PROFIL MOTORKY

Kawasaki VN 900 Classic (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník FrBrKo
Vloženo 1.1.2019
Aktualizováno 27.1.2019
Zobrazeno 2 604x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8

Popis motorky


Vulkán je klasika, věděl jsem do čeho jdu.

Více fotografii

První dojmy - Chtěl jsem jezdit důstojně. Technicky na úrovni, ne však přetechnizovanou sviňu. Měl jsem strach, návrat po 22 létech, předtím jsem v 18cti sedlal 175 ČZ. Jsem fakt vysoký, dosáhnu i na kliku od dveří, tak jsem koukal i na výšku sedla

Recenze

Píši po sezóně, nadšené 2018 / 8tis km.
Kawa jako stroj nezklamala a nezklame. je skutečně hodná, když se zrovna nesnažíte se zabít. Dokonce jsem při prvních recenzích narazil na texty , že je pro dámu, ano, je hodná, ale není charakterem zženštělá. Má výkon, byť papír uvádí … a má i hmotu. To je důležité, pokud máte nějaké to kg navíc. Když jsem si jí kupoval, byl to emoční počin. Rácio jsem uplatnil na recenzích až den před platbou a nesplet jsem se. Jako tovární stroj je dle filozofie Kawy opravdu poctivá, tedy řemeslně. Ne , že budete klepat na blatníky zda jde o kov, to by jste se šeredně spletli . Já sem chtě surový stroj bez vlaječek, opěreček a jiných plexi kokotin, sorry. Cca měsíc jsem se učil nebýt překážkou v provozu, až jsem se rozhodl přidat k motoškole M. Lisého skrze Indián kolegy. Tam jsem se trochu rozkoukal do zatáček a přestal se bát těch strašných škrtacích zvuků, když padáte do zatáčky. Ostatně Indián kolega je trochu strůjcem mé koupě. Dávno, když jsme si povídali o moto a on jezdil klubově HD jsem mu povídal, že v Pardubkách jsem narazil na něco moc hezkého ( Indian ). Po roce, kdy jsem fakt už nevydržel a rozhodl se pro iracionální útratu hotovosti ( tak nazývám koupi stroje ), se kolega vyloupl na Scoutu a pověděl mi o Písku a M.Žižkovi. Jo jsou to chlapíci k obdivu, ale já hledal hodný stroj pro příležitostný nekatastrofický pád a hlavně, ty prachy. Mám furt ještě ponětí, kolik stojí paleta cihel a co se s nima dá udělat. Postupem jsem se pročetl přes léta upadku Indoše až na spojení se členů klubů z ameriky s japoncem na udržení tradice. Kawa jim ozdobila vulkána a vznikl VN 800 Drifter, znáte ? No a já skočil do VN 900 Classic , protože je fajn, moc fajn. Navíc se mi tak nějak líbí filosofie Kawy. Ovšem stále vzhlížím tam někam do reservace na rudokožce, to nepopírám.
Tak to máme co, teď ještě co s tím. Jak to jezdí jsem naznačil, skvěle!.
Samozřejmě se mi nemohl zamlouvat zvuk. To ne a tak jsem skrze jiného kamaráda narazil na zakonzervovaný nový pokad z půdy Homologovaný Leo Vince- Silvertail - Black Jack. Už se nedělá, škoda, protože ten jednosvod tomu sluší a ten zvuk , hmmm. Měl jsem prostě kliku. Už jen řídítka z Customu, jsou hezčí a lepší posez no a šup na zadek. Odstranění dvojsedla padlo, jsem ženat. Tedy zatím . Tak jsem koumal a narazil na možnost spojit tři cíle.
1 trochu okulatit a zhmotnit zadek s cílem udržet hmotu pod sedlem a při kopírování tvaru blatníku
2 být víc vidět. Jsem tím posedlý, protože jezdím i v textilu a reflexním kšírem na sobě
3 být schopen převézt alespoň něco
A vida, řešení Mutazu kufry. jen to zpracování a způsob kotvení, běs. Kompletně jsem si předělal tak, že jsem zmenšil mezeru mezi strojem a kufry. Přitom se povedlo nosný rám strčit do kufru a hlavně jsem tam zavedl i šťávu. Nechci nic na řídítkách. Už jen dvířka hodit do laku, aby to nebylo jak černá rakev a jsem spokojeným.

Jezdím bez powerComandru za cca 5,5 i když si občas zatáhnu. Střílím jen občas, rozumné a dokonce žádoucí. Brzdy jsou slabota, ale to víme všichni, že ??
Dlouhé cesty mne neděsí 500 v kuse OK a bez plexi se mi na svět kouká tak nějak lépe

Tak užívejte i Vy, stroj doporučuji, určitě!




























































………..
leden 2019:

Moje a Klárky - Červená Karkulka je fuč. Bylas skvělá společnice, nezapomenu! Koukej dělat radost v Chomutově, jak tady u mne. Přeji vše dobré, oběma.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Spai
Spai napsal 22.08.21 v 07:45

Ty kufry jí sluší

Long
Long napsal 06.01.19 v 17:15

Nádherná motorka, po které taky koukám. Zaujala mě Tvoje poznámka o výšce, můžu se zeptat, kolik měříš? Mám 2m a trochu se bojím, jestli se na ní "poskládám" a budu schopen zatočit, abych si nenarážel řidítkama do kolen . I když teď se skládám na Suzuki GSX 650F a taky žiju

zain1
zain1 napsal 05.01.19 v 18:26 10b.

Parada

GM76
GM76 napsal 05.01.19 v 16:25 10b.

Skvele napsane, nebavi me tady cist 5-strankove nesmysly, kdyz nekdo popisuje napr..sroubek na kole!! Pro koho je, jak te bavi, jak jezdi a doporuceni... parada a uzivej. Jen podotknu, dva kamose jsem letos presvedcil, ze musi mit HD Electra Glide, meli oba Suzuki Intruder 1500 a oba skvele koupili starsi 2008 za 220.000 a druhy 2010 za 300.000... jejich prvni dojmy po 3.000 km... jak jednou osedlas HD EG, nechces jinou... mam na nich najeto 40.000 km a nemenil bych... doporucuji

boneshaker
boneshaker napsal 05.01.19 v 08:42 6b.

No, říkat tyhle seriovce Custom? Ta pauza byla dost dlouhá.

Více komentářů



TOPlist