Lehká Honda s kardanem, čtyřválcovým motorem a úžasným zvukem.
První dojmy - Jelikož je motorka starší, je potřeba na to myslet a něco jí i odpustit. Nedosahuje samozřejmě tuhosti nových motorek. Nicméně má kardan, velké plus kdy není třeba se o nic dalšího starat. Má nádherně kultivovaný čtyřválec, chlazený vzduchem a olejem. Krásný zvuk a hlavně za jízdy je tichá. Palubka s LCD ukazatelem stavu paliva a rychlostního stupně. Tehdy to asi muselo být hodně kosmické :)
Motorku bych doporučil pro - Klidný jezdec, kdysy se na tom asi rajtovalo pěkně, ale dnešní mašiny jsou jinde.
Doplňky na motorce - Zatím nic
Recenze
CBX jsem měl možnost koupit za slušné peníze, to byl asi první důvod. Před nákupem jsem jezdil na NTV650 Revere a věděl jsem, že motorku z řetězem už bych bral jen zadarmo. CBX má kardan, takže to bylo OK. Musí se na ni opatrně, je to už starší dáma, ale je tichá, krásně táhne, slušně brzdí. Problém je v základu s úložným prostorem, není prakticky žádný. Sedlo je na pevno, nic se pod nej uložit nedá. Pod zadním blatníkem je malá přihrádka na nářadí, od které moje motorka nemá kryt, takže zatím nepoužitelné. Spotřeba zatím měřena jen na krátké vzdálenosti, ale lehce pod 5 litrů. V tomto směru spokojenost. Jelikož si ji zatím jen oťukávám, maximálně jsem jel asi 120km/h a motor se snažím nevytáčet. Jízdu zhodnotím po větším nájezdu jako doplnění recenze. Posez je pro mou postavu pohodlný, měřím 175cm, takže spíš pro menší postavu jezdce.
Edit1: Po cca 400km. Dojezd na jednu nádrž je okolo 300Km. LCD ukazatel paliva první ujetou stovku skoro nezaznamená. Tváří se, že má stále plno. Po stovce začne mizet. Okolo dvousetkilometrů je ukazatel někde u půlky a okolo třista je jedna až dvě čárky. Po dvěstě kilometrech mě docela bolel zadek. Uvidíme jestli se rozsedim :). Motorka se vlní a kroutí.
zdar...je prostě překrásná viď..?
Super starší dáma...ať Ti dělá radost...
...
Díky