Motorka která je v klidu v těžkým terénu i na silnici. Nic pro ni není překážkou!
Výška jezdce: 182 cm
Recenze
V terénu jsem ještě nepotkal nic, co by XLko zastrašilo. Stačí jen namířit, zařadit za 1, pustit spojku a motorka se už o vše postará sama.
24.1.2010
Tahle motorka je asi opravdu nezničitelná a je i velmi univerzální. Má pohodlné sedlo, které netlačí do zadku ani po několika hodinách jízdy v kuse a prostupnost těžkým terénem je taky dobrá. Motor sice nemá příliš mnoho výkonu, avšak zátah je k dispozici už od velmi nízkých otáček. Důkazem toho je například to, že když se mi přetrhlo lanko plynu, stačilo jen mírně zvednout volnoběh, a na trojku, rychlostí asi 50 km/h ,nebyl problém dojet asi 15 km zpět domů. Motor je velmi dobrý i v terénu, tam si člověk nemusí dávat stále pozor, jaký má zařazený rychlostní stupeň, jelikož výkon a kroutící moment, kterým motor disponuje, je podle mě rozložen bezvadně a motor zabere kdykoli se otočí plynem.
Jízdní vlastnosti také nejsou nejhorší, přední tlumiče mají nastavitelnou tuhost a zadní je nastavitelný kompletně, včetně odskoku. Limity tlumení jsem potkal až po tři čtvrtě roku používání, když jsem s ní vyjel na motokrosovou trať, protože s váhou starýho šestikila by se asi musel stát zázrak, aby ty skoky pobraly, ale k jejich cti musím říct, že přední i zadní tlumiče byly nastaveny dost měkce. Největší problém u této motorky je již zmiňovaná hmotnost. Ta při jízdě v terénu může nezkušenému jezdci nadělit plné ruce práce, aby motorku udržel na cestě a dokázal bezpečně dobrzdit do zatáčky.
Celkově se dá říct, že při koupi této motorky člověk dostane hodně muziky za málo peněz. A nemyslím tím jen malou pořizovací cenu, ale i náklady na údržbu a provoz jsou díky velké spolehlivosti a nízké spotřebě benzínu velmi příznivé. Avšak její váha a fakt, že tato motorka nemá elektrický startér, z ní dělá hlavně v terénu stroj pro trochu fyzicky zdatnější a zkušenější enduristy.
Já ji mám bohužel už 1/4 roku v servise, ale moc se těšim až budu met zažitky jako ty
xjrpavel> njn, s pádem se počítá vždycky, když se jede mimo asfalt A většinou tak jednou do měsíce se i povede , ale to k tomu patří...Kdo nepadá, jezdí pod svoje možnosti
Edit: železa ne řeleza
Správná klasika, a určo dobrej kus řeleza, když pořád řádí. Tak 10 b a ať lítá dál. A opatrně. I když vy bahňáci jste na zem zvyklí, že jo?
Kucí bahňáci..