Když jsem po mnoha letech (a v letech) zase začal jezdit, přišla mi příjemná do ruky. Prostě cesťáček a žádný SS, kde už mě vzhledem k věku bolí záda
Motorka koupena od FIRMA:Pavel Vojtek - MotoGO (Benešov)
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z800: vzhledově super, menší, moc \"nahrnutá\" na předek
Yamaha FZ1 Fazer: starší, FZ8 se mi líbí vzhledově víc
První dojmy - Řadový čtyřvál s polokapotáží. Japonská klasika. Fazer obecně je značka kvality a osmikilo nezklame. Jak už tu někdo psal, do cca 7000 otáček se skoro nic neděje - takový hodný skůtr, pak to chytne a až do omezovače to docela utíká. A roura od pana Akrapa tomu dá ten správný efekt - skvěle střílí do výfuku při zavření plynu.
Motorku bych doporučil pro - Asi není úplně pro začátečníka ale je to taková čitelná a nezáludná cestovní motorka. A na okruh taky asi úplně nebude:-)
Doplňky na motorce - koncovka Akrapovič
pancéřové hadice brzd
lámací páčky M style
Recenze
Po pár letech (teda po o hodně víc než pár) jsem chtěl zase jezdit a bavit se. Auto je fajn v zimě nebo dešti ale motorka je úplně něco jiného - to se prostě nedá popsat ale musí se zažít. Chtěl jsem něco cestovního, na SS si už fakt přijdu starý a neohebný. Strašně se mi líbí velkej Zed ale když jsem si na něj sedl, přišel mi poměrně malý a směrovaný hodně dopředu. Fazer mi oproti tomu sedl víc, je to cestovní motorka. Posez je vzpřímenější a protože je to esko, jsem i trochu schovaný za plexisklem. A doplněk od pana Akrapa je úplně super. Za ten původní výfuk by se snad mělo dávat minimálně doživotí. Sakra je to mašina a ne nějakej blbej vietnamskej skůtr!!! .