Žádná leštěnka, prostě ideální na pí...iny.
První dojmy - 200 kilo není na žádný trial, ale když na youtube člověk vidí co to dokáže s pořádnýma gumama a s odborníkem za řidítkama, tak ho to nakopne aby trénoval a pak zjistí, že to v terénu zvládne opravdu hodně, rozhodně to není jen na polní cesty.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo nehledí jen na tabulkové hodnoty, má rád neurvalý projev motoru a nevadí mu na jaře rozebrat a vyčistit karburátory. Samozřejmě taky pro toho, kdo za terénní motorku nemůže nebo nechce jen tak vyvalit 100 a více litrů a baví ho pozorovat majitele nových a úžasných terénních motorek, jak zírají, co s tou starou plečkou dokážete.
Recenze
První XL 600 mi ukradli, to jsem měl krásnou leštěnku s maskou se dvěma kulatýma světlama ala Dakar. Druhou jsem koupil za třetinu ceny té první a taky to na ní je vidět, ale o to méně mi vadí, když s ní někde v lese lehnu, prostě jí zvednu, narovnám zrcátko a jede se dál. Když jsem zkoušel jiné jednobuchy, tak mě zarazilo, jak jsou oproti Hondě kultivované, asi mají mnohem větší setrvačník, XL-ko při otevřených šoupátkách přestane mlátit do řidiče až tak od tří tisíc výš. Jednoválec má jednu dost hustou ( nechám na každém jestli dobrou nebo špatnou ) vlastnost, když v nízkých otáčkách hodně prudce přidám plyn, tak kvůli ztrátě podtlaku v sání prostě vynechá, nebo zdechne nebo střelí do výfuku i když má v karburátoru akcelerační pumpu, která po poklesu podtlaku vstříkne benzín do sání, takže v nízkých otáčkách je třeba přidávat plynule. Mě se to líbí, protože to na jezdce dává trochu větší nároky a není to jen sterilní ježdění. Já mám přes 100 kilo takže pro mě není problém ji s automatickým dekompresorem v pohodě i nakopnout, ale startér je prostě pohoda, když mi to chcípne v nějaký krkolomný situaci, kde jsou potřeba obě nohy, nebo jen ta pravá. Přední vidlice lze dofouknout když jsou pružiny unavené, jezdec macatější a nejezdí jen po polňačkách, zadní tlumič má nastavitelný útlum i předpětí závitem. Brzdy jsou prostě takové, jaké se v té době dělaly, zadní bubnovka dokáže dát kolo do smyku, víc jsem od ní nikdy nechtěl a přední kotouč spolehlivě zabrzdí, není třeba mít nějaké obavy z náhlého zablokování kola při neuváženém použití páky. Na celodenní offroad vyjížďky typu rychlý špunty podle mě ideální motorka.
..je to rrrebel !!!
Jo starý dobrý kladiva...
Taky mne XL moc baví! Na poslední fotce vidim par strojů z "Krocana"