PROFIL MOTORKY

Yuki TR 250 (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník MaRkEnCZE
Vloženo 27.7.2020
Aktualizováno 31.5.2021
Zobrazeno 1 699x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Yuki jsem vybral primárně kvůli ceně a pozitivním ohlasům od majitelů.
Sháněl jsem obecně nějaký dualsport do 30k což je docela problém, když člověk nechce koupit "vylágrovanou" motorku co objela půl zeměkoule.

Více fotografii

Výška jezdce: 195 cm

První dojmy - První projížďka byla celkem fajn. Motorka hezky zrychlovala, zvuk docela ušel na sériovej výfuk (po vykuchání to beru zpět), motor měl sílu. Tak mi to teda přišlo, protože za uplynulý 2 roky jsem jezdil jen na jawě 175.

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny kdo se chtějí vrhnout do motorek, ale nemají nějak extra peněz. Je to jednoduchá mašina, s jednoduchou údržbou.

Doplňky na motorce - Digitální teploměr vody,
Žlutá fólie na předním světle,
Odstraněné "katalyzátory", nalakovaný a omotaný výfuk,
CNC páčky,
Delší zrcátka,
Nové gripy,
Lepší přepínače

Recenze

Tenhle víkend jsem dokončil všechen servis co jsem chtěl udělat. V průběhu jsem na motorce najel do 500km.

Hned první problém byl ucpaný karburátor, od minulého majitele byla špatně nastavená směs, takže nemusel používat sytič. Na bowdenu od sytiče se zatím udělal nános bordelu, který totálně zacpal karburátor. Po asi dvaceti pokusech o vyčištění jsem koupil nový a ušetřil si další trápení mě i startéru.
Hurá, jezdíme!
Hned další investice byly gumy, na motorce byly ještě původní z fabriky (12 let starý čínský gumy, jaký asi byly). Povedlo se mi v akci ulovit conti-escape od continetalu, takže vyšly na stejnej peníz jako mitasky mt08 (chtěl jsem nějaký 70/30 stejně v okolí neznám moc míst na terén a první to chce zvládnout silnici).

Byl bych rád kdyby tady výdaje skončily. jenže v tom začala dělat problémy spojka, resp. vypínací tyčka spojky. po rozdělání motoru se ukázalo, že se jim v Číně moc nepovedla jeden její konec se uvolnil a začal se zakousávat do těla. (Je to vlastně tyčka ze 2 materiálů, nějaký tvrdší kov a hliník, tělo je z hliníku a do něj jsou napevno zalisované zaoblené tyčky).
Provizorní řešení tedy bylo vložit pod tu vykousanou kuličku z ložiska a zkusit sehnat novou. A to byl další problém, na yuki shopu jí nemají, nikde jinde jsem díly nenašel a i když jsem zjistil, že motor je vlastně kopie suzuki gn250, tak jsem na ní nemohl sehnat potřebný díl. Nakonec se povedlo, za "hromadu" peněz (chápej 500 za debilní tyčku, která rozlepuje spojku)
Tu jsem tenhle víkend vyměnil se spoustou dalších úprav a oprav.

V tuto chvíli jsem na motorce udělal nebo jí koupil následující.
3L oleje (shell 10w40)
1 olejový filtr
olej na řetěz
olej na vzduchový filtr
svíčku
vypínací tyčku spojky
chladící kapalinu
teploměr na kapalinu
karburátor
pneu
brzdovou kapalinu
zadní obložení (při prvním rozdělání motoru jsme špatně seřídili zadní brzdu, která přibržďovala a po cestě do práce to odnesly destičky)
cnc páčky
el. přepínače
delší zrcátka
plasty a sedlo
řídítka
baterka
---
Máme tu rok 2021, konkrétně poslední květen a já jsem oficiálně zahájil sezónu.
Bohužel, to bylo až teď protože jsem si na sebe vymyslel spoustu pastí v podobě úprav. (páčky, elektrika, plasty, sedlo - vlastně skoro komplet motorka)
Nejhorší bylo předělat přepínače, musel jsem z nových ustříhat konektory, rozebrat je a zjistit zapojení kabelů. To stejný jsem musel udělat i u původních. Chvíli mi to dalo, ale nakonec všechno funguje (kromě chcípáku, bohužel).
Další dost zásadní věc byly nový řídítka. Starý mi celkem seděli, ale byli trošku ohnutý a dovádělo mě to k šílenství (ohnutí jsem si způsobil sám).
Všechny práce jsem započal někdy na začátku května, ale v průběhu nebyl moc čas, takže jsem dělal kdy jen to šlo.
V zásadě jsem udělal všechno co jsem chtěl, teď mě čeká jen vyměnit blinkry za LED a vyrobit nějaký kufry.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
acica1962
acica1962 napsal 24.07.21 v 10:37 9b.

Ahoj,mužeš mi poradit?Mám Yuki 250 SM,spojka mi přestala vypínat,byla vyměněna tyčka spojky,ale asi po 250 km,znova nefunguje.Co s tím? Dík za každou radu.

Targus
Targus napsal 31.05.21 v 13:37 10b.

Pár menších postřehů.

Při koupi oleje neřeš výrobce, nýbrž viskozitní třídy. Olej třídy 10W40 se nechá sehnat i za 60 Kč / litr.

Pokud jsi řídítka ohnul pádem, musejí jít narovnat. Chce to jen kousek rovné plochy, křídu na malování značek, pásmový metr, pořádný svěrák a do něj hadr, aby sis neodřel chrom nebo lak.

Na trhu se objevil sprej s názvem čistič karburátorů. Byl jsem k němu velmi skeptický, prodávající mi jej doslova vnutil. Nicméně oněch utracených 150 Kč nelituji. Minimálně s ním lze perfektně čistit karbon z pístu.

Ať ti to jezdí, kluku...

Kulasec
Kulasec napsal 31.07.20 v 08:22 8b.

Díky za sdílení zkušeností. Snad už Ti bude sloužit bez problémů.

Více komentářů



TOPlist