
Velká cena naháčů A2: CFMoto 450NK vs. Honda CB500 Hornet vs. Kawasaki Z500 vs. ...
20.11.2024
20.11.2024
15.02.2024
14.05.2018
13.04.2017
11.11.2013
15.04.2013
09.04.2013
07.02.2024
25.08.2023
04.05.2022
03.04.2017
20.12.2016
08.11.2016
19.08.2014
23.12.2013
12.12.2013
25.05.2013
13.11.2012
26.10.2012
30.01.2012
2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2019 | 2020 | 2024 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||
Objem | 373.2 cm3 | 398.7 cm3 | ||||||
Výkon | 32 kW (43.5 koní) | 33 kW (44.9 koní) | ||||||
Výkon při otáčkách | 9500 ot/min | 9000 ot/min | 8500 ot/min | |||||
Točivý moment | 35 Nm | 37 Nm | 39 Nm | |||||
Otáčky při max toč.mom. | 7250 ot/min | 7000 ot/min | ||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||
Chlazení | Kapalina | |||||||
Uspořádání válců | Stojatý | |||||||
Počet válců | 1 | |||||||
Rozvod | DOHC | |||||||
Ventilů na válec | 4 | |||||||
Vrtání | 89 mm | |||||||
Zdvih | 60 mm | 64 mm | ||||||
Kompresní poměr | 12.8 : 1 | 12.6 : 1 | - | |||||
Příprava paliva | Vstřikování | |||||||
Startér | Elektrický | |||||||
Počet rychlostí | 6 | |||||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||||
Typ rámu | Příhradový | |||||||
Materiál rámu | ocel | |||||||
Zdvih předního odpr. | 150 mm | 142 mm | 150 mm | |||||
Zdvih zadního odpr. | 150 mm | |||||||
Brzdy vpředu | kotouč | |||||||
Rozměr předního kotouče | 300 mm | 320 mm | ||||||
Přední třmen | čtyřpístkový | |||||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||||
Přední kolo | 17 " | |||||||
Zadní kolo | 17 " | |||||||
Rozměr přední pneu | 110/70 R17 | 110/70R17 | ||||||
Rozměr zadní pneu | 150/60 R17 | 150/60R17 | ||||||
Rozvor | 1367 mm | 1357 mm | ||||||
Úhel hlavy řízení | 25 ° | 24 ° | - | |||||
Závlek předního kola | 100 mm | 95 mm | - | |||||
Světlá výška | 172 mm | 185 mm | 190 mm | |||||
Výška sedla | 800 mm | 830 mm | 820 mm | |||||
Suchá hmotnost | 139 kg | 149 kg | 150 kg | |||||
Pohotovostní hmotnost | 150 kg | 163 kg | 165 kg | |||||
Objem nádrže | 11 l | 13.4 l | 15 l | |||||
Rezerva | 1.5 l | 2.5 l | - | |||||
Množství oleje | 1.6 l | 1.8 l | - | |||||
Spotřeba | - | 4.2 l/100 km | - | 4.7 l/100 km | 3.4 l/100 km | |||
Zrychlení | - | 5.6 0-100 km/h | - | 5.6 0-100 km/h | - | |||
Maximální rychlost | - | 170 km/h | - | 167 km/h | - | |||
První cena | 126986 Kč | - | 131000 Kč | 132900 Kč | 143990 Kč | 145399 Kč | 148900 Kč | 163899 Kč |
Poznámka | - | 2017+ LED světla, barevný TFT display, stavitelné páčky spojky a brzdy |
- | |||||
Výměna motorového oleje | 7500 Km | 10000 Km | ||||||
Výměna olejového filtru | 7500 Km | 10000 Km | ||||||
Výměna zapalovací svíčky | 15000 Km | - | ||||||
Výměna brzdové kapaliny | 15000 Km | - | ||||||
Výměna vložky vzduchového filtru | 7500 Km | - | ||||||
Seřízení ventilové vůle | 15000 Km | 20000 Km |
Od andri_fortysix(2019)
Od Fugas_Jarin(2017)
Od Fugas_Jarin(2017)
Od Fugas_Jarin(2017)
Od Fugas_Jarin(2017)
Od Fugas_Jarin(2017)
Od TomRaketak(2015)
Od TomRaketak(2015)
Od TomRaketak(2015)
Velká cena naháčů A2: CFMoto 450NK vs. H...
KTM 390 Duke: Kapesní raketa s duchem do...
KTM představila další generaci 125 a 390...
Quickshifter na KTM duke 390
Můj první pád
KTM Duke 390 2017-
Ktm Duke 390 2017 Zvuk s původním výfuke...
KTM Duke 390 - První jízdní dojmy: Napro...
Mnichov - Bečov nad Teplou, 6.9.2017
KTM Duke 390
Ladene vyfuky firmy Creptus
KTM Orange Days 2014
KTM 390 Duke
KTM 390 Duke
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Naked bike | Ktm duke 390 kod barvy rámu a disku | 1 | 9.4.2025 09:06 | ||
Naked bike | Duke 390 za studena mi motorka nastartuje a hned chcipne | 4 | 25.12.2024 09:41 | ||
Naked bike | Snížení podvozku | 4 | 5.8.2024 13:19 | ||
Naked bike | KTM 390 Duke olej | 11 | 22.7.2024 16:06 | ||
Supersport | Rc390 nejde zařadit | 11 | 25.6.2024 08:05 | ||
Naked bike | Ktm 390 2015 křivé kolo | 8 | 17.4.2024 15:28 | ||
Naked bike | KTM DUKE 390 Klepání | 3 | 18.2.2024 11:45 | ||
Naked bike | KTM 390 Duke 2017 vytočí brzo vysoké otáčky | 2 | 5.8.2023 09:54 | ||
Opravy a údržba | Špatný olej a výplach motoru | 67 | 5.7.2023 22:29 | ||
Německé, rakouské | KTM Duke 390 - olej | 2 | 24.6.2023 20:40 | ||
Naked bike | Studený kouří | 4 | 22.5.2023 11:59 | ||
Naked bike | KTM Duke 390 repase zadního tlumiče | 1 | 13.4.2023 21:42 | ||
Pokec o motorkách | Naked / supermoto na A2 | 4 | 30.3.2023 17:53 | ||
Naked bike | KTM Duke 390 vs MT-07 | 29 | 10.3.2023 02:22 | ||
Výběr moto | žádost o doporučení motorky | 24 | 30.11.2022 18:35 | ||
Opravy a údržba | Duke 390 stupačka | 3 | 25.9.2022 14:44 | ||
Německé, rakouské | KTM Duke 390 spolehlivost | 108 | 15.9.2022 09:49 | ||
Opravy a údržba | Zhasnutí motoru | 15 | 30.7.2022 21:08 | ||
Německé, rakouské | KTM Duke 390 | 1 | 26.6.2022 11:18 | ||
Tipy | Materiál výfuku | 9 | 2.1.2022 21:49 |
Takové svižné motokolo pro každý den ... :-)
Je prostě božííí! Zamiloval jsem si ji od první chvíle. Lehká, obratná, zábavná motorka.
Malý Duke, to znamená drobná ovladatelná motorka s velkým jednoválcem, který zaručuje plno srandy a ...
Lehoučká a snadno ovladatelná motorka pro začátečníky
Po eSVéčku jsem se rozhodla, že v tuhle chvíli nepotřebuji výkon, ale získat jistotu na ovladatelné ...
Malá, lehká, obratná a dostatečně rychlá na zakroucené okresní silničky.
Jedného dňa ma napadla myšlienka že si chcem kúpiť motorku a tak sa aj stalo. Dva dni som pozeral po...
Na rovinu říkám, že jsem se zamiloval do KTM kvůli tomu jak vypadá: Jsem úchyl na oranžovou. Další j...
Malá, lehká, svižná hračka :-)
Moto pro radost a spoustu zážitků za top cenu pro všechny generace
KTM Duke 390 ABS 2020 pohľad z mojích oči, moja recenzia
Perfektní motorka na okrsky a utáhlé zatáčky. Pro začátečníka jako odrazový můstek k velké mašině po...
Prostě KTM se vším všudy. Vždycky jsem chtěl nějakou zkusit.
Super hračka. První jízda na cesťáku po chopperovi.
Moje první. Jo, děti dospěly, hlava do nějaké fáze také, tak jsem hledal motorku na učení. Nedám na...
Stejně jako první. Skvělá motorka pro začátečníky do zatáček nebo do města. Malá, hbitá a překvapiv...
Na rovinu říkám, že jsem se zamiloval do KTM kvůli tomu jak vypadá: Jsem úchyl na oranžovou. Další j...
Ahoj menší motorkářky a motorkáři prodám svoji KTM 390. DUKA sníženého vzadu originál kitem KTM o 2...
moje první motorka, abych se naučil, kde je spojka a kde brzda
Tohohle Duka jsem vybral především kvůli nízké hmotnosti.
Dneska fajné 270 km kolem komína. Minulej tejden dostala novej laufík, tak bylo potřeba ho trochu pr...
Motorka má po prvním servisu na cca 950 km a fáze zajíždění je konečně za mnou :-DD . Vzhledem k to...
Hned po koupi motorky jsem pořídil držák SPZ od Evotech - performance, protože na ten originální se ...
Tak už jsem na Duku polítal nějakých skoro 1000 km a fak je to jak všichni říkaj,... KTM 390 Duke = ...
Dnes taková větší první letošní parádní vyjížďka. Duka jsem koupil v Lednu, vytunil ho dle mých před...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.5/10 |
Spojka | 9.1/10 |
Vibrace | 7.1/10 |
Převodovka | 8.6/10 |
Mechanická hlučnost | 8.4/10 |
Zvuk | 6.6/10 |
Spolehlivost | 9.5/10 |
Brzdy | 8.6/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 5.6/10 |
Těsnost tlumičů | 8.7/10 |
Tuhost rámu | 8.8/10 |
Jízda | |
Sport | 8.9/10 |
Město | 8.6/10 |
Cestování | 5.8/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.5/10 |
Ceny servisu | 7.5/10 |
Servisní síť | 8.1/10 |
Dostupnost dílů | 8.9/10 |
Nabídka doplňků | 8.5/10 |
Servisní intervaly | 7.7/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.1/10 |
Pohodlí spolujezdce | 4.4/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 6.8/10 |
Ochrana jezdce cestování | 3.9/10 |
Ochrana spolujezdce | 3.7/10 |
Světla | 9.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki ZX-4R Ninja | |
Honda CBR 600F | |
BMW G 310 GS | |
Yamaha MT-03 | Zvažoval jsem starší ročník s obsahem 650 (nakonec jsem usoudil , že na moje popojíždění bude stačit nižší objem) |
Benelli BN 302 | Hodně jsem zvažoval , nakonec jsem zvolil KTM |
BMW G 310 R | Zřjmě osud a nikde poblíž nebyla nabízena |
Honda CB 500F | Nádherná dospělá motorka, ale pro dceru už moc velká a těžká. |
Honda CB 300R | Zase řeknu to samé, vyšší výkon KTM, lepší vzhled KTM, žádný výrazný rozdíl v ceně. KTM byla vítězem |
Yamaha MT-03 | MT03 měla nový modelový rok 2020, vypadal hezky, ale říkal jsem si, že když už nejsem úplný začátečník, těch pár koní navíc u KTM mi prodlouží čas, kdy se na motorce nebudu nudit. A KTM se mi líbila mnohem víc. |
Kawasaki Z400 | Upřímně? KTM mi ve všech testech vycházelo lépe, jako lepší volba a líbilo se mi mnohem, mnohem víc. |
BMW G 310 R | nudnější |
BMW G 310 GS | |
Husqvarna Vitpilen 401 | |
Kawasaki Z400 | Malo prislusenstvi a horsi vidlice |
Ducati Monster 600 | |
KTM Duke 200 | Po zjištění, že je to vlastně stejná motorka jak 390 Duke jen se slabším motorem, mě zájem o dvoukilčo opustil. |
Yamaha WR 250X | Nevím proč, ale nějak se mi to WéeRko v té tmavé a modré barvě nějak nelíbí. Oproti CRF 250 M ale o dost živější. |
Suzuki DR-Z400 SM | Také jich na bazarech v dobrém stavu moc není a přecijenom už je to starší technologie. Chtěl jsem zkusit už něco modernějšího se vztřikováním atd. |
Beta M4 | Ta by výkonem vyhovovala (motor stejný jako Suzuki 350), ale na bazaru jich bývá jak šafránu. Sice nedávno jedna v zánovním stavu na bazaru byla-už ta novější verze s hranatým světlem, ale než jsem se rozhoupal, byla fuč. |
Honda CRF 250M | Hm,...přecijenom těch 17 kW je málo-na váhu stejnou jako má Duke. Také jich na bazaru moc není a když, tak jsou dost v ceně (což tak úplně nechápu). Sice je to docela pěknej novej strojek, ale na motárda slaboučký. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Yamaha MT-03 | Ne moc dobré recenze ohledně servisu a nájezdů nad 20 000km, nelíbil se mi tolik jako MT |
Bajaj Dominar 400 | Byla podstatně dražší. Stejný motor i stejná továrna odkud vyjela. |
Yamaha FZ6 N | |
Yamaha MT-03 | Místo pro spolujezdce je fakt jen nouzovka. |
Husqvarna Vitpilen 401 | KTM Duke 390, super motorka, svezl jsem se na ní, ale chtěl jsem prostě kulatý světlo. :) |
Husqvarna Svartpilen 401 | design, první rok výroby vyroben v Mattighofenu (Rakousko) v případě Husqvarny |
Yamaha MT-07 | Výkonově by mi stačila (jsem začátečník) ale při testovací jízdě jsem zjistil že je mi malá. |
Kawasaki Z300 | |
KTM Duke 200 | ceny i za hodně ojeté kusy se drží pořád hodně vysoko |
KTM 890 Duke | V nabídce byla jen v bílé barvě, která je hnusná. |
KTM 890 Duke | ... byla to 1. volba že začnu sám, po motoškole jsem chtěl už větší motorku |
Husqvarna Svartpilen 401 | Svartpilen má větší osobnost |
CFMOTO 300NK | Rozhodla cena |
CFMOTO 650GT | Nejlepší na zábavu. Ale víceméně ,,jen\" to. |
Honda CB 500X | Ani nevím, přestala se mi líbit. Trochu asi zapůsobily zvěsti o nespolehlivosti. |
KTM Duke 690 | Malá pro moji výšku |
Honda CB 500F | Měl jsem Duka 125 a chtěl jsem něco jiného ( 2 válec a dospělejší motorku, jiný vzhled a spolehlivou Hondu) |
Yamaha MT-07 | Slabší motor |
BMW G 310 R | Těžší, dražší, žravější, pro mě zbytečně silná |
CFMOTO 300NK | cena |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2018 | Nutkick | ktm_duke_390_2018_cz.pdf | 3.8 MB | Uživatelský manuál KTM Duke 390 2018 |
2018 | TooMeeNoo | ktm_390_duke_repair_.pdf | 86 MB | Servisní manuál - EN |
2015 | timeček | navod-duke-390.pdf | 2.6 MB | |
2015 | timeček | ktm-390servisni-manu.pdf | 1.4 MB | |
2013 | miposCX500 | navod-duke-390.pdf | 2.6 MB | |
2013 | miposCX500 | servisni-manual-ssm.pdf | 1.4 MB | |
2013 | kajnaj | duke390-servisni-man.pdf | 10 MB |
2014 | Doyle74 | 28.11.2016 | Stáhnout mp3 |
Staženo:83x |
|
Vložit vlastní zvuk |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Metzeler Sportec M5 Interact | 17" | Zadek | 1 | Tyto pneumatiky byly obuty na nové moto. Jsem s nimi spopkoj... | 08.09.2016 v 14:38 |