Vývozový model pro USSR. Jsou tam pevné stupačky, příprava pro brzdu sajdy, kryké zadní tlumiče a štítek v azbuce.
Doplňky na motorce - Zapalování VAPE. Doporučuji všem Jawám. Mám ho tam asi 14 let bez poruchy. Už ani navím, kde to zapalování na motoru je.
Recenze
Dvoutaktní 350-tka není pro každého. Nejede a ani moc nebrzdí (638 byla posledni s dvouklíčem) a k tomu ty kouřové efekty. Jako student jsem ji používal jako dopravní prostředek. Až jem měl auto, šla stranou a když přišly děti, zapoměl na ni. Před rokem jsem ji dopřál GO: motor, kyvka, elektrika, brzdy, rám v komaxu, ale na lak jsem nešahal. Až byla hotová, zjistil jsem, že je na mě slabá. Prodat ji ale nemůžu, mám ji 15 let.
S Jawou to je jako s ženou. Jednou se pro Ni rozhodneš a necháš si ji, ikdyž jiné mají větší brzdy.
Ahoj,
Mohl by jsi mi prosím vyfotit, jak vypadá příprava na sajdu? Konkrétně myslím jak je řešena zajištění brzby od sajdy na motorku.
Děkuji
Foto bude , jen trpělivost. Udělám něco podrobného (a foťákem).
A za tou slabou účiností brzd si stojím. Samozřejmě není obložení jako obložení. Cca před 14 lety jsem sehnal docela slušné. V malé rychlosti se přední kolo na čistém asfaltu i bloklo. Ale při zkoušce v klesání (100km/h) asi po 3 sec. slušného účinku výrazně zvadly (ale při běžném provozu 3 sec. silně nebrzdíš). Nyní při GO jsem dal nové a je to děs. Je poznat, že už si sedly (odjeto 1600km), ale nezastaví spolehlivě. Na sezonu musím pořešit.
Fotky! Fotky! Fotky!
Že 638 nejede a nebrzdí je kec, mám ji doma, jezdí suprově a brzdí skvěle.
fotky?