Tak jsem si koupil další TRXo!Je to dost divný,když jsem chtěl TTRo.
Už ho sice v databázi mám,ale bude to jinej příběh ...
Motorka koupena od OnDre (Praha 1-Holešovice)
Výška jezdce: 186 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha TT-R 600: důvod neuveden
První dojmy - Motorku jsem kdysi stavěl pro kamaráda podle jeho přání.Vzhled je dost radikální na streeta a orgány na STK pro to nemají pochopení.Tak že to musím nejprv trošku upravit abych to mohl alespoň přihlásit a pak to překopu podle sebe...
Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo dokáže ocenit vlastnosti a přednosti Yamahy TRX.Má své kouzlo...
Doplňky na motorce - Obrácené vidle,brzdy Brembo,kotouče 320mm,radiální brzdová pumpa Brembo,KaN filtr,stavitelné páčky,výfuky Indi racing,potah nádrže Bagster,víčko nádrže ,nádrž v chromu,rolny v kyvce,padací protektory...
Recenze
Motorku jsem si nevybral,ona si mne našla sama...
Rozborka,udělal jsem z toho trošku socka verzi oproti tomu jak vypadala když jsem ji koupil.Já toho tolik nenajezdím,tak jsme to trošku přešroubovali s Marwinem,pač on toho najezdí víc tak všechny ty fajnovosti využije.
I tak je ale seriovka oproti této žebrák.
Přední vidle SZR +upravené vnitřnosti. Brembo brzdy,320mm kotouče,opletené hadice Wenhill,tlumič řízení,radiální brzdová pumpa.
Nerezové svody,karbonové koncovky Sharon,
Podsdlový rám převařenej,Vzhled se neustále Vyvíjí podle toho co zrovna seženu za díly...
V současné době zrepasované karburátory a přemýšlím o kytu Factory nebo Dynojet.
4.4.2021 Trochu jsem se zas pohnul.Vyleštil jsem límce na ráfkách,chystá se barva na středy a budeme obouvat Micheliny.Zjistl jsem že brzdové destičky na předku a řetězovka jsou k.o.,tak že další investice
červen 2023 Přišel za mnou kolega v zaměstnání, že pojede s bráchou do Brna na okruh a jestli nechci taky. No jasně že chci,ale na čem?Gpz 500s-tu bych asi zahodil typuju nejdál v nájezdu na stadion.Tak Gadživu?...s autobusem na okruh,no už vůbec né! A jelikož jediný můj další stroj který dokáže jet víc jak 150 je TRXo,tak bylo celkem rychle rozhodnuto. A jelikož potřebuju na dokončení několikaleté stavby pořádnej kopanec do zadnice,tak tohle bylo jak s kovovou špičkou.Během měsíce jsem stihnul vše potřebné dodělat, zařídit si registrační značku,i technickou prohlídku jsem dva dny před odjezdem absolvoval . Večer jsem se po sedmi letech nasoukal do kombinézy a jel jsem nakroutit pár km abych na tom alespoň uměl sedět .Vše dopadlo dobře,tak jsem namazal řetěz a pro jistotu vyměnil olej,aby mi v tom ještě nedej bože nezabouchalo.
Máme za sebou 2x 25minut a byl to neskutečnej zážitek!!!No a jelikož se mi na okruhu nějak zalíbilo, tak je TRXo na prodej a na drbání po okruhu jsem pořídil Daytonu
Krásná
tvl .. mě bavíš , a tvoje projekty taky .. čím dál víc :) jako taky nevydržím jezdit na origo motorce , ale takovej radikál nejsem . držím palce na STK , páč to asi budeš potřebovat a jsem zvědavej co z toho stvoříš