PROFIL MOTORKY

Yamaha TRX 850 (1996)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník SojkinXR6R
Vloženo 23.7.2019
Aktualizováno 3.5.2022
Zobrazeno 2 330x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


motorka co nepřekypuje výkonem, ale svým charakterem..

Výška jezdce: 169 cm

První dojmy - První dojmy ani nevim, znal jsem víceméně jen jeden válec, tohle má dva :D takže sem s tim byl spokojenej :)

Recenze

Zarytej bahňák a endurák, co po letech strávenejch ježděním zastrčenej v lese, začal pošilhávat po něčem jinym, než je jeden válec :) proč ne, že jo :D ALE ...
Neni to jen tak, když se člověk dneska podívá na silnici, tak ono vlastně neni o co stát...počínaje kvalitou našich cest a konče bezohledným honěním ega blbců v plechovkách... / Ne že by to motorkáři nedělali, ale to tady nebudem psát, že jo :D / Tak sem si postěžoval a můžem jít dál :D
Zkrátka lesní smečka se ztenčovala až natolik, že nebylo pořádně s kým jezdit. Nuž přišla myšlenka, pořídit si něco na silnici. Kamarádi na asfalt byli a jsou, jen já sem byl vždy večer u stolu od bahna :D tak sem si řekl, že to změním, že chci něco, s čím se jich budu moc držet a nebudu přitom trápit jednoválec. Volba byla jasná, velkej/větší dvouválec !! řadovej 4V a vytáčení do nesmyslu mi nic neřiká - z lesa sem si přinesl choroby jako hravost, hbitost, ovladatelnost a agilitu a jezdit 200 rovně asi neni můj šálek kávy, k tomu ještě ty zalomený řidítka, no škoda mluvit, nic pro mě. řadovej 3V a jeho charakteristika už je lepší, ale pro mě, na začátek, pořád přehršel výkonu a možnost výběru malá.
Takže sme u toho 2V, tam, kde sem chtěl být... Duke 990, nebo SMko...nekompromisní kandidáti s ještě nekompromisnějším sranda faktorem, ale na co, když si to chci teprv ošahat, samozřejmě i finančně bych to musel nějak splácat...a to se mi nechtělo.
Kamarád tuhle TRX 850 dovezl už ani nevím od koho, jel někam prodat motorku a vrátil se s tímhle, co bylo po cestě. Vždy sem se na jeho novej přírůstek zašel podívat, když něco dovezl, ale nic mi to neříkalo...až do doby, než dotáhl tohle... dvouválec !! Svezl sem se na tom a bylo to jasný, nebylo co řešit, začal sem dávat dohromady peníze a motorka mi začla řikat pane. Zaplať pán bůh za ty rovný endurový řidítka, co tam někdo nabastlil, poňáč to pro mě byla další zásadní věc.
Motorka byla zřejmě padená, proto ta lehká přestavba, ale vše je nadmíru úhledné, originál šroubky apod, vše zachováno a někdo si s tim moc pěkně pohrál, krásný lak atd.. Předek - brzdy, vidlice a horní brýle jsou z Yamahy R1. Prdel zřejmě Yamaha Thundercat. Tlumič řízení LSL. Po kapotáži ani zmínka :) Světlo Hornet :)
Za měsíc a půl jsem na tom najel 3tis km, seznámení proběhlo na výbornou a ikdyž mám už chuť na nějakých 15-20k navíc, ten zvuk přesazený kliky a motoru charakterem Véčko, mě vždycky dostane a jen tak se přistihnu, jak se do tý helmy vždy ušklíbnu :)
Spotřeba je 5-6L, ovladatelnost super.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kuzmič
kuzmič napsal 30.07.19 v 12:44 10b.

Satanský stroj... A hezky udělaný...

Martyp
Martyp napsal 29.07.19 v 09:24 10b.

A budeš na ní dávat v zimě zase hřeby, jak je tvým dobrým zvykem?

mates3
mates3 napsal 27.07.19 v 19:15 10b.

nejlepší trx 850 co jsem viděl, jízda na ni oproti standartní je především díky přední vidle z R1 super

LuckyLoser
LuckyLoser napsal 27.07.19 v 08:10 9b.

TRX je srdcovka.

CryingDragon
CryingDragon napsal 27.07.19 v 02:34 10b.

no jo Véčko a jeho zvuk i chod

Více komentářů



TOPlist