Jako mladý kluk jsem po ní toužil,jako velký (starý) kluk jsem si ji pořídil.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Kultivovaný chod,plynulý zátah,klidný a snadný průjezd zatáček.Ze začátku jsem cítil velký respekt (ten mám pořád),ale rychle si na sebe zvykáme. No a když se na místě motor trochu víc vytočí,to je sound...
Doplňky na motorce - Ochranný rám byl již namontován.
Nově dány pneu Metzeler Sportec a stabilizer přední vidlice Fastec.
Na jaře 2020 namontovány progresivní pružiny Wirth do přední vidlice,12 V zásuvka a plexi.
Recenze
Tuhle motorku testoval koncem 70.let Mistr Theodor Pištěk.
Na nějakou recenzi je ještě brzy.Někde jsem četl,že má docela špatné jízdní vlastnosti.
Motorka mě však velmi příjemně překvapila.Navíc nejsem "pokažen" moderními motorkami,takže jsem hodně spokojen.
Jednopístkové brzdy jsou samozřejmě na tak těžkou motorku poddimenzované,podvozek je tvrdší,ale po zkušenostech se starým Goldwingem s tím problém nemám.
Chuť motoru jet a jet všechno vynahrazuje -105 HP je poznat.Maximálka má být 220 km/hod,zatím jsem dal 180.
Progresivní pružiny v přední vidlici jsou jednoznačně přínosem,motorka je i na kostkách daleko klidnější.
6.9.2020 jsem na ní odjel Ecce Homo Historic a stalo se kouzlo nechtěného.Vyhrál jsem závod pravidelnosti (rozdíl mez jízdami 0,04 sec) při průměrné rychlosti 76 km/hod.
https://stopl.rajce...._2020_-_zavody_6.9./
12.9.2021 jsem zase jel EHH,vyhrál jsem kategorii moto r.v.1971-1980 s rozdílem 0,07 sec.,při průměru přes 81 km/hod.Takže si asi zvykám,jen v zatáčkách pořád trochu plápolám...
https://stopl.rajce....nberk_11.-12.9.2021/
Už jsem ti sice CBX hodnotil... ale dnes jsem si potřeboval trochu vylepšit náladu kouknutím na něco pěkného... a díky CBX se to povedlo!
Ježíši to je krása!!! U týhle motorky vždycky taju jako máslo v rovníkový Africe...
CBX je prostě nádherné , ať se na něj koukám z kterékoliv strany. Tak ať ti dělá jen radost!
Nádhera , takú by som chcel mať v garáži
Je to unikátní krasavice. Při pohledu nejde od výfuků odtrhnout oči