proti XT je to lehký prcek. Dobrá akcelerace, slabší zadní brzda. Chrastila převodovka a řetězka, nic jsem s tím nedělal a jezdí doteď. Kdyby se zvuk měnil, odvezu ji do Ozdravovny motocyklů a pan Ponca ji napraví.

Motorku bych doporučil pro - Každému, kdo se rád sveze na motorce.

Doplňky na motorce - Motokrosová řidítka, plecháče přepleteny na hliník, předělaná poloha stupaček a délka sání přetryskováno, výztuhy kyvky

Recenze

Proč tenhle stroj? Nejdříve snad k jakému účelu. Nechci se prát s velkou váhou při manipulaci při garážování, supersport ani čopra nevyužiju, kombinéza mi připadá nepraktická. Skůtr byl fajn, ale není nadto dát ruku z plynu, nechat brzdit motor a zabublat do výfuku...
Čtyřtaktní jednoválec chlazený vodou má docela dobrý zvuk i s původním, trochu upraveným výfukem. Přední brzda při krizovce v přímém směru spolehlivě zvedne lehký zadek a zastavíte se rozkročmo až o víčko nádrže. Podvozek je upravený, nekroutí se, ovladatelnost vzhledem k váze výborná. Jen je potřeba od začátku si zvyknout na živost a nespěchat - tam kde říznete autem zatáčku třeba sedmdesát, můžete být na motorce dlouzí, obzvlášť když nejde najet ideální stopa nebo je něco na silnici, v protisměru a tak. Spolujezdec na delší trasy nevím, od toho je auto.
Úložný prostor - kapsa na blatníku, zatím nikoho nenapadlo podívat se, co je uvnitř a vzít si to. Jinak jezdím s malým ruksakem, většinou ne na zádech ale obráceně vpředu. Hodím tam přilbu, bundu a rukavice, to celé někde po dohodě pod pult nebo lavici a je vystaráno. Poruchy zatím nula, vše vychytal předchozí majitel /nová spojka, ložiska, uchycení rozety ap./ Servis a náhradní díly jsou zajištěny za rozumnou cenu. Cena jukiny nepřesáhla to, co dal kamarád ve značkovém servise za vcelku běžnou opravu a seřízení svého čtyřválu.
Enduro se v lehkém terénu cítí nejlépe, chtělo by to však mít obuty špalky. Ale kolik toho najedeme v terénu v porovnání se silnicí, že? Proto Mitas se silničním vzorkem viz foto je takový rozumný kompromis. Ale bacha na bláto nebo mokrou trávu!
Dálnice je nuda, dá se přežít. Nejlépe okresky, zatáčky, ve městě taky paráda. Opět si vychutnávám dopravní závary, lehká motorka se vždy nějak proplete. Třeba i po poli, nebo ji prostě jako chodec tlačím, třeba jednosměrkou, parkování není problém. Při předjíždění stojící kolony se musí vždy počítat s naštvanými řidiči plechovek, že naschvál otevřou dveře. Spotřeba podle předchozího majitele 2,8-3,2 l/100km, víc motor vytáčím a spotřebu neřeším. Škoda, že display nemá dení počítadlo - má sice kontrolku, takhle není dopředu jasný, kdy zajet k pumpě. Dá se řešit cyklocomputerem, jsem líný ho instalovat a hlavně pořád sundávat z držáku.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Hery22
Hery22 napsal 10.10.17 v 18:46 10b.

je vidět že si svůj stroj užíváte přeju spoustu šťastných km

Více komentářů



TOPlist