Moje 6 jednostopé vozidlo které jsem si pořídil na sezonu 2020.
Zatím jí ještě nemám doma v garáži ale , při prvním kontaktu jsem byl nadšen opravdu zajímavý vzhled a přístrojová deska je jak z raketoplánu.
Motorka koupena od Pavel Vojtek - MotoGO - Mohu říci že Pan Vojtek je opravdoví prodejce ze vším všudy jednání na úrovni , plno takových to obchodníků který jsem kontaktoval neměli ani tu slušnost odpovědět.
Výška jezdce: 169 cm
První dojmy - Uvidíme zatím jsem neměl tu čest se svést. V pondělí či úterý příštího týdne jí pán ( Vojtek ) doveze ke mne tak poté jí hned otestuji co dokáže. Už se nemohu dočkat první jízdy.
Motorku bych doporučil pro - Zatím pro mne.
Doplňky na motorce - Ladění výfuky ( LeoVince SBK ) * Karbonové doplňky ( blatníky přední + zadní a řetěz , ochrany nádob kapalin ) * Textilní brašny Givi * Zrcátka.
Pár nových doplňků ke dni 13.4.2020 a to :
Držák navigace od ( Palmer Products ) z Anglie.
Navigace Garmin.
Padáky od pana Řehoře.
A centrální stojan také pan Řehoř.
Průměrná spotřeba - 6.79744 l/100km
Recenze
Moje 6 jednostopé vozidlo které jsem si pořídil na sezonu 2020.
Jak jsem jíž psal po spontánním prodeji mého BMW ( cestovně sportovní ) jsem si řekl že vyzkoušíme zase jiný styl a to ( enduro ) nikdy jsem na žádném takovém stroji nejezdil a docela mne to lákalo koupit , odrazovala mne však celková výška posezu od země ( na endurech ) vysoká. Jsem malí člověk ještě z krátkými nohy tak jsem vždy šel do nízkých posedů silničních strojů. Vím že se dají i snížit třeba úpravou sedla nebo tlumiči. Ale , je to další investice. Jak jsem se naučil rozjíždět a zastavovat jednou nohou tak z 50 % jsem si pomohl kde došlápnu nohou na zem i zvětší motorky. Ale , konkrétně Aprilia ETV 1000 Caponord kterou jsem si pořídil na tuto sezonu její sedlo je docela nízko kde i já ( malí ) sice jen na špičky ale dosáhnu na zem.
Přemýšlel jsem o 5 variantách * Honda VFR 1200X Crosstourer * Honda XL 1000V Varadero * BMW F 800 GS * Suzuki DL 650 V-Strom * Aprilia ETV 1000 Caponord.
Honda VFR 1200X Crosstoure : Ta by to vyhrála ale , finančně nedostupná.
BMW F 800 GS : Nejspíš nástupce po ( Caponord ).
Honda XL 1000V Varadero : Cenově dražší , není tak obratná , litá kola.
Suzuki DL 650 V-Strom : Docela malí výkon , ale někdy v budoucnu vyzkouším.
Aprilia ETV 1000 Caponord : Cenově dostupná , vzhledově zajímavá , živá , nemá jí každý jako BMW nebo Varadero.
A teď k samotnému stroji který jsem si pořídil , hledal jsem původně model druhé generace rok 2004 + z ABS ale , v tento čas nějak nebila nabídka i ( v zahraničí ) tak jsem nakonec skončil bez ABS. Chci jí pouze na jednu sezonu abych se z žil s endurem. No ale , třeba mne uchvátí na tolik že si jí nechám na více sezon. Vybíral jsem z nízkým nájezdem kilometrů a pěkným technickým stavem na konec jsem se dojel podívat k panu ( Pavel Vojtek ) abych se podíval na jeho inzerovanou moto. Ale , podle fotek které mi poslal jsem byl rozhodnut že jí vezmu po osobním kontaktu to tak dopadlo. Opravdu vzhledově a opotřebení součástí motocyklu bylo totožné z 20.000 km které byli na rychloměru , ještě bylo doloženo údaji o pravdivosti kilometrů. Zaplatil jsem a domluvili že mne stroj přiveze až pojede kolem a ten čas nastal v pondělí nebo úterý jí budu mít konečně ve své péči v garáži.
Akorát že na stroji není téměř žádného doplňku krom laděních výfuků * karbonových blatníků * řetězu a ochrany nádob kapalin. Poslední jsou zde textilní brašny Givi. Mne to ale , nevadí a dostrojím si jí sám podle sebe. Už jsem si koupil a mám doma připravené , Větší plexi * Ochrana páček a rukou dále se již začalo z výrobou : Horní padací rám * Spodní ochranný rám ( olejová vana ) a Centrální stojan. Vše dělá známí pro všechny ( Capouše ) pan Marek Řehoř a v neposlední řadě nějakou tu USB zásuvku. Dále pořídím horní kufr , přemýšlel jsem o hliníkovém ale , nakonec vezmu plastoví ( značkový ) levnější varianta. Navigaci a prodloužení předního blatníku ( aby nelétal bordel na motor ). Tato výbava mne zatím stačí do konce této sezony v zimě jestli se rozhodnu si nechat Caponorda tak začnu z větším ( tuningem ) přídavná světla * úprava sedla + gel nebo výhřev * výhřev rukojetí * výměna olejové vany za variantu rally * kotouče * brzdiče * Scottoiler vSystem univerzální sada mazání motocyklového řetězu. To je ještě daleko musím si nejprve užít letošní sezonu a pak se uvidí co přinese čas.
Rekapitulace
Aprilia ETV 1000 Caponord
Rok : 2003
Koupena : 16.2.2020
Najeto : 21.114 km
4.7.2020
Můj motocykl Aprilia ETV 1000 Caponord dosáhl na hranici 30.000 km stalo se tak v Chorvatsku na silnici 33 u obce Pakovo Selo.
26.8.2020
Můj motocykl Aprilia ETV 1000 Caponord dosáhl na hranici 40.000 km stalo se tak na dálnici D5 v Rudné u Prahy.
31.12.2020
Rekapitulace za sezonou. V důsledku pádů , oprav a covidů jsem letos najel méně než jsem plánoval.
15.Března 2020 - 1.Října 2020
Nájezd : 25.418 km
Čas : 364 hodin
Nastoupáno : 212 km
26.12.2021
Moto prodáno na Sázavu po téměř 2 letech používání a nájezdem 27.753 km.
Gratuluji
Já ho již vyměnil za mladšího bráchu ale rád na něj vzpomínám
Za mě dobrá volba. Mám Caponorda už léta. Jezdí nádherně. Koupil jsem ho na doporučení kamaráda který už sedlal snad všechno. Já mám dovoz z Itálie. Měl najeto 17000 km a teď má 60000. Prostě držák.
Gratuluju k počinu. Ať slouží a drží se vždy kolama dolů!
Gratulace k super výběru.S Capem budeš spokojený protože na rozdíl od Varadera má tahle motorka koule.Mám jí 5 let,najel s ní 55 tis. km. a ještě mě neomrzela.Tak ať ti ta tvoje krasavice dělá jen a jen radost.