Honda Integra - Jasná volba po pěti sezónách na ždímačkách s variátorem.
Motorka koupena od Jardo62 (Přelouč)
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda X-ADV: důvod neuveden
První dojmy - První nastartování motoru pod zadkem bylo celkem působivé - hluboký zvuk a úplně jiné vibrace oproti jednoválcům. Taktéž první rozjezd. Svižný a než jsem se rozkoukal, tak tam DCT nakopalo šestku.
Motorku bych doporučil pro - kohokoli komu se líbí, je to takový mix několika motorek
Doplňky na motorce - CNC stavitelné páčky, originál kufr (původní SHAD s lešením nahrazen), Sedlo od rutanu, plexi Puig, přemýšlím o vyhřívaných gripech - chladná rána se blíží
Recenze
Po Forze 125 a následně 300 jsem začal pokukovat trochu výš, zkrátka s jídlem roste chuť. Cena za novou je naprosto šílená a dle mého tak úplně neodpovídá tomu, co za to člověk dostane. Takže varianty byly pouze 2. Buď si třístovkovou Forzu nechat až do důchodu, nebo koukat na inzeráty. Určitě jsem chtěl Integru po modernizaci s LED světly a třemi S režimy DCT. Inzerátů málo a když už tak vše docela drahé. Nakonec jsem objevil kousek od sebe ochotného pána s rozumnou cenou a slovo dalo slovo a za 2 dny už jsem ji od něho odvážel. První dojmy byly celkem pozitivní. Nejvíce zaujala vyšší hmotnost která je při manipulaci na místě cítit (otázka zvyku, už mi to ani nepřijde). Dále pak ochota zrychlovat spojená s pro mě moc pěkným hlubokým zvukem originál výfuku. DCT řadí pěkně, občas při podřazování lehce škubne, ale prý dle ostatních uživatelů naprosto normální a v pořádku. Mám najeto cca 2tis km od koupě a už vím, kdy přesně bude DCT řadit - nejvíce mi sedí režim S1. Občas té převodovce pomůžu a před zatáčkou podřadím. Za jízdy se hmotnost 240kg vytratí a stroj se krásně skládá do zatáček. Pokud bych měl uvést věci co mě nevyhovují, tak je to jednoznačně malý úložný prostor pod sedlem - daň za kilovaty pod zadkem. Dále pak díky vysokému tunelu nekomfortní nastupování - pořád s tou nohou vystřelenou přes sedlo bojuju, ale lepším se. Displej a celkové zpracování přístrojové desky je ostuda (zlatá Forza) - s tím spojené ovládání PP - tlačítka na řídítkách chybí. K čemu mi je barevná diskotéka na displeji, která není na slunci vůbec vidět, když chybí základní údaje jako jsou teplota vody, dojezd, venkovní teplota atd. Celkově vidím přístrojovku jako těžce nedotaženou. Dokonce si pohrávám s myšlenkou otočit polarizační folii displeje, aby zobrazovala černá čísla na světlém pozadí jako model před faceliftem 2014 (mnohem lepší čitelnost). Za ten měsíc co jsme spolu a trochu se poznali jsem najel cca 2tis km. Jízdu si užívám, rychlejší přesuny jí nejsou cizí. Spotřeba jednak sedí s dotankováním a je skutečně taková, jakou ji uvádí výrobce. Motám se okolo 3,5 litru... respektive v rozmezí 3,0 - 4,4 (důchodce s platem vajec na zadním okně až po Lukáše Peška na okruhu). V podstatě je stejná jako u Forzy 300 s úplně jiným potenciálem.
Díky za fajn recenzi, máme asi stejné myšlení, začínám o ní taky uvažovat. Jen ta cena..
Skvělý stroj
Skvělá motorka, motorka, přesto že je řazená do kategorie skútrů.