Pro mě designem líbivá motorka od BMW s dostatkem výkonu pro začátek a na delší cestování nejen kolem komína, ale i do dalekých dálek! :)
Motorka koupena od Lubanus (Dvůr Králové nad Labem) - Ochotný, milý, vstřícný, parádní jednání a domluva, srdcař
Výška jezdce: 179 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 650 GS: rozhodl spíš přístup prodejce G 650 a moto za výbornou cenu a v super stavu
První dojmy - První jízdou si mě, jako začátečníkovi, moto hned získala a padla do ruky! Perfektně ovladatelná, díky nádrži pod sedlem je těžiště nižší, což značí úžasné manévrování nejen v terénu. Posed pro mě ideální a sedlo pohodlné. 90% věcí moto ubrzdí motorem a brzdy používáte jen minimálně.
Motorku bych doporučil pro - začátečníci, motorkáři a motorkářky s ŘP - A2, cestovatelé
Doplňky na motorce - Topcase Touratech, vyhřívané gripy, samostatný výfuk Hattech, držák na navigaci u plexi Touratech, schránka na věci
Recenze
Géčko jsem vybíral po předchozích zkušenostech od známé z eFka. Následně jsem si měl možnost eFko vyzkoušet a osedlat a vyhovoval mi posed i to, že jako začátečník dostanu bez většího problému na zem celou plochou boty, ale zdálo se mi, že je moto přesto dost nízká (má tam nižší sedlo). Mé Géčko je oproti eFku o něco větší, což mě více vyhovuje, ale stále dosáhnu bez problému na zem i v menším dolíčku.
Na moto mám od koupi a převzetí (30.4.2020) najeto něco málo přes 200 km. Z motorky jsem nadšený, nízké těžiště znamená suprovou ovladatelnost, většinu času brzdím jen motorem, brzdy pouze na nějaké dobrzdění, či v situacích náhlého zpomalení. Podvozek mi vyhovuje, u zadního tlumiče se dá naštelovat tuhost. S úložným prostorem to není u moto žádná velká sláva, pod sedačkou moc prostoru není a u baterky, taktéž ne, řeším přídavným topcase a schránkou u sedla, od předchozího majitele. Spotřebu jsem zatím moc nezkoumal a vzhledem k najetým kilometrům to ani není směrodatné, ale dle výrobce a zkušenostem od předchozího majitele se pohybuje okolo 4l/100km. Vzhledem k mému obutí se moto cítí lépe na silnici, ale věřím, že i v nějakém lehčím terénu bude v pohodě (můj nejtvrdší terén byla, zatím, jízda po louce v rámci objížďky ) Moto jsem kupoval na delší cestování, ale i na každodenní jízdu do práce.
Měl jsem, pojezdil rok a 16000km, a vyměnil za větší. Ale byla super. Jen jsem dával vyšší plexi.
Tak jo, proč ne.