PROFIL MOTORKY

Honda XL 600 (1985)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník wáca
Vloženo 11.11.2018
Aktualizováno 11.6.2022
Zobrazeno 1 215x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Klasické enduro, které si svým designem zaujme ještě dnes.

Více fotografii

Výška jezdce: 195 cm

První dojmy - Už jsem měl jedno, takže jsem věděl do čeho jdu.

Motorku bych doporučil pro - V dnešní době asi už jen pro toho kdo jí bude mít spíš jako veterána na občasný výlet.

Doplňky na motorce - Doplňky žádné nejsou a ani nebudou, nechám to v origo stavu, jen musím sehnat chrániče na ruce, které chybí a přestříkat to do origo barev.
Chtěl jsem červený motor, ale ještě nejsem rozhodnutý do kterých barev pujdu.

Určitě jí koupím teploměr na olej místo měrky v rámu a když seženu nějaký pěkný chladič, přidal bych ho tam možná taky.

Recenze

Prostě se mi líbí a je to pěkný veterán který neztrácí na ceně a ani na kráse.

Motor nejede, brzdy nebrzdí, podvozek nefunguje. Pár koníku by to mohlo mít navíc, apoň jako verze R která je prostě pocitově silnější a dravější.

Od původního majitele jsme to vezli s kámošem po ose 150km což bylo asi nejvíc co jsem na této motorce v kuse jel. Nejlépe se cítí na silnicích 2.-3. třídy jelikož cestovní rychlost je ideální 90-100km/h pak je moto vytočený přes 5,5tis ot.
Dost na motorce fouká, jelikož nemá žádné plexi, takže to chce i lepší přilbu.

Majitel byl menší postavy, tak na zadním tlumiči to bylo puštěný dolu, takže to vypadalo jako pitbike, navíc při mé výšce 196cm
Musím teda zadní ružinu utáhnout a možná jí vyměnít za starou pružinu z XRV, která by mohla být tužší, ovšem pokud se tam vejde.

Servis:
Určitě mě čeká olej, dávám 10w40 + vyčistit sítko v rámu a nový filtr.
Zadní brzda se zasekává tak uvidím jestli už není sjetá a na přední brzdě je moc kapaliny a kolo se nechce moc volně točit, takže vyčistit pístky a dát novou kapalinu.
Při tom se kouknu na ložiska v kolech a kouknu jestli není nějaká velká vůle v přepákování pod tlumičem. Když bude OK tak jen namažu přepákování, jelikož na starých endurech výrobci ještě přemýšleli a dali na každou kost maznici a myslim že jsou maznice i na kyvce.
Pak ještě zkontroluju vůli v krku řízení a změřím dobíjení.
Vyčistit a promazat šnek náhonu tachometru u kola a zjistit proč nefunguje otáčkoměr, který prý dřív fungoval, ale jak měl pán moto v servisu tak od te doby ne, tak doufám že bude jen někde špatný kontakt.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Simitom
Simitom napsal 11.11.18 v 14:21 10b.

Jak tě znám, bude z ní mazel.

p.epanica
p.epanica napsal 11.11.18 v 12:45 10b.

...

Marv84
Marv84 napsal 11.11.18 v 12:02 10b.

Více komentářů



TOPlist