Hodná beruška, která umí být pěkná dračice!
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF 250L: žádný dobrý kus, drahé nebo moc otlučené (enduro...)
KTM Duke 125: moc slabá
KTM Duke 390: vyšší cena za kterou mi ten vzhled a posez nestál
První dojmy - První dojem? Ta je docela, trochu obrovská! Že má kosmetické vady jsem věděla. Kolik že je ten výkon?? Aha, to je dost. Dost na mou úplně první motorku.. Ale je hezká, designem si mě získala... Sednu na ni, výška akorát na mých 174 cm, řídítka jakbysmet, váha mezi nohama nebyla skoro cítit. Respekt z prvního rozjezdu snad ještě větší než z maturity. Jednička, plyn, povolit spojku a jedem.. Brzy kopu za dva, za tři, víc jsem zatím netroufla a zkouším první zatáčky. Je hodná a ladná říkám si... Zkouším brzdy, vše funguje a já pomalu začínám cítit jistotu, aspoň do doby, než se mi kouslo zadní kolo a já se dostala do smyku. Překvápko to bylo, avšak žádná panika, ta za řídítka nepatří! Naštěstí se kolo brzy chytlo a já dojela s nejvyšší opatrností k původnímu majiteli. Ano, i přes tu nepříjemnost s blbým řazením si mě motorka získala a já věděla, že na lepší motorku v nejbližší době nenatrefím.
Motorku bych doporučil pro - Pro ty, kteří mají rádi kombinaci pohodlnosti a dravosti :)
Doplňky na motorce - Páčky
Recenze
Nevím proč zrovna Yamaha a už vůbec netuším proč polokapotáž! Líbí se mi endura a motárdy, tak čím? U silničních motorek se mi líbí budíky spíše digitální. Tahle má digitální s ručičkovým otáčkoměrem, s červeným podsvícením, což je geniální! Nelíbí se mi dva ručičkové budíky, s čímž se pojí i přední maska. Jeden samostatný kulovitý reflektor, jaké mají starší typy naháčů nebo retra, se mi prostě nelíbí. Další z věcí, co mě svým vzhledem těší, je její sedlo. Jedno sedlo po "celé" délce s akorátním vyvýšením pro spolujezdce.
Najeto mám sotva 300 km, no ovladatelnost se zlepšuje překvapivě :D Chtělo by to se se ní pořádně rozcvičit na místech k tomu určených, protože ten provoz je šílený.
Kde se motorka cítí nejlíp: když se jede a motor se chladí :D Ne že by s tím měla motorka problém i v pomalém provozu... Jenže kvůli tomu hustému provozu v zatáčkách se necítím dobře já. Město mi jde perfektně, autoškola dělaná přímo v Brně, ačkoli jsem maloměšťák, mi velmi pomohla. Baví mě poznávat zákoutí Brna. :) Samozřejmě k ní patří řádná údržba. Zatím je to v procesu postupného zjišťování a zařizování, které neskončí, dokud s ní nebudu stoprocentně spokojená, nebo dokud jí nevyměním za [doplňte lepší model], což snad jen tak brzy nebude :)
Cestování s ní půjde snadno se 17l nádrží, spotřebou cca 5.5l/100, pohodlným posezem a možným přiděláním bagáže/kufrů.
Po 1500 km:
Beruška umí rychle létat! :D Na delší cesty mi přišla pohodlná, žádné vibrace do ruk, do sedla minimálně. Spotřeba se různí podle potřeby tahání za plyn 0:) S jízdními vlastnostmi se také lepšíme. Oceňuju plexi!
Moc vám to oběma sluší
Na to že si bola odhodlaná si porídit enduro, siahla si úplne po niečom inom, v tom máš môj obdiv. Určite si si vybrala dobrý cestovný motocykel vhodný pre každodenné jazdenie, tak nech ti robí samú radosť z každej jazdy. Samozrejme máš to u mňa za 10b
Sluší
Pěkná mašina přeji hodně najetých km bez nehod a dlouhou sezonu
taky jsem měl a dokonce i v červené ... ať slouží